Originally posted by BmwPunisher
View Post
Mikä ahdin tämä on?
Collapse
X
-
Last edited by wta; 30-08-2009, 10:13.
-
-
Originally posted by tepi_ View PostMitähän tämäki taas tarkottaa?
Ja ei tästä munkaan mielestä kyllä paskan myyjän mainetta saa. Juurikin toisinpäin. Kitisijä.
ja sieltä tuleekin ihan jotain muuta. Tuskin kukaan haluaa rahojaan heitellä minne sattuu,
jos sieltä nyt tulisi se oikea ahdin.sigpic
Jetta Mk2 -89
ex.E34 535i -89
ex.E34 525i -88
Comment
-
-
Originally posted by Dillinger View PostIhan vaan mielenkiinnosta että mitäs tässä kitistään, jos ollaan ostamassa Eaton M62
ja sieltä tuleekin ihan jotain muuta. Tuskin kukaan haluaa rahojaan heitellä minne sattuu,
jos sieltä nyt tulisi se oikea ahdin.
jos kuva on ahtimesta ollut tarjolla ja ahdin on kooltaan täysin vastaava, eli sopii tarkoitukseen vähintään yhtä hyvin ja hinta vielä tingitty puoli-ilmaiseski, niin aika turhaa on kitinä. eri asia, jos kyseinen peli olisi täysin väärän kokoinen ja sopimaton. tässä tapauksessa myyjä kuitenkin ilmeisesti myynyt sen tietämättään eri merkkisenä, että kusetuksestakaan ei vissiin ole kysymys.
Comment
-
-
Originally posted by bemu2000 View Postjos kuva on ahtimesta ollut tarjolla ja ahdin on kooltaan täysin vastaava, eli sopii tarkoitukseen vähintään yhtä hyvin ja hinta vielä tingitty puoli-ilmaiseski, niin aika turhaa on kitinä. eri asia, jos kyseinen peli olisi täysin väärän kokoinen ja sopimaton. tässä tapauksessa myyjä kuitenkin ilmeisesti myynyt sen tietämättään eri merkkisenä, että kusetuksestakaan ei vissiin ole kysymys.
että kaikki mutta palikat tuota ahtamista varten on hommattu ja ne eivät
sovikkaan tähän toiseen ahtimeen koska se on myyty jonain mitä se ei
kuitenkaan ole niin kyllä ainakin itse mielummin sen ahtimen palauttaisin
ja hommaisin tilalle sen oikean. Sitä en meinannutkaan että olisi
kusettamisesta kyse mutta esim, ei itselläni opiskelijan ole varaa laittaa
sitä rahaa noin vain kaikkeen "turhaan" jollekkin se 300e on ehkä pikku raha
mutta ei kaikkille.sigpic
Jetta Mk2 -89
ex.E34 535i -89
ex.E34 525i -88
Comment
-
-
Originally posted by Dillinger View PostOmaan silmääni nuo kaikki näyttää ihan samalta ja jos vielä ajattelee niin
että kaikki mutta palikat tuota ahtamista varten on hommattu ja ne eivät
sovikkaan tähän toiseen ahtimeen koska se on myyty jonain mitä se ei
kuitenkaan ole niin kyllä ainakin itse mielummin sen ahtimen palauttaisin
ja hommaisin tilalle sen oikean. Sitä en meinannutkaan että olisi
kusettamisesta kyse mutta esim, ei itselläni opiskelijan ole varaa laittaa
sitä rahaa noin vain kaikkeen "turhaan" jollekkin se 300e on ehkä pikku raha
mutta ei kaikkille.
Ahtimesta ei ollut mitään kuvaa,vain ahtimen tiedot, m62 eaton. (tällä tiedolla ostopäätöksen tein) Ahtimeen (eaton)on tarjolla valmiita imu/painepäitä monilla sovitteilla. Onko nyt tähän kyseiseen,EI. Saako tästä kyseisestä jatkettua vetopään akselia,Ei. Eatonista olisi saanut. Tätä EI saa sovitettua halumillani muutoksilla mun rojektiin. Eli mulle turha..
Kitinät sikseen,ei vaan jaksa. Sainhan 325e verkonpainon. Kiitoksia muutamalle ,jotka lähetti myyjästä suoria faktoja. "ei sillä oo rahaa" yms.Tämän asian puiminen olis kyllä mennyt ohi puhelinsoitolla,muttakun ei niin ei.
Yritän myydä ahtimen eteenpäin ,jotakuinkin oikeilla tiedoilla! Meni miten meni,myyjä on mun silmissä aika "*^%&%¤%&%&&..mutta mitä sitten meitä mon moneen junaan.
Kaikki jotka pitää nyt ahdinta huippuna, ostakaa se pois hintaan 325e Nyt puheista tekoihin!
Ei ole tapana piiloutua nimimerkintaakse,joten tällä kitisiällä ,joka yritti pitää pikku periaatteista kiinni on nimikin.
-Pasi Vuorela Seinäjoki
0405870230Last edited by blury; 01-09-2009, 14:46.
Comment
-
-
Originally posted by bemu2000 View Postjos kuva on ahtimesta ollut tarjolla ja ahdin on kooltaan täysin vastaava, eli sopii tarkoitukseen vähintään yhtä hyvin ja hinta vielä tingitty puoli-ilmaiseski, niin aika turhaa on kitinä.
