Announcement

Collapse
No announcement yet.

renkaiden kuluminen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Ha2
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2004
    • 1786
    • Oulu

Originally posted by Samppae39 View Post
    Mutta mistä johtuu tuo oikean takarenkaan sisäreunan kuluminen, ku toisen puolen rengas on ihan ok. Onko takapäässä jotain väljää? Pitää käydä ainaki nuo kulmat tarkistamassa.
    Mullakin oli "kulmat kunnossa" ja silti meni takarenkaat kesässä sisälaidoista vituikis. Narinahelat (osa #2) oli ihan latnamoro. Väsyneet ja väljääntyneet narinahelat aiheuttaa renkaan kulumista sisälaidoista, vaikka olisikin kulmat säädetty ja vihreällä. Eilen meni uudet helat paikalleen ja perän käytös jämäköityi muutenkin heti.

Kulmia ei kyllä kannata säätää, ennen kuin on varmistunut, että alusta on välyksetön.
    E61 525d LCI

Comment

• Samppae39
      Bimmer Enthusiast
      • Feb 2009
      • 1597
      • Vähäkyrö

Pitääkö tuo narinahela nimensä mukasesti ääntä, jos on loppu? Mulla ei kuulu mitään ylimääräsiä ääniä perästä (ei ainakaan auton perästä)

Voisko tämän kuvan kakkonen (2) olla syypää renkaan kulumiseen?
      Last edited by Samppae39; 12-10-2009, 09:45.

Comment

• Ha2
        Bimmer Enthusiast
        • Apr 2004
        • 1786
        • Oulu

Originally posted by Samppae39 View Post
        Pitääkö tuo narinahela nimensä mukasesti ääntä, jos on loppu? Mulla ei kuulu mitään ylimääräsiä ääniä perästä (ei ainakaan auton perästä)

Voisko tämän kuvan kakkonen (2) olla syypää renkaan kulumiseen?
        Joskus pitää ääntä, joskus ei. Mulla ei narissu mutta ne oli ihan loppu ja löysät. Sormissa pysty liikutteleen sentin liikettä.

Tuosta apurungon puslasta en tiiä voiko aiheuttaa renkaiden kulumista ei toivotulla tavalla, mutta suuntavakavuuteen ja sen semmosiin se kyllä vaikuttaa. Ne on mulla myös uusintalistalla, mutta ei kestä perse kaikkea kerralla, koska uusikis on menossa edestä alatukivarret, reaktiotangot, raidetangot jakoiranluut sekä takaa ala- ja ylätukivarret ja nuo koripuslat. Koiranluut ja nuo narinahelat olen jo taakse vaihtanu.
        E61 525d LCI

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