Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tekniikanvaihto 316i vm.91 - 520i vm.89

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • agisma
    Bimmer Rookie
    • Nov 2007
    • 104
    • Oulu

    #16
    Originally posted by Rocla View Post
    Niin, toi kuitissa oleva nimi viittaa foorumin käyttäjään "isnp" dynolapussa oleva nimi taas käyttäjään "mikae34".

    Molemmille Puukka on rakentanut tuolla ilmoituksessa mainitulla reseptillä moottorin, molemmille autojen omista koneista, eli dynolapussa ja kuitissa on eri moottorit.

    Kuvassa oleva moottori on l-jetronic ruiskulla, dynolapun moottorissa on motronicin hiluihin asennettu unichip, eli voisi olettaa ettei kuvassa ole dynolapun moottori.

    Oman käsitykseni mukaan tuo dynolapun moottori on yhä mikae34:n autossa paikoillaan.

    Käyttäjän Insp auto kolaroitiin korjaamattomaan kuntoon seuraavan omistajan toimesta.

    Moottoreissa oli ruiskun lisäksi myös olellisia eroja imusarjoissa ja kaasuläpissä.

    Dynolappu näyttä ilmeisen valokopiolta, johon on ennen kopiointia lisätty tietoa mustekynällä, kuitti taas vaikuttaa ilmeisen aidolta.

    Tuosta dynolapusta on keskusteltu aikanaan tällä foorumilla runsaastikin, muistaakseni asiassa kävi niin, ettei moottori luovuttanut toisessa dynossa myöhemmin mitattuna noita luvattuja lukemia, prosenteissa jopa huomattavasti vähemmän.
    Joo siinä oli puhetta jostain mällätystä autosta josta kone ois otettu. ilmeisesti 520. mut kiitos sinulle kun valaisit asiaa. ja rupean suunnitteleen sitä m50:stä
    *Bmw e30 316i Bavaria vm.-91*
    M50B25TU "Pommikone" -R.I.P.-
    - Bmw E92 335D -07

    Comment

    Working...
    X
    😀
    🥰
    🤢
    😎
    😡
    👍
    👎