Kyllä näiden perusteella on vika myyjässä ja vastaisuudessa kannattaakin olla tarkkana jos kyseiseltä kaverilta jotain ostaa...
Comment
-
-
Originally posted by MGT View PostEipä taida näissä yksityisten kaupankäynneissä pahemmin mitään vastuuta kellään olla
Comment
-
-
Originally posted by blury View PostAhtimesta ei ollut mitään kuvaa,vain ahtimen tiedot, m62 eaton. (tällä tiedolla ostopäätöksen tein) Ahtimeen (eaton)on tarjolla valmiita imu/painepäitä monilla sovitteilla. Onko nyt tähän kyseiseen,EI. Saako tästä kyseisestä jatkettua vetopään akselia,Ei. Eatonista olisi saanut. Tätä EI saa sovitettua halumillani muutoksilla mun rojektiin. Eli mulle turha..
Kitinät sikseen,ei vaan jaksa. Sainhan 325e verkonpainon. Kiitoksia muutamalle ,jotka lähetti myyjästä suoria faktoja. "ei sillä oo rahaa" yms.Tämän asian puiminen olis kyllä mennyt ohi puhelinsoitolla,muttakun ei niin ei.
Yritän myydä ahtimen eteenpäin ,jotakuinkin oikeilla tiedoilla! Meni miten meni,myyjä on mun silmissä aika "*^%&%¤%&%&&..mutta mitä sitten meitä mon moneen junaan.
Kaikki jotka pitää nyt ahdinta huippuna, ostakaa se pois hintaan 325e Nyt puheista tekoihin!
Ei ole tapana piiloutua nimimerkintaakse,joten tällä kitisiällä ,joka yritti pitää pikku periaatteista kiinni on nimikin.
-Pasi Vuorela Seinäjoki
0405870230
no tuossa tapauksessa olis varmaan fiksuinta purkaa kauppa. mutta tuskin se mikään verkonpaino silti on... etköhän siitä tuon rahan kuitenki saa takas, jos ei kaupan purku onnistu. mitähän mahtaa laki sanoa tuossa tapauksessa.
Comment
-
-
Originally posted by bemu2000 View Postno tuossa tapauksessa olis varmaan fiksuinta purkaa kauppa. mutta tuskin se mikään verkonpaino silti on... etköhän siitä tuon rahan kuitenki saa takas, jos ei kaupan purku onnistu. mitähän mahtaa laki sanoa tuossa tapauksessa.
mutta sopimus- ja kauppalait muilta osin.
Kyllä myyjä vastaa tuotteesta siltä osin että hänen olisi pitänyt
tietää mitä myy ja tuotteen pitää vastata kuvausta,
ja muutenkin myyjän pitää kertoa kaikke ostajan ostopäätökseen
vaikuttavat seikat kuten mahdolliset virheet tuotteessa.
Periaatteessa kaupan purkua voi hakea kärjäoikeudesta jos
muuten ei pääse myyjän kanssa sopimukseen...
Myyjän on turha vedota ettei hän tiennyt myyvänsä eri ahdinta kuin myydessä ilmoitti.M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Originally posted by BmwPunisher View Postahtimesta oli kuva myynti ilmoituksessani, että silleen..
Tässä yksi otto sun privoista
"voisit ottaa ennemmin asian näin julki tänne, että
laitat kuvat tosta ahtimesta ja käpristellään sitten
yhdessä koko porukalla onko se Eaton vai ei?"
Ps. Laita myyntikuva?
Comment
-
-
Originally posted by blury View PostÄlä Valehtele. Menee pikkusen liian pitkälle...
Tässä yksi otto sun privoista
"voisit ottaa ennemmin asian näin julki tänne, että
laitat kuvat tosta ahtimesta ja käpristellään sitten
yhdessä koko porukalla onko se Eaton vai ei?"
Ps. Laita myyntikuva?
myös koneeltani.. niin kauan kuin tavara oli mulla, niin kuva
ahtimesta oli myynti-ilmoituksessa..
tuossa privassa viittaan juuri siihen, että minulla ei ole
enää ainuttakaan kuvaa tästä ahtimesta koneellani..
mutta se on varma, että kuva oli siellä..E70 X5 30d
Comment
-
-
Originally posted by BmwPunisher View Postps. poistan myyntikuvat sitä mukaa, kun myyn tavaraa pois..
myös koneeltani.. niin kauan kuin tavara oli mulla, niin kuva
ahtimesta oli myynti-ilmoituksessa..
tuossa privassa viittaan juuri siihen, että minulla ei ole
enää ainuttakaan kuvaa tästä ahtimesta koneellani..
mutta se on varma, että kuva oli siellä..
Olkoon kuvia tai ei mutta juttujen perusteella mitä täällä on niin voisha sitä tulla "kaveria" vastaan!?
Itellä kävi vähä vastaavanlainen homma tossa jokuaika sitte.
Myyjänä oli tosi tunnettu harrastaja!
Väärät osat tuli ja vittuilut sain päälle kun asiasta mainitsin.
Minua ainakin vituttaa tommonen toiminta..pestään kädet koko hommasta!
No jutut paisuu ja vääristyy täällä foorumilla mutta lukemani perusteella ahtimen vois laittaa sinulle takas ja ostohinta toiseen suuntaan.. :thinkCars - cheaper than girls and less whining, unless it's a turbo.
-49 Mercury LQ4 Twin Turbo
-Mitsubishi "runkkari"
Comment
-
Comment