Announcement

Collapse
No announcement yet.

taka-akseliston irroitus

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Deadend_united
    Bimmer Rookie
    • Sep 2008
    • 160
    • Oulu

    taka-akseliston irroitus

    Eli kyseessä olisi e30 -87 ja pitäis taka-akselisto ottaa irti pohjasta niin irroitin kummaltakin puolen 2xkuusiokolo pulttia ja yhdet normaali mutterin niin pitääkö olla jokin ulosvetäjä siihen tai? pitäiskö sen vaa tippua alas?
  • JJT
    Bimmer Enthusiast
    • May 2005
    • 6694
    • .......

    #2
    Originally posted by Deadend_united View Post
    Eli kyseessä olisi e30 -87 ja pitäis taka-akselisto ottaa irti pohjasta niin irroitin kummaltakin puolen 2xkuusiokolo pulttia ja yhdet normaali mutterin niin pitääkö olla jokin ulosvetäjä siihen tai? pitäiskö sen vaa tippua alas?
    Heiluttele/kampea jollakin, kyllä se tulee. Voit lyödä ne pystyt pultit siitä puslien läpi kabiinin puolelle.
    Otithan kardaanin ja perän takakannakkeen pultin irti?
    Last edited by JJT; 07-09-2009, 19:41.
    Myyn:
    M10/20/52 E30-E36 osia

    Comment

    • Deadend_united
      Bimmer Rookie
      • Sep 2008
      • 160
      • Oulu

      #3
      Joo kiitos paljon tiedosta. joo on ihan kaikki osat otettu jo autosta irti paitsi takaakselistoa

      Comment

      • _artsi_
        Bimmer Fanatic
        • Nov 2005
        • 579
        • Pori

        #4
        Originally posted by Deadend_united View Post
        Joo kiitos paljon tiedosta. joo on ihan kaikki osat otettu jo autosta irti paitsi takaakselistoa
        Itse joskus vaihdoin tekniikan, eikä vaan millään tahtonut lähteä irti.
        Hain rautakaupasta pultin ja ropun joka oli tarkoitettu betoniseinään.
        Sen ruuvaa sinne tiukkaan, niin ei tarvitse isoakaan napautusta, kun
        tippuu alas.
        BMW 330dA e92 M-SPORT

        Comment

        • Deadend_united
          Bimmer Rookie
          • Sep 2008
          • 160
          • Oulu

          #5
          aah kiitos sinullekkin vastauksesta

          Comment

          • jr66
            Bimmer Enthusiast
            • Apr 2006
            • 16464
            • Asikkala

            #6
            Originally posted by Deadend_united View Post
            aah kiitos sinullekkin vastauksesta
            Kardaani voi joskus jumittaa perän laippaan vaikka mutterit on auki, tarkistettu ?

            Comment

            • S.Kaulaote
              Bimmer Enthusiast
              • Mar 2006
              • 1579
              • Woikkaalla

              #7
              Originally posted by Deadend_united View Post
              Eli kyseessä olisi e30 -87 ja pitäis taka-akselisto ottaa irti pohjasta niin irroitin kummaltakin puolen 2xkuusiokolo pulttia ja yhdet normaali mutterin niin pitääkö olla jokin ulosvetäjä siihen tai? pitäiskö sen vaa tippua alas?
              Mulla oli ne päädyt niin tiukkaan jumittannu koriin kiinne että ei lähtennyt kun murusina puslat.
              Löin ne pultit booreistaan irti sinne kabiinin puolelle ja vääntelin vaikka millä työkalulla!
              Loppujen lopuksi meni ne takakelkan puslien aluholkit poikki ja jäi sinne koriin kiinne.
              Taltalla ja vasaralla pala kerrallaan lähti loppujenlopuksi...
              Cars - cheaper than girls and less whining, unless it's a turbo.

              -49 Mercury LQ4 Twin Turbo
              -Mitsubishi "runkkari"

              Comment

              • jeemu
                Bimmer Enthusiast
                • Aug 2003
                • 1844
                • 67700

                #8
                Ei muutaku kuumia heloihin nii lumpsahtaa nätisti lattialle.
                B M W X 5. kotina_matkailuvaunu

                Comment

                • S.Kaulaote
                  Bimmer Enthusiast
                  • Mar 2006
                  • 1579
                  • Woikkaalla

                  #9
                  Originally posted by jeemu View Post
                  Ei muutaku kuumia heloihin nii lumpsahtaa nätisti lattialle.
                  Ei välttämättä!!
                  Cars - cheaper than girls and less whining, unless it's a turbo.

                  -49 Mercury LQ4 Twin Turbo
                  -Mitsubishi "runkkari"

                  Comment

                  • Haukkis
                    Bimmer Enthusiast
                    • Oct 2005
                    • 1366
                    • Valkeala

                    #10
                    Omastani ainakin pamahti kunnolla irti kun rekkarilla väänsin joka suuntaan puslan keskireijästä. Aluholkit luonnollisesti murusina...

                    Entiset: e38 740iA / e39 528iA / e30 325i cab usa / e30 316 m30 lelu / e30 320i M-tech / e28 520i / e23 732iA / e32 730iA / e30 318i / e34 525i / e30 316i

                    Comment

                    • Deadend_united
                      Bimmer Rookie
                      • Sep 2008
                      • 160
                      • Oulu

                      #11
                      No niin nyt alkaa olemaan jo monta eri irroitus ohjetta että eiköhän se lähde jollain noista irti pohjasta, mutta kiitos kaikkiille vastanneille

                      Comment

                      • Deadend_united
                        Bimmer Rookie
                        • Sep 2008
                        • 160
                        • Oulu

                        #12
                        Originally posted by jr66 View Post
                        Kardaani voi joskus jumittaa perän laippaan vaikka mutterit on auki, tarkistettu ?

                        Mulla on jo kaikki korin osat pois paitsi tuo taka-akseli, eli ei ole korin osia tai alustan yms.

                        Comment

                        • duuk
                          Moderator
                          • Dec 2006
                          • 10506
                          • Saaressa

                          #13
                          Originally posted by S.Kaulaote View Post
                          Ei välttämättä!!
                          Juu ei tosissaan.. 2Xe30 farmarista vaihdettu puslat toisen kanssa meni 5 tuntia tapellessa toisen kanssa tunti.. Molemmissa jumitti hanttarinpuoleninen alumiiniholkki koriin kiinni
                          Toi _artsin_ keino on kyllä hyvä, mutta ei auttanut sekään..

                          duke's garage:
                          Suzuki R50
                          E39 ///M5 2000 & E46 /// M3 2003 & E36 323ti 1999
                          M10 M20 M30 M40 M42 M50 M52 M54 M60 M62
                          S38 S54 S62

                          instagram: _duuk

                          Comment

                          • jokuuu
                            Bimmer Fanatic
                            • Jan 2009
                            • 701
                            • Oulu

                            #14
                            mulla jäi kumallekkin puolelle almiini holkki kiinni.
                            Ecumaster jälleenmyynti, asennukset ja säädöt 2wd napadynossa. Myös muiden moottoriohjainten säädöt.
                            DP engine parts osat
                            Turbosystems ahtimet

                            E36 m50b28 Turbo 1/4mile 10.45/229 BP18

                            Comment

                            Working...
                            X
                            😀
                            🥰
                            🤢
                            😎
                            😡
                            👍
                            👎