Announcement

Collapse
No announcement yet.

535 imm --> 325 imm

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • larzu85
    BTCF Member
    • Feb 2007
    • 821
    • Mustasaari

    535 imm --> 325 imm

    Onko kellään tietoa/kokemusta mitä kaikkiä hiluja tuonne 535 imm:n pitää laittaa tuosta 325 imm:stä,että saa toimimaan e30:ssä? :think
    Riittääkö pelkän piirilevyn siirtäminen vai pitääkö koko "piirturi" asentaa isompaan imm:n?
    Last edited by larzu85; 18-08-2009, 01:12.
    BMW E61 535d Msport -06 Carbon Schwarz

    BMW E91 325i Msport -06 Sparkling-graphit metallic

    EX:BMW E30 325i m-tech2 -89 Lachssilber

    EX:BMW E34 525i touring -92 Titansilber

    EX:BMW E30 316i bavaria -90 Brilliant Rot

    EX:BMW E30 320i motronic -87 Diamantschwarz metallic

    EX:BMW E30 316 -85 mattamusta paholainen
  • Jasu
    Bimmer Enthusiast
    • Dec 2002
    • 2110
    • Tampere / Isojoki

    #2
    Pelkkä levy.
    Volvo S80 V8
    Mercedes C250d
    M: Ishihara-Johnson crank scraper M20B25

    Comment

    • larzu85
      BTCF Member
      • Feb 2007
      • 821
      • Mustasaari

      #3
      Originally posted by Jasu View Post
      Pelkkä levy.
      Elikkä juottamista tulee,kun tuossa 535 imm:ssä oli ainakin 2 johtoa kolvattu kiinni piirilevyyn :think
      BMW E61 535d Msport -06 Carbon Schwarz

      BMW E91 325i Msport -06 Sparkling-graphit metallic

      EX:BMW E30 325i m-tech2 -89 Lachssilber

      EX:BMW E34 525i touring -92 Titansilber

      EX:BMW E30 316i bavaria -90 Brilliant Rot

      EX:BMW E30 320i motronic -87 Diamantschwarz metallic

      EX:BMW E30 316 -85 mattamusta paholainen

      Comment

      • 420
        Newbiemmer
        • Feb 2008
        • 21
        • zone

        #4
        Originally posted by larzu85 View Post
        Elikkä juottamista tulee,kun tuossa 535 imm:ssä oli ainakin 2 johtoa kolvattu kiinni piirilevyyn :think
        Omassa 535 imm:ssä ei ainakaan ollut johtoja kolvattu vaan oli samanlailla johdot kuin 325 imm:ssä.
        E46 320i -99

        Comment

        • M325i
          Bimmer Enthusiast
          • May 2005
          • 1529
          • Etelä-pohjanmaa

          #5
          Miksi se imm pitää vaíhtaa 535:sta?,paljonko tehotavoite? 325i omakin riittää oikein rakennetussa koneessa yli 200hv tehoihin,jos ei kuuta taivaalta yritetä.
          E30 ja E46 ///M

          Comment

          • ZoMbiE
            Bimmer Enthusiast
            • Nov 2003
            • 2583
            • Lohja, Virkkala

            #6
            Originally posted by M325i View Post
            Miksi se imm pitää vaíhtaa 535:sta?,paljonko tehotavoite? 325i omakin riittää oikein rakennetussa koneessa yli 200hv tehoihin,jos ei kuuta taivaalta yritetä.

            Aikoinaan Karalan Mika sanoi minulle, että ensimmäiseksi alkaa ahistamaan M20:ssä tosta IMM. Sanoi sen riittävän juuri ja juuri 200hp asti. Toki voihan se muutaman hevosen ylikin mennä, mutta saa tehdä paljon muutakin koneelle siinä kohdassa.

            Comment

            • BMWSaloon
              Bimmer Fanatic
              • Jan 2008
              • 281

              #7
              kyllä se melkee kannattaa tosiaan tosta IMM vaihdosta alottaa... helpoin tie onneen koska toi 325 oma kuristaa niin paljo..

              Comment

              • larzu85
                BTCF Member
                • Feb 2007
                • 821
                • Mustasaari

                #8
                Originally posted by M325i View Post
                Miksi se imm pitää vaíhtaa 535:sta?,paljonko tehotavoite? 325i omakin riittää oikein rakennetussa koneessa yli 200hv tehoihin,jos ei kuuta taivaalta yritetä.
                Kuten zombie tuossa sanoi,että 200hv asti riittää tuo orkkis imm.Viime kesänä penkitettiin 199,5hv ja tämän jälkeen on tullut vielä lisää customia koneeseen
                BMW E61 535d Msport -06 Carbon Schwarz

                BMW E91 325i Msport -06 Sparkling-graphit metallic

                EX:BMW E30 325i m-tech2 -89 Lachssilber

                EX:BMW E34 525i touring -92 Titansilber

                EX:BMW E30 316i bavaria -90 Brilliant Rot

                EX:BMW E30 320i motronic -87 Diamantschwarz metallic

                EX:BMW E30 316 -85 mattamusta paholainen

                Comment

                • jannmann
                  Bimmer Enthusiast
                  • Feb 2003
                  • 5856
                  • Joccis City

                  #9
                  Originally posted by larzu85 View Post
                  Onko kellään tietoa/kokemusta mitä kaikkiä hiluja tuonne 535 imm:n pitää laittaa tuosta 325 imm:stä,että saa toimimaan e30:ssä? :think
                  Riittääkö pelkän piirilevyn siirtäminen vai pitääkö koko "piirturi" asentaa isompaan imm:n?
                  Samalla kannattaa se kumiletku uusia, uus venyy hivenen lämmittämällä nätisti isomman imm päälle. Vanha todennäköisesti repeää tai ainakin rupee pian vuotamaan venytetyn alueen rajasta.
                  Aprilia RSV4

                  Comment

                  • Jasu
                    Bimmer Enthusiast
                    • Dec 2002
                    • 2110
                    • Tampere / Isojoki

                    #10
                    Ja jos tykkää hifistellä, niin laittaa sen kumiletkun tilalle alumiinista tai silikoniletkusta mutkan.
                    Volvo S80 V8
                    Mercedes C250d
                    M: Ishihara-Johnson crank scraper M20B25

                    Comment

                    • larzu85
                      BTCF Member
                      • Feb 2007
                      • 821
                      • Mustasaari

                      #11
                      Originally posted by jannmann View Post
                      Samalla kannattaa se kumiletku uusia, uus venyy hivenen lämmittämällä nätisti isomman imm päälle. Vanha todennäköisesti repeää tai ainakin rupee pian vuotamaan venytetyn alueen rajasta.
                      Tilasin silikoni jatkon siihen uuden imm ja ilmaputken väliin.Tais olla n.2,5cm pitkä ja sorvasin alumiini supisteen sovitteen ja ilmaputken väliin.Sovitin 535imm orkkis koteloon ka tein uudet kiinnikkeet kotelolle...aika OEM-look
                      BMW E61 535d Msport -06 Carbon Schwarz

                      BMW E91 325i Msport -06 Sparkling-graphit metallic

                      EX:BMW E30 325i m-tech2 -89 Lachssilber

                      EX:BMW E34 525i touring -92 Titansilber

                      EX:BMW E30 316i bavaria -90 Brilliant Rot

                      EX:BMW E30 320i motronic -87 Diamantschwarz metallic

                      EX:BMW E30 316 -85 mattamusta paholainen

                      Comment

                      Working...
                      X
                      😀
                      🥰
                      🤢
                      😎
                      😡
                      👍
                      👎