Announcement

Collapse
No announcement yet.

lämmöt nousee?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • TFV
    Bimmer Enthusiast
    • Mar 2006
    • 3080
    • Nurmijärvi

    #16
    Originally posted by Haju69 View Post
    Olikos sulla ilmastointi? Mulla teki se oma ex 535 semmosta että ilmastointi päällä se saattoi herkästi nostella lämpöä jos paikallaan pyöritti. Muttei silloin kun ilmastointi oli pois päältä.. Tuo jäi ihmetyttämään eikä tainnut selvyyttä asiaan tullakaan.
    Sulla taas taisi olla ilmastoinnin flekti vialla?
    E70, koska siihen piti olla helppo istua. Astinlaudat.

    Comment

    • Haju69
      Administrator
      • Nov 2005
      • 16344
      • Leppävirta

      #17
      Originally posted by TFV View Post
      Sulla taas taisi olla ilmastoinnin flekti vialla?
      Jaa, paljon mahdollista. Eipä sille tullut tehtyä mitään koskaan... Noh, jospa se ois siinä ollut vika..
      LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
      E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
      B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10

      Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
      Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
      Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.

      Comment

      • Dillinger
        Bimmer Fanatic
        • Jan 2008
        • 511
        • Lappeenranta/Kotka

        #18
        Originally posted by Haju69 View Post
        Olikos sulla ilmastointi? Mulla teki se oma ex 535 semmosta että ilmastointi päällä se saattoi herkästi nostella lämpöä jos paikallaan pyöritti. Muttei silloin kun ilmastointi oli pois päältä.. Tuo jäi ihmetyttämään eikä tainnut selvyyttä asiaan tullakaan.
        Eipä ole ilmastointia tossa autossa, jos se nyt on hajalla niin onkohan tonne miten helppo laittaa sähköinen flekti ja mistähän niitä saa ?
        sigpic

        Jetta Mk2 -89

        ex.E34 535i -89

        ex.E34 525i -88

        Comment

        • Micce///M
          Bimmer Enthusiast
          • Jun 2008
          • 3552
          • Hämeenlinna

          #19
          Originally posted by Dillinger View Post
          Eipä ole ilmastointia tossa autossa, jos se nyt on hajalla niin onkohan tonne miten helppo laittaa sähköinen flekti ja mistähän niitä saa ?
          kokeile ensin kone sammuksissa että onko siinä mitään tuntoa kun edes takaisin pyöräyttelee, mikäli on suht veltto niin kone käyntiin ja rukkaset käteen. Kädellä pitäisi saada siinä tapauksessa pysäytettyä

          Mun mielipide, mutta älä laita mitään sähköflexiä sinne. Ainakaan korvaamaan viskoa. Kunnossa oleva visko toimii hienosti ja pitää lämmöt juuri siellä missä pitääkin niiden olla.

          Mutta mikäli nyt siihen sorrut, niin jostain volvoistahan porukka noita ruuvailee markalla kasattuihin turbo patentteihin lähinnä

          Comment

          • Dillinger
            Bimmer Fanatic
            • Jan 2008
            • 511
            • Lappeenranta/Kotka

            #20
            Originally posted by Micce///M View Post
            kokeile ensin kone sammuksissa että onko siinä mitään tuntoa kun edes takaisin pyöräyttelee, mikäli on suht veltto niin kone käyntiin ja rukkaset käteen. Kädellä pitäisi saada siinä tapauksessa pysäytettyä

            Mun mielipide, mutta älä laita mitään sähköflexiä sinne. Ainakaan korvaamaan viskoa. Kunnossa oleva visko toimii hienosti ja pitää lämmöt juuri siellä missä pitääkin niiden olla.

