Originally posted by Thuppu
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
530 dA -00 ei starttaa lainkaan..?
Collapse
X
-
Originally posted by Clavurion View PostMusta piuha menee EWS:lle ja siitä startille.
Comment
-
-
Ok, nyt sit teki lopullisen tenän. Ei lähe enää kirveelläkään käyntiin. Eli siis ei pyöritä starttia. Virtalukossakaan ei ole vikaa. Taitaa liittyä ajonestoon..? INPA lykkää seuraavia koodeja: EWS3
1 key number 0 not valid because of wrong password
17 key number 1 not valid...
3 toleration of changing code increased with key 0
15 power on rest
32 key number 2 not valid because of wrong identification
Ja tosiaan autohan ei käynnisty vaikka virrat laittaa päälle ja lyö startin navat oikkariin. Pyörittää mut ei lähe.Last edited by Thuppu; 29-07-2009, 11:54.
Comment
-
-
Kyllä tämä vika johtaa vialliseen EWS:ään. Oletko kokeillut eri avaimella? Kurkkaa INPAlla EWS:ltä status-osiota. En muista löytyykö "Starter enabled by EWS" (tai jotain sinne päin) suoraan EWS:ltä vai DDE:ltä.E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Originally posted by Clavurion View PostKyllä tämä vika johtaa vialliseen EWS:ään. Oletko kokeillut eri avaimella? Kurkkaa INPAlla EWS:ltä status-osiota. En muista löytyykö "Starter enabled by EWS" (tai jotain sinne päin) suoraan EWS:ltä vai DDE:ltä.
Comment
-
-
Originally posted by Thuppu View PostOtin myös ton boksin auki ja siellä oli suht yksinkertaisen näköinen pintaliitos-piirilevy ja siinä musta mötikkä, kenties rele..? Voisko kenties vika piiliä siinä?
Olikos siinä muuten liittimet ja juotokset kunnossa?E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Originally posted by Clavurion View PostMistäs minä tiedän, mutta kerro sitten meille muillekin, kun sinä olet selvittänyt asian.
Olikos siinä muuten liittimet ja juotokset kunnossa?
Comment
-
-
Originally posted by Thuppu View PostKyllä liitokset näytti olevan ok. Piirilevyä kyllästi vahva lakkakerros, mutta juotokset näytti silmämääräisesti tarkasteltuna olevan kunnossa. Eipä siinä muita mekaanisia osia näytä olevan muuta kuin tuo Siemensin rele(V23076-A3001-C132). Tuollaisen kun sais jostain hommattua, niin äkkiä sen vaihtais...
Comment
-
-
Originally posted by WSE1 View PostEiköhän meillä noitakin ole.
Comment
-
-
Originally posted by Thuppu View PostSulla on privaboksi täynnä... Olis muutama kysymys.
Comment
-
-
Joo siis lähinnä kiinnostaa tietää miten nuo EWS boksit yleensä pimenee jos kerta niitä on jonkin verran menny näistä? Eli onko tuo rele oikeastaan ainoa kuluva osa siinä?
Senverta monta kertaa on nyt liitin ollu irti ja vika uusii jälleen joten kontaktista se ei taida olla kiinni. Uusi EWS boksi maksaa paikallisessa sen 90e joten ei kovin paha...
Comment
-
-
Eipä tästä viasta ota selvää... Tänään taas kaikki toiminut ok. Kävin nyt kuitenki tilaamassa uuden EWS-boksin(89e) ja siihen samaan sit myös virtalukon avaintunnistin antennin(~6e). Tietenki nyt ei enää oireile mitenkään kun osat sai tilattua.
Pisteenä iin päälle tänään lävähti ruutuun "check brake lines" teksti ja huutomerkki jäi köllöttämään mittaristoon. Etupalat on melko finaalissa... Nooh, mihinkä muuhunkaan sitä rahaa vois laittaa..?
Comment
-
Comment