Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mikä helvetti tuota mun autoa vaivaa??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Hemi
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2004
    • 18880
    • Pirkanmaa

Tuo on toki totta, mutta ainakin minun mielestä pumppuvika tuntuisi loogisemmalta=yleisemmältä "äkkikuoleman" alkulähteeltä. Siis ihan yleisesti ajateltuna. Jostain päästä kun mahdollisia ongelmia on kuitenkin lähdettävä purkamaan, on pumpun toiminta melko helppo tarkistaa ensiksi.

Comment

• jonetzu
      Bimmer Rookie
      • Mar 2004
      • 87
      • Hollola

:juo :juo
      Jaahans nyt tuli sit vähän katseltua noita vikoja.
      :shock:
      -Eli bensapumppu toimii aivan moitteettomasti, otin sen irti ja kokeilin suoralla virralla akulta. Ei tehnyt minkäänlaista katkosta kun pumppasin sillä tankista pois noin 40 litraa bensaa. :wink:
      -Sit tuli noi tulpat otettua pois ja tarkistettua et tuleeko niihin kipinä, kun starttaa ja kyllä vain kipinä tuli ja todella tehokas=> tukka vieläkin pystyssä. :paskana:
      -Mut sit mä löysin sen vian. Otin tuon bensaletkun irti ruiskusta ja starttasin, niin katsoppas vaan ei sieltä tullut yhtään bensaa. Elikkä onkos nyt tuosta luettavissa et se bensapumpun rele on Paskana :?:
      Niin ja missäköhän se mahtaa sijaita se rele :?: :?:
      Sit siinä samalla kun tuota autoo ruuvasin niin aloin ihmetellä et missäköhän se sytytyksen ohjausyksikkö mahtaa sijaita. En mä sitä kyllä löytäny rintapellistä enkä lokarin kupeesta, ja millainen se mahtaa olla :?: :?:
      Onko se musta moninapainen lattaliittimellä varustettu(bosh) vai kahdella piuhalla musta mötikkä vai alumiininen mutikka(siemens/telefunken)

Comment

• naapakka
        Bimmer Fanatic
        • Sep 2004
        • 248
        • Hämeenlinna

rele sijaittee konehuoneen vasemmassa reunassa mustassa muovikotelossa, sisällä 3 relettä. keskimmäinen on toi bensapumpun rele. ainaki näin -85 e30 325i:ssä
        Baijerilainen mutteriwiritelmä

Team GOATSE

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