No niin kysytäänpäs tätä taas teiltä asiantuntijoilta. Auto on E91 automaatti 320d.
Eli siis itseäni kummeksuttaa pitkähkö viive kiihdytyksen alkamisessa kaasua painettaessa. Viive saattaa olla jopa sekunnin. Etenkin viivettä ilmenee alakierroksilta kiihdytettäessä. Laatikon ollessa sport -asennossa (DS), viive saattaa persdtuntumalla olla hiukan lyhyempi.
Itse olen ajatellut että viive johtuu turbon viiveestä. Aiemmassa autossani - volvo s60 2.4d aut - ei ollut minkäänlaista viivettä.
Kysymys: Onko viive ominaisuus joka pitää hyväksyä vai voiko asialle tehdä jotain parannusta.
(Yllätyskysymys: Vaikuttaako imusarjaläpät viiveeseen, kannattaako (miksi) ne poistaa ja mihin poistaminen vaikuttaa?)
Kiitos jo etukäteen asiantunteville vastaajille.
T: Hämeen hitain!
Eli siis itseäni kummeksuttaa pitkähkö viive kiihdytyksen alkamisessa kaasua painettaessa. Viive saattaa olla jopa sekunnin. Etenkin viivettä ilmenee alakierroksilta kiihdytettäessä. Laatikon ollessa sport -asennossa (DS), viive saattaa persdtuntumalla olla hiukan lyhyempi.
Itse olen ajatellut että viive johtuu turbon viiveestä. Aiemmassa autossani - volvo s60 2.4d aut - ei ollut minkäänlaista viivettä.
Kysymys: Onko viive ominaisuus joka pitää hyväksyä vai voiko asialle tehdä jotain parannusta.
(Yllätyskysymys: Vaikuttaako imusarjaläpät viiveeseen, kannattaako (miksi) ne poistaa ja mihin poistaminen vaikuttaa?)
Kiitos jo etukäteen asiantunteville vastaajille.
T: Hämeen hitain!
Comment