Originally posted by Haju69
View Post
lämmöt nousee?
Collapse
X
-
Jaa, paljon mahdollista. Eipä sille tullut tehtyä mitään koskaan... Noh, jospa se ois siinä ollut vika..Originally posted by TFV View PostSulla taas taisi olla ilmastoinnin flekti vialla?LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
Eipä ole ilmastointia tossa autossa, jos se nyt on hajalla niin onkohan tonne miten helppo laittaa sähköinen flekti ja mistähän niitä saa ?Originally posted by Haju69 View PostOlikos sulla ilmastointi? Mulla teki se oma ex 535 semmosta että ilmastointi päällä se saattoi herkästi nostella lämpöä jos paikallaan pyöritti. Muttei silloin kun ilmastointi oli pois päältä.. Tuo jäi ihmetyttämään eikä tainnut selvyyttä asiaan tullakaan.sigpic
Jetta Mk2 -89
ex.E34 535i -89
ex.E34 525i -88
Comment
-
kokeile ensin kone sammuksissa että onko siinä mitään tuntoa kun edes takaisin pyöräyttelee, mikäli on suht veltto niin kone käyntiin ja rukkaset käteen. Kädellä pitäisi saada siinä tapauksessa pysäytettyäOriginally posted by Dillinger View PostEipä ole ilmastointia tossa autossa, jos se nyt on hajalla niin onkohan tonne miten helppo laittaa sähköinen flekti ja mistähän niitä saa ?
Mun mielipide, mutta älä laita mitään sähköflexiä sinne. Ainakaan korvaamaan viskoa. Kunnossa oleva visko toimii hienosti ja pitää lämmöt juuri siellä missä pitääkin niiden olla.
Mutta mikäli nyt siihen sorrut, niin jostain volvoistahan porukka noita ruuvailee markalla kasattuihin turbo patentteihin lähinnä
Comment
-
Pitänee huomenissa kokeilla kunhan saan auton takasin, mutta ei kai ne sähköflektit niin huonoja voi ollaOriginally posted by Micce///M View Postkokeile ensin kone sammuksissa että onko siinä mitään tuntoa kun edes takaisin pyöräyttelee, mikäli on suht veltto niin kone käyntiin ja rukkaset käteen. Kädellä pitäisi saada siinä tapauksessa pysäytettyä
Mun mielipide, mutta älä laita mitään sähköflexiä sinne. Ainakaan korvaamaan viskoa. Kunnossa oleva visko toimii hienosti ja pitää lämmöt juuri siellä missä pitääkin niiden olla.
Mutta mikäli nyt siihen sorrut, niin jostain volvoistahan porukka noita ruuvailee markalla kasattuihin turbo patentteihin lähinnä
Ja sitä sähköflektiä harkitsen vasta sitten jos tuo nyt siis on totaalisen paskana, kun tuntuu että ei ne lämmöt oikein pysy kurissa.
sigpic
Jetta Mk2 -89
ex.E34 535i -89
ex.E34 525i -88
Comment
-
sitte ku on ihan oikeesti lämmin nii esim.käärit sanomalehden rullalle ja yrität sillä pysäyttää propellin,älä missään tapaukses työnnä sormia sinne,edes hanskojen kanssa!! jos sanomalehdel pysähtyy kuumana,sillo on visko sökö!!Originally posted by Dillinger View PostMistähän tuon varmuudella tietää että on visko hajalla kun tuppaa nostamaan noita lämpöjä aika hyvin tyhjäkäynnillä/kaupungissa, moottorina toimii M30B34.Ex. e39 540i -97
Ex. 3.6 M5 -90 supercharger
Ex. e36 325iA -92
Ex. e34 540iA -94
Ex. e30 325 2.7 eta -86
Ex. e34 540iA -93 touring
Ex. e32 730i -89
Tällä mennään
Comment
-
Originally posted by Micce///M View Postkokeile ensin kone sammuksissa että onko siinä mitään tuntoa kun edes takaisin pyöräyttelee, mikäli on suht veltto niin kone käyntiin ja rukkaset käteen. Kädellä pitäisi saada siinä tapauksessa pysäytettyä
Mun mielipide, mutta älä laita mitään sähköflexiä sinne. Ainakaan korvaamaan viskoa. Kunnossa oleva visko toimii hienosti ja pitää lämmöt juuri siellä missä pitääkin niiden olla.
