Onko tietoa voiko lämppärin siilin mitata ja todentaa toimivaksi tai rikkinäiseksi, kyseessä manuaali ilmastoinnilla varustettu e39 ->98?
Lämppärin siilin mittaus
Collapse
X
-
Siili on niin ronkeli eläin että sen mittaminen taitaa jäädä haaveeksi :think
Tarkistus taitaa olla se että laitat sen autoon pakalleen ja kokeilet sitten jonkin aikaa, vaikka pariviikkoa. Jos toimii niin hyvä sittenEi riemulla rajaa kun Bemulla ajaa...
-
-
Niin käsittääkseni pitäisi nähdä. Eli vikakoodien lukuun niin eiköhän se sillä selviä. Lukuvermeet löytyy useista autosähkö korjaamoista.Tyytyväinen ihminen on kehityksen jarru!
M3 e90 & "M3" e30 turbo
Comment
-
Originally posted by tberg View PostSiis analysaattorilla näkee vikakoodit,vai?Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Comment
-
No siili on vaihdettu, ei auttanut. 50A sulake oli palanut, mutta ei senkään vaihto auttanut. Sitä 40A sulaketta en löytänyt, auto on -97 valmistettua ja manuaali-ilmastoinnilla, sitä ei kai olekaan.
Mittasin siiliin tulevasta liittimestä, että sinne tulee maa, 12v ja sitten ohjauspanelilta 60mV-0,3V jännite sinipunaisesta johdosta. Suoraan akusta antamalla puhallin toimii. Onkohan ohajusjännite liian matala? Onko muita ideoita? Alkaa keniot puhaltimen korjaamiseksi loppumaan.
Vai onkohan kaupastain ostettu siili rikki....-tberg
___________________
320d E46 2000
** 520i touring E39 1998
** 520i E28 1983
** 520i E28 1982
** 2002 1972
Comment
Comment