Onko tietoa voiko lämppärin siilin mitata ja todentaa toimivaksi tai rikkinäiseksi, kyseessä manuaali ilmastoinnilla varustettu e39 ->98?
Lämppärin siilin mittaus
Collapse
X
-
Siili on niin ronkeli eläin että sen mittaminen taitaa jäädä haaveeksi :think
Tarkistus taitaa olla se että laitat sen autoon pakalleen ja kokeilet sitten jonkin aikaa, vaikka pariviikkoa. Jos toimii niin hyvä sitten
Ei riemulla rajaa kun Bemulla ajaa...
-
-
Niin käsittääkseni pitäisi nähdä. Eli vikakoodien lukuun niin eiköhän se sillä selviä. Lukuvermeet löytyy useista autosähkö korjaamoista.Tyytyväinen ihminen on kehityksen jarru!
M3 e90 & "M3" e30 turbo
Comment
-
Sellaista analysaattoria ei ole olemassakaan mikä kertoisi siili viasta piuhan päässäOriginally posted by tberg View PostSiis analysaattorilla näkee vikakoodit,vai?
Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Comment
-
No siili on vaihdettu, ei auttanut. 50A sulake oli palanut, mutta ei senkään vaihto auttanut. Sitä 40A sulaketta en löytänyt, auto on -97 valmistettua ja manuaali-ilmastoinnilla, sitä ei kai olekaan.
Mittasin siiliin tulevasta liittimestä, että sinne tulee maa, 12v ja sitten ohjauspanelilta 60mV-0,3V jännite sinipunaisesta johdosta. Suoraan akusta antamalla puhallin toimii. Onkohan ohajusjännite liian matala? Onko muita ideoita? Alkaa keniot puhaltimen korjaamiseksi loppumaan.
Vai onkohan kaupastain ostettu siili rikki....-tberg
___________________
320d E46 2000
** 520i touring E39 1998
** 520i E28 1983
** 520i E28 1982
** 2002 1972
Comment
Comment