            Mutta mikäli nyt siihen sorrut, niin jostain volvoistahan porukka noita ruuvailee markalla kasattuihin turbo patentteihin lähinnä
            Pitänee huomenissa kokeilla kunhan saan auton takasin, mutta ei kai ne sähköflektit niin huonoja voi olla Ja sitä sähköflektiä harkitsen vasta sitten jos tuo nyt siis on totaalisen paskana, kun tuntuu että ei ne lämmöt oikein pysy kurissa.
            sigpic

            Jetta Mk2 -89

            ex.E34 535i -89

            ex.E34 525i -88

            Comment

            • Ziggis
              Bimmer Fanatic
              • Jun 2008
              • 454
              • Melbourne (Mellilä)

              #21
              Originally posted by Dillinger View Post
              Mistähän tuon varmuudella tietää että on visko hajalla kun tuppaa nostamaan noita lämpöjä aika hyvin tyhjäkäynnillä/kaupungissa, moottorina toimii M30B34.
              sitte ku on ihan oikeesti lämmin nii esim.käärit sanomalehden rullalle ja yrität sillä pysäyttää propellin,älä missään tapaukses työnnä sormia sinne,edes hanskojen kanssa!! jos sanomalehdel pysähtyy kuumana,sillo on visko sökö!!
              Ex. e39 540i -97
              Ex. 3.6 M5 -90 supercharger
              Ex. e36 325iA -92
              Ex. e34 540iA -94
              Ex. e30 325 2.7 eta -86
              Ex. e34 540iA -93 touring
              Ex. e32 730i -89

              Tällä mennään

              Comment

              • Ziggis
                Bimmer Fanatic
                • Jun 2008
                • 454
                • Melbourne (Mellilä)

                #22
                Originally posted by Micce///M View Post
                kokeile ensin kone sammuksissa että onko siinä mitään tuntoa kun edes takaisin pyöräyttelee, mikäli on suht veltto niin kone käyntiin ja rukkaset käteen. Kädellä pitäisi saada siinä tapauksessa pysäytettyä

                Mun mielipide, mutta älä laita mitään sähköflexiä sinne. Ainakaan korvaamaan viskoa. Kunnossa oleva visko toimii hienosti ja pitää lämmöt juuri siellä missä pitääkin niiden olla.

                Mutta mikäli nyt siihen sorrut, niin jostain volvoistahan porukka noita ruuvailee markalla kasattuihin turbo patentteihin lähinnä

                hmm mulla ei oo tossa kasissa viskoa ollenkaa,vaan ilmastoinnin flekti pitää koneen sopivan lämpöisenä.. oli sitte ilmastointi päällä tai pois!!
                pyörii puolitehol 91c ja täysil 93c... eikä muute lämpee kuumallakaa ilmal liikaa vaikka antaisi "vähän" jalkaa
                eikä enää visko hirnu/kuullosta vanhalta volvolta..
                ainoa miinus on se että kone lämpeää aavistuksen hitaammin,ku ei oo tuota vastusta niin paljon,mut myös syö vähemmän kylmänä...!
                Last edited by Ziggis; 23-09-2009, 21:36.
                Ex. e39 540i -97
                Ex. 3.6 M5 -90 supercharger
                Ex. e36 325iA -92
                Ex. e34 540iA -94
                Ex. e30 325 2.7 eta -86
                Ex. e34 540iA -93 touring
                Ex. e32 730i -89

                Tällä mennään

                Comment

                • alaska
                  Bimmer Fanatic
                  • Aug 2009
                  • 595
                  • PKS

                  #23
                  kyseessä on m10 moottori ja lämmöt pysyy kurissa kun ajaa motaria/kaupunkia mut jos nopeus on 0-30km/h nii alkaa lämmöt nousemaan! ilmattu on! pitääpi testata se visko hommeli eiks se "anturi" mikä just ohjaa tota viskon toimintaa et pyöriiks se vapaasti jne oo aika kallis värkki?
                  Hitsaus hommat (kardaanit,putket,yms) -0400878681

                  Comment

                  • Peltsii
                    Bimmer Enthusiast
                    • Jul 2007
                    • 7061
                    • Turenki

