Käytin tuossa autoa ylhäällä ja tuli huomattua siinä että oikean Etualatukivarren puslat on paskana. Etutukivarsi M-Sport osana 260,- ja tavallisena 150,- Eli onko näillä oikeasti jotain eroa/ mitä eroa vai onko toi M-sport lisä näissä osissa ?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M-sport osien eroavaisuus normaaliin
Collapse
X
-
Jos sieltä pelkästään pusla on paskana, niin ei koko tukivartta tarvitse vaihtaa, riittää se puslan vaihto. Orginaali-helat tiskiltä 89€/pari tai sitten vanhoihin heloihin Powerflexit.
Tukivarren paikallinen harakiriliike myi 225€/kpl M-Sport ja 226€/kpl vakio, kyseessä Lemförderin osa. Kannattaa kysellä muualtakin kuin tiskiltä.
Eroa pitäisi olla tukivarren pituudessa ja nivelien asennossa vertaa M-sport vs. tavallinen."I do everything my Rice Crispies tell me to"
-
-
Originally posted by NokiLeka View PostJos sieltä pelkästään pusla on paskana, niin ei koko tukivartta tarvitse vaihtaa, riittää se puslan vaihto. Orginaali-helat tiskiltä 89€/pari tai sitten vanhoihin heloihin Powerflexit.
Tukivarren paikallinen harakiriliike myi 225€/kpl M-Sport ja 226€/kpl vakio, kyseessä Lemförderin osa. Kannattaa kysellä muualtakin kuin tiskiltä.
Eroa pitäisi olla tukivarren pituudessa ja nivelien asennossa vertaa M-sport vs. tavallinen.
KL- varaosilta kysin osia ja sanovat että heloja ei saa irtonaisina vaan on vaihettava koko tukivrsi. mutta täytyy käydä kyselee vielä muualta.Bmw X5 3.0DA 2005
Comment
-
-
Heloja saa ihan marmoritiskiltä, myyvät pareittain ja paketti sisältää helat joiden sisällä on pusla. Kaksi vuotta sitten hain omaani ja paketti maksoi 89€. Oli silloin marmotitiski halvempi kuin yksikään varaosaliike joihin soitin.
Mutta jos haluat pidempi kestoiset puslat, niin suosittelen Powerflexin uretaanisia. Silloin voi käyttää olemassaolevia heloja, joihin puristetaan uudet puslat. Vaihto-ohjeita sekä myyjiä löytyy foorumilta haulla."I do everything my Rice Crispies tell me to"
Comment
-
-
Heitetään nyt infoksi tähän threadiin tällä kertaa.
Tilasin juuri britti-ebaysta Febin M-sport tukivarret takapuslineen hintaan £229,95 + rahti taisi olla huikeat £6. Tavara ei ole vielä tullut, mutta palvelu on ebay:n kautta toimivassa nettikaupassa ollut erinomaista. Myyjän nimi parts2clear.
Comment
-
-
Ihme homma että tuo auto on menny katsastuksesta läpi muutama kuukausi sitten. Alapallo nivelet on ihan loppu ja se takimmainen pusla, pyörä heiluu ihan holtittomasti...
Noh nyt on joka tapauksessa uus M-Sport tukivarsi tulossa.
Jos vaikka suuntavakaus tulis takas ja uraherkkyys häviäisiBmw X5 3.0DA 2005
Comment
-
-
Originally posted by _nixu_ View PostKannattaisi vaihtaa molemmat puolet samalla :think
Suuntavakavuuteen ja uraherkkyyteen suositellaan lääkkeeksi pyöränkulmien säätöä. Jos alla leveät renkaat ja iso vannekoko, niin silloin varsinkin. Ja ketjun aloittajan se kannattaa muutenkin teettää kun vaihtaa uude(n/t) alatukivarre(n/t)."I do everything my Rice Crispies tell me to"
Comment
-
-
Originally posted by NokiLeka View PostTätä suosittelee myös hän. Jos toinen puoli on jo loppu, niin ei kauan mene kun saat kontata uudelleen sinne auton alle vaihtamaan toista puolta. Ja ei se auto oikein miellyttävältä ajettavalta tunnu kun toisella puolella on timmit osat ja toisella puolella ehtoopuolella olevat..
Suuntavakavuuteen ja uraherkkyyteen suositellaan lääkkeeksi pyöränkulmien säätöä. Jos alla leveät renkaat ja iso vannekoko, niin silloin varsinkin. Ja ketjun aloittajan se kannattaa muutenkin teettää kun vaihtaa uude(n/t) alatukivarre(n/t).
no niin nyt on uudet tukivarret vaihettu ja pyörät suunnattu... Johan alko kyyti taas maistumaan ja vetelyt loppu kertaheitolla
Kallistahan se oli mutta Elämä taitaa olla jos omistaa Bemarin.Bmw X5 3.0DA 2005
Comment
-
-
Alkuperäiseen otsikkoon liittyen
eli onko tietoa mitä eroja on E39 m-sport/normi alustan iskareilla? Taitaa m-sport olla jäykempi mutta sopiiko esim. normi alustan iskarit m-alustaan?
E34 oli ainakin yläpään kiinnitys erilainen... Hintaero on sen verran kova että tulee houkutus laittaa normi-iskaritF06 640d X-drive M-sport -16
exät F11 520d / E93 335i / G30 520d / F30 320d / E60 M5 / F30 330d / E70 X5 35d / E90 335d/ E90 325i/ E61 530d/ E39 530d/ E39 528i/ E36 325iC/ E34 525i
Comment
-
Comment