Nykyään on porsaanreijät tukittu varsin tehokkaasti. (Kyselin Hakuninmaan katsastuskonttorin teknisestä neuvonnasta).
vm -99 tuntuu olevan joku maaginen raja noissa pakuvirityksissä. Enää ei pelkkä turvavöiden poisto vähennä paikkalukua, eikä myöskään punnitus onnistu. Painot lasketaan pelkästään tyypityksien perusteella.
Takapenkin modifiointi 2 paikkaiseksi on myös tehty hankalaksi. Pitää kuulemma pystyä todistamaan, että penkin rakenne on yhtä vahva, kuin aikoinaan tyyppihyväksynnässä.
Täytyy vissiin kiltisti maksella kalliit vakuutukset tai sitten tyytyä 1+1 ratkaisuun, niin saa vielä veroedun.
Sillä 100km/h nopeusrajoituksella ei ole mitään käytännön merkitystä, motarillakin voi ajella ihan huoletta. Kannattaa kuitenkin muistaa, että ylinopeussakot tulee sitten tuplana, jos ajaa esim. satasen alueella sataa kolmeakymppiä
vm -99 tuntuu olevan joku maaginen raja noissa pakuvirityksissä. Enää ei pelkkä turvavöiden poisto vähennä paikkalukua, eikä myöskään punnitus onnistu. Painot lasketaan pelkästään tyypityksien perusteella.
Takapenkin modifiointi 2 paikkaiseksi on myös tehty hankalaksi. Pitää kuulemma pystyä todistamaan, että penkin rakenne on yhtä vahva, kuin aikoinaan tyyppihyväksynnässä.
Täytyy vissiin kiltisti maksella kalliit vakuutukset tai sitten tyytyä 1+1 ratkaisuun, niin saa vielä veroedun.
Sillä 100km/h nopeusrajoituksella ei ole mitään käytännön merkitystä, motarillakin voi ajella ihan huoletta. Kannattaa kuitenkin muistaa, että ylinopeussakot tulee sitten tuplana, jos ajaa esim. satasen alueella sataa kolmeakymppiä
Comment