                    #24
                    Originally posted by Dillinger View Post
                    Pitänee huomenissa kokeilla kunhan saan auton takasin, mutta ei kai ne sähköflektit niin huonoja voi olla Ja sitä sähköflektiä harkitsen vasta sitten jos tuo nyt siis on totaalisen paskana, kun tuntuu että ei ne lämmöt oikein pysy kurissa.
                    Jos se sähköflekti olisi hyvä, olisi se laitettu sinne jo münchenissa suunnittelupöydällä Visko pitää lämmöt tasaisena, ilman sähköflektin on/off heittelyä.. Ja miksi patentoida jotain sähköflektiä sinne, kun uusi visko maksaa motonetissä 75€ ja on bolt on?

                    PS. Onko autossasi ilmastointia?
                    DUCATI 1098 RACING EVO

                    Comment

                    • alaska
                      Bimmer Fanatic
                      • Aug 2009
                      • 595
                      • PKS

                      #25
                      ei mun romussa ainakaa oo kun ulkoilma ilmastointi ilman kattoluukkua!
                      pitää chekkaa toi lämpö hommeli hetiku jarru rempan saa valmiiks..
                      Hitsaus hommat (kardaanit,putket,yms) -0400878681

                      Comment

                      • Dillinger
                        Bimmer Fanatic
                        • Jan 2008
                        • 511
                        • Lappeenranta/Kotka

                        #26
                        Originally posted by Peltsii View Post
                        Jos se sähköflekti olisi hyvä, olisi se laitettu sinne jo münchenissa suunnittelupöydällä Visko pitää lämmöt tasaisena, ilman sähköflektin on/off heittelyä.. Ja miksi patentoida jotain sähköflektiä sinne, kun uusi visko maksaa motonetissä 75€ ja on bolt on?

                        PS. Onko autossasi ilmastointia?
                        Eipä ole ilmastointia.

                        Patentointihan on mukavaa hommaa No kunha nyt kyselin että miksi ei sähköflektikin kävisi kun niitä monet on kuitenkin ruuvannut autoon kiinni, mutta selväksi tuli

                        Tänää vähän tota flektiä pyörittelin ja kyllä se jämäkältä tuntui, tiedä sitten oliko tarpeeksi, muttä näillä mennään nyt kaipa ne lämmöt tarpeeksi alhaalla pysynee sitten.
                        sigpic

                        Jetta Mk2 -89

                        ex.E34 535i -89

                        ex.E34 525i -88

                        Comment

                        • alaska
                          Bimmer Fanatic
                          • Aug 2009
                          • 595
                          • PKS

                          #27
                          jep nyt ehti katsella tota flekti hommaa flektin se systeemi mikä "kiinteyttää" flektin on rikki.. mistäs uusi ja millä nimellä lähtee hakemaan?
                          Hitsaus hommat (kardaanit,putket,yms) -0400878681

                          Comment

                          • Peltsii
                            Bimmer Enthusiast
                            • Jul 2007
                            • 7061
                            • Turenki

                            #28
                            Originally posted by alaska View Post
                            jep nyt ehti katsella tota flekti hommaa flektin se systeemi mikä "kiinteyttää" flektin on rikki.. mistäs uusi ja millä nimellä lähtee hakemaan?
                            Viskokytkin ja marmoritiskiltä tai motonetista.
                            DUCATI 1098 RACING EVO

                            Comment

                            • alaska
                              Bimmer Fanatic
                              • Aug 2009
                              • 595
                              • PKS

                              #29
                              Originally posted by Peltsii View Post
                              Viskokytkin ja marmoritiskiltä tai motonetista.

                              kiitos PELTSILLE! perskele kun on tyyriin hintavii tommoset kytkimet 79,90€ vieläku keksit mulle jostain tommosen parii kymppii nii oon tyytyväinen
                              Hitsaus hommat (kardaanit,putket,yms) -0400878681

                              Comment

                              Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