Originally posted by Ziggis
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Mikä ahdin tämä on?
Collapse
X
-
ja ennen kuin ketään moderaattori lyö tätä topiikkia lukkoon väittelyn vuoksi..
niin voisitteko antaa tämän olla esillä niin kauan, että joku kertoisi mikä ahdin
tämä oikeasti voisi olla? jos ei kerran Eatonin M62:nen ollutkaan..
koska kukaan ei ole vielä osannut kertoa mitään oikeaa faktaa ahtimesta..
jokin lysholmin ja eatonin hypridi ehkäpä?
helpottaisi vain minuakin tämän ahtimen myyminen jatkossa, jos tälläistä
enää tällä foorumilla uskaltaa edes kaupata.. kusipää kauppias kun olen..E70 X5 30d
Comment
-
-
Haloo ihmiset. Miksi ostajan pitäisi hyväksyä tuote, joka ei ollut sellainen kuin piti ja joka ei sovi kaavailtuun käyttötarkoitukseen, ja koko homma johtuu myyjän tietämättömyydestä?
Tietysti myyjä on velvollinen purkamaan kaupan, vaikka ei tahallaan väärää tuotetta myynytkään. Myyjän pitää olla aina tietoinen mitä myy ja ottaa vastuu jos tekee asiassa virheen - oli se sitten tahallinen tai tahaton. Ei ole muiden asia arvioida pitäisikö ostajan olla tyytyväinen vai ei, jos tuote ei kerran ole sitä mitä sen piti olla.
Toki myös fiksu ostaja voisi olla siinä tapauksessa joustava, jos kauppahinta on ollut edullinen ja tuote on helppo myydä tappiotta eteenpäin. Näin ei voida kuitenkaan automaattisesti olettaa. Eikä tässä tapauksessa asia ilmeisesti edes ole niin, koska edes tuotteen merkkiä/mallia ei ole toistaiseksi tiedossa.
Kaupan purkua kehiin vaan! Ihmettelen miksi edes lähditte tällaisessa tapauksessa neuvottelemaan jostain 50 euron lisäalennuksesta.Harraste: TYE e28 518i 11/84 Alpinweiß 146, e28 520i 10/84 Platanengruen, e85 Z4 3.0si Nachtblau metallic
Käyttis: e61 530xd 11/07, Volvo V70 1,6d -11
Comment
-
-
Originally posted by Madfexx View PostHaloo ihmiset. Miksi ostajan pitäisi hyväksyä tuote, joka ei ollut sellainen kuin piti ja joka ei sovi kaavailtuun käyttötarkoitukseen, ja koko homma johtuu myyjän tietämättömyydestä?
Eatonin remminä ja itse nyt myisit sen Eatonin remminä, niin onko
se silloin tietämättömyyttä? itse oletin, että mallit voivat muuttua
kymmenen vuoden aikana jonkin verrankin, koska tämä ahdin on kuitenkin
90 prosenttisesti samanlainen kuin Eatonin M62:sen tämän päivän malli..
jos minä olen niin tietämätön, niin kerro sinä tietäväinen mikä ahdin tämä on?
ostajan ensimmäinen ehdoitus oli, että maksat vielä vähäsen niin hän voi kyllä pitää remmin..
itse en ole missään vaiheessa suostunut tähän.. enkä suostu..E70 X5 30d
Comment
-
-
Originally posted by BmwPunisher View Post
ostajan ensimmäinen ehdoitus oli, että maksat vielä vähäsen niin hän voi kyllä pitää remmin..
itse en ole missään vaiheessa suostunut tähän.. enkä suostu..
kauppa se on joka kannattaa,tässä tapaukses ei ainakaa kannata myyjälle.. hinta jo tingitty melkei ilmaiseks ja viel pitäis hyvittää
:thinkmäkin voin ottaa sen remmin,mut vaan jos maksat mulle 300eEx. e39 540i -97
Ex. 3.6 M5 -90 supercharger
Ex. e36 325iA -92
Ex. e34 540iA -94
Ex. e30 325 2.7 eta -86
Ex. e34 540iA -93 touring
Ex. e32 730i -89
Tällä mennään
Comment
-
-
Originally posted by r.w. View PostÖö.. ei?
toimii ehkä sillo ku ostaa bolt on paketin...
jos alkaa kasaamaan sekalaista pakettia yllätyksiä tulee aina...:thinkEx. e39 540i -97
Ex. 3.6 M5 -90 supercharger
Ex. e36 325iA -92
Ex. e34 540iA -94
Ex. e30 325 2.7 eta -86
Ex. e34 540iA -93 touring
Ex. e32 730i -89
Tällä mennään
Comment
-
-
Originally posted by jake2710 View PostOsaisikohan alkuperäinen myyjä (kompura?) kertoa tarkemmin ahtimesta?
Puhelinnumerokin näyttää ilmoituksessa olevan, jos vielä toiminnassa.
"roots ahtimia(eaton m45/m62) huomattavasti parempi vahtoehto."
http://www.btcf.fi/forum/showthread....ght=remmiahdin
Mutta eiköhän Mikko tän jutun voi lyödä jo lukkoon?
duke's garage:
Suzuki R50
E39 ///M5 2000 & E46 /// M3 2003 & F11 520dA M-Sport
M10 M20 M30 M40 M42 M50 M52 M54 M60 M62
S38 S54 S62
instagram: _duuk
Comment
-
-
Oliskohan tästä apua kompuran tyypin/valmistajan ettimisessä?
Löysin jostain Merssun E55 AMG:n teksteistä:
This performance is made possible by a Lysholm-type twin-screw compressor (developed just for AMG by partially DaimlerChrysler-owned Japanese affiliate IHI), and an air-to-liquid intercooler to 5439cc of displacement. Maximum boost is 0.9 bar (slightly more than 13 psi). The Lysholm-type compressor has internal compression, increasing its efficiency at high boost levels. That also means it compresses any air that passes through it, which takes energy. Mercedes deactivates the compressor for low-load operation via an electromagnetic clutch, as well as providing the usual air bypass.
Eli on kyllä AMG:stä mahdollisesti lähtöisin, ja valmistajaa vois lähteä hakemaan tosta Japanilaisesta IHI:stä?
Ja lisää löytyy jotain:
Last edited by bayern; 07-09-2009, 14:42.
Comment
-
Comment