Mutta mikäli nyt siihen sorrut, niin jostain volvoistahan porukka noita ruuvailee markalla kasattuihin turbo patentteihin lähinnä
hmm mulla ei oo tossa kasissa viskoa ollenkaa,vaan ilmastoinnin flekti pitää koneen sopivan lämpöisenä.. oli sitte ilmastointi päällä tai pois!!
pyörii puolitehol 91c ja täysil 93c... eikä muute lämpee kuumallakaa ilmal liikaa vaikka antaisi "vähän" jalkaa
eikä enää visko hirnu/kuullosta vanhalta volvolta..
ainoa miinus on se että kone lämpeää aavistuksen hitaammin,ku ei oo tuota vastusta niin paljon,mut myös syö vähemmän kylmänä...!Last edited by Ziggis; 23-09-2009, 21:36.Ex. e39 540i -97
Ex. 3.6 M5 -90 supercharger
Ex. e36 325iA -92
Ex. e34 540iA -94
Ex. e30 325 2.7 eta -86
Ex. e34 540iA -93 touring
Ex. e32 730i -89
Tällä mennään
Comment
-
kyseessä on m10 moottori ja lämmöt pysyy kurissa kun ajaa motaria/kaupunkia mut jos nopeus on 0-30km/h nii alkaa lämmöt nousemaan! ilmattu on! pitääpi testata se visko hommeli eiks se "anturi" mikä just ohjaa tota viskon toimintaa et pyöriiks se vapaasti jne oo aika kallis värkki?Hitsaus hommat (kardaanit,putket,yms) -0400878681
Comment
-
Jos se sähköflekti olisi hyvä, olisi se laitettu sinne jo münchenissa suunnittelupöydälläOriginally posted by Dillinger View PostPitänee huomenissa kokeilla kunhan saan auton takasin, mutta ei kai ne sähköflektit niin huonoja voi olla
Ja sitä sähköflektiä harkitsen vasta sitten jos tuo nyt siis on totaalisen paskana, kun tuntuu että ei ne lämmöt oikein pysy kurissa.
Visko pitää lämmöt tasaisena, ilman sähköflektin on/off heittelyä.. Ja miksi patentoida jotain sähköflektiä sinne, kun uusi visko maksaa motonetissä 75€ ja on bolt on?
PS. Onko autossasi ilmastointia?DUCATI 1098 RACING EVO
Comment
-
Eipä ole ilmastointia.Originally posted by Peltsii View PostJos se sähköflekti olisi hyvä, olisi se laitettu sinne jo münchenissa suunnittelupöydällä
Visko pitää lämmöt tasaisena, ilman sähköflektin on/off heittelyä.. Ja miksi patentoida jotain sähköflektiä sinne, kun uusi visko maksaa motonetissä 75€ ja on bolt on?
PS. Onko autossasi ilmastointia?
Patentointihan on mukavaa hommaa
No kunha nyt kyselin että miksi ei sähköflektikin kävisi kun niitä monet on kuitenkin ruuvannut autoon kiinni, mutta selväksi tuli 
Tänää vähän tota flektiä pyörittelin ja kyllä se jämäkältä tuntui, tiedä sitten oliko tarpeeksi, muttä näillä mennään nyt kaipa ne lämmöt tarpeeksi alhaalla pysynee sitten.sigpic
Jetta Mk2 -89
ex.E34 535i -89
ex.E34 525i -88
Comment
-
-

Comment