Käväsin sitten paikallisella hakemassa leimaa bemulla ja hylkyhän sieltä tuli. Btw ei ollut katsastuksella hintaa kuin vajaa 80 €skoa!
Ensimmäiseksi pomppasi etu-iskareihin ja vasemmanpuoleinen oli päässyt vuotamaan asti. Oikealta tosin tehot olivat sen verran kohtuulliset, että sallitun rajoissa, mutta lappuun tuli merkintä, "Edessä vas. ja oik. - Vaimennuskyky riittämätön".
Voiko inssi vaatia vaihtamaan molemmille puolille tolpat, jos pelkästään toisessa ei ole tarpeeksi tehoa???
Kyllähän se järki sanoo, et vähintään pareittain itse ne aion vaihtaa, mut tämä on periaate kysymys.. VOIKO?
Pitäskö k-aseman antaa jokin todistus iskarien tehottomuudesta? (ei tullu harmikseen katottua lukemia, ku auto oli iskaritestissä)
Sitten itse asiaan. Etuiskareita ei ole tullu koskaan vaihdettua, mut ilmeisesti laadukkaita jousipuristimia hommaan tarvitaan, eli ei toimi ihan samalla lailla, kun takaiskarien vaihto?
__________________________________________________ _________
Toinen homma mistä tuli mm. merkintä oli jarruvoimista.
2.Akselin tehot vasemmalla 1,0 ja oikealla 1,7 eli prosentteihin meni 41% ja sallittu on se 30% ero.
Joskus vuosi sitten vaihdoin oikealle puolelle taakse sylinterin, kengät ja jouset.
Mietin, et jos nyt pistäs pelkästään vasemmalle uudet vermeet: sylinteri, kengät ja jouset, niin meneekö sallituilla arvoilla läpi vai kannattaako vaihella myös tonne oikealle taakse.
Yritän päästä mahdollisimman pienellä pudjetilla & vaivalla ja vitutuksella, vaikka joudun pihalla vaihtamaan ja liikkeeseen en ole viemässä, vaikka täällä mittari näyttää nollaa ja lunta on maassa prkl.
KYSEESSÄ SIIS E36 316i ja vm. 91
Ensimmäiseksi pomppasi etu-iskareihin ja vasemmanpuoleinen oli päässyt vuotamaan asti. Oikealta tosin tehot olivat sen verran kohtuulliset, että sallitun rajoissa, mutta lappuun tuli merkintä, "Edessä vas. ja oik. - Vaimennuskyky riittämätön".
Voiko inssi vaatia vaihtamaan molemmille puolille tolpat, jos pelkästään toisessa ei ole tarpeeksi tehoa???
Kyllähän se järki sanoo, et vähintään pareittain itse ne aion vaihtaa, mut tämä on periaate kysymys.. VOIKO?
Pitäskö k-aseman antaa jokin todistus iskarien tehottomuudesta? (ei tullu harmikseen katottua lukemia, ku auto oli iskaritestissä)
Sitten itse asiaan. Etuiskareita ei ole tullu koskaan vaihdettua, mut ilmeisesti laadukkaita jousipuristimia hommaan tarvitaan, eli ei toimi ihan samalla lailla, kun takaiskarien vaihto?
__________________________________________________ _________
Toinen homma mistä tuli mm. merkintä oli jarruvoimista.
2.Akselin tehot vasemmalla 1,0 ja oikealla 1,7 eli prosentteihin meni 41% ja sallittu on se 30% ero.
Joskus vuosi sitten vaihdoin oikealle puolelle taakse sylinterin, kengät ja jouset.
Mietin, et jos nyt pistäs pelkästään vasemmalle uudet vermeet: sylinteri, kengät ja jouset, niin meneekö sallituilla arvoilla läpi vai kannattaako vaihella myös tonne oikealle taakse.
Yritän päästä mahdollisimman pienellä pudjetilla & vaivalla ja vitutuksella, vaikka joudun pihalla vaihtamaan ja liikkeeseen en ole viemässä, vaikka täällä mittari näyttää nollaa ja lunta on maassa prkl.
KYSEESSÄ SIIS E36 316i ja vm. 91
Comment