Mikä lastu tämmöseen E39 tds:n olisi toimivin ja onko kellään penkitystuloksia tämmösestä? Kaikki valmistajat tuntuu lupaavan sen 170hv ja +300nm, mutta mikä sitten on todellisuus ja minkälainen vaikutus on kulutukseen normaaliajossa? Täyskaasulla vie varmasti enemmän lastulla, koska eihän se teho tyhjästä tule mutta normaali maantieajon kulutus kiinnostais. Onko näissä ylipäätään vaihdettavaa lastua siellä ecu:n sisällä, vai tuleeko joku pulikka johtosarjan väliin?
Vakio cooleri tekis mieli vaihtaa isompaan ensimmäisenä, vaikka ei muuta autolle tekiskään, mutta ei vaan liikaa ole tilaa tuolla keulalla... Bensa autoissa jo pelkkä coolerin vaihto tuntuu jo vakiossakin auttavan huomattavasti, mutta kun ahdasta on tolla vakio puskurilla ja ilmastoinnin flektillä.
500-600e ei viitsis maksaa ihan tyhjästä, eli kaikki kokemukset aiheesta olisi tervetulleita!
Vakio cooleri tekis mieli vaihtaa isompaan ensimmäisenä, vaikka ei muuta autolle tekiskään, mutta ei vaan liikaa ole tilaa tuolla keulalla... Bensa autoissa jo pelkkä coolerin vaihto tuntuu jo vakiossakin auttavan huomattavasti, mutta kun ahdasta on tolla vakio puskurilla ja ilmastoinnin flektillä.
500-600e ei viitsis maksaa ihan tyhjästä, eli kaikki kokemukset aiheesta olisi tervetulleita!
Comment