Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nelilinkkituennasta..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Vertigo
    Bimmer Fanatic
    • May 2005
    • 806
    • Paska Kaupunni

    Nelilinkkituennasta..

    Enpä söörtsillä löytänyt niin aloitetaan nyt uusi keskustelu.
    Elikkäs onko noita kukaan rakennellut olisi mahdottoman kiva saada tietoa tästä hommasta, että miten toimii kadulla vai meneekö meno ihan mahdottomaksi?
    Onko millainen rakentaa ja toimintaperiaatekin olisi kiva saada ihan 100% selväksi.
    Jenkkiautomiehethän näitä käyttää ja sprinttihommissakin olen näihin törmännyt mutten ole koskaan päässyt ihan läheltä tutustumaan aiheeseen.
    I Don't Know! I Don't Like It!
    Nykyiset:
    E36 328i cöype
    Exät:
    Fiat Uno 60ies '93
    E30 316i
    E28 520ia
    Autot jotka hävettää myöntää omistaneensa:
    Fiat 127
    Saab 900
  • metake
    Bimmer Fanatic
    • Sep 2008
    • 331
    • Janakkala

    #2
    Siis mihin autoon? Nuo on jäykällä taka-akselilla olevien hommeleita..

    Comment

    • Jürgen_
      Bimmer Enthusiast
      • May 2008
      • 2707
      • Mylsä

      #3
      Kyllä noita on monet rakennelleet ja ihan valmiita sarjojakin on saatavana.
      Ei riemulla rajaa kun Bemulla ajaa...

      Comment

      • Muurahainen
        Bimmer Enthusiast
        • Dec 2006
        • 9194
        • Nurmijärvi

        #4
        Mutta harvempi BMW:hen...

        Comment

        • jr66
          Bimmer Enthusiast
          • Apr 2006
          • 16495
          • Asikkala

          #5
          Originally posted by Muurahainen View Post
          Mutta harvempi BMW:hen...
          Virtala -02 koppaan kiihdytyskilpuriin ?

          Comment

          • S.Kaulaote
            Bimmer Enthusiast
            • Mar 2006
            • 1579
            • Woikkaalla

            #6
            Originally posted by jr66 View Post
            Virtala -02 koppaan kiihdytyskilpuriin ?
            Joo on moni rakentannu Bmw:hen kyllä...

            Veikkaisin että ei yhdessäkään ole erillisjousitettua persettä!
            Cars - cheaper than girls and less whining, unless it's a turbo.

            -49 Mercury LQ4 Twin Turbo
            -Mitsubishi "runkkari"

            Comment

            • Jonsku
              Bimmer Enthusiast
              • Sep 2002
              • 4647
              • Tuusula

              #7
              Taas kerran kannattaa tutustua www.pure-pf.com / forum / projekt - osioon. Sieltä löytyy kuvien kera muutama jäykällä taka-akselilla varustettu kiihdytyspeli, myös BMW:tä.
              ex. 3 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet, Avusblau, Diamantschwarz)
              ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
              ex. Alpina D10 Touring #33/94
              ... and many more

              Comment

              • Wangel436
                Bimmer Enthusiast
                • Nov 2002
                • 1029
                • Ylöjärvi

                #8
                Jos meinaat katuautoon tuollaisen rakennella niin kysyppäs katsastuskonttorin/aken mielipidettä ekaks asian suhteen,ennenkuin laitat ison rälläkän laulamaan tallissa Taitaa nimittäin olla poikkeuslupa juttuja nuo ennenkuin on leima paperissa.
                Autossahan pitää olla kaksi toimivaa kattoluukkua....

                E61 530D ///M-sport




                Comment

                • S.Kaulaote
                  Bimmer Enthusiast
                  • Mar 2006
                  • 1579
                  • Woikkaalla

                  #9
                  Originally posted by Wangel436 View Post
                  Jos meinaat katuautoon tuollaisen rakennella niin kysyppäs katsastuskonttorin/aken mielipidettä ekaks asian suhteen,ennenkuin laitat ison rälläkän laulamaan tallissa Taitaa nimittäin olla poikkeuslupa juttuja nuo ennenkuin on leima paperissa.
                  Ja erillisjousitettua perää ei saa vaihtaa jäykkäperään.
                  Cars - cheaper than girls and less whining, unless it's a turbo.

                  -49 Mercury LQ4 Twin Turbo
                  -Mitsubishi "runkkari"

                  Comment

                  • jaki
                    Bimmer Enthusiast
                    • Sep 2003
                    • 2979
                    • Uusimaa

                    #10
                    Originally posted by S.Kaulaote View Post
                    Ja erillisjousitettua perää ei saa vaihtaa jäykkäperään.
                    Ja, jos vaikka saisikin, olisiko yhtään järkevää syytä tehdä niin? Mitähän topikin aloittajalla on oikein mielessä...
                    BMW diagnostiikkaa & korjaukset, uutena FRM3 flash korjaukset www.jakiltech.fi

                    Comment

                    • Muumi
                      BTCF Member
                      • Oct 2002
                      • 1702
                      • Rovaniemi

                      #11
                      Originally posted by jaki View Post
                      Ja, jos vaikka saisikin, olisiko yhtään järkevää syytä tehdä niin? ...
                      Yksi hyvä syy tulee heti mieleen.
                      Jos meinaa suoraan ajoa harrastaa vakavasti, niin jäykkäperä muutos on ehdoton.
                      E24 635csi

                      Comment

                      • Vertigo
                        Bimmer Fanatic
                        • May 2005
                        • 806
                        • Paska Kaupunni

                        #12
                        mielessä on lähteä rakentelemaan mahdollisesti e30 tai e28 pelkkään kiihdytysajoon. Mahdollisesti bemarin koneella tai isolohko 8-koneella riippuu nyt kumman kopan valitsee. e28 tulisi luultavasti isolohkolla koska tilaa paljon enemmän tuolla konehuoneen puolella.
                        Mutta asiaan niin monet kiihdytysmiehet meinaa että ilman nelilinkkejäkin muka jo pärjäisi kohtuu pitkälle mutta niiden kanssa tietty saa paukun välitettyä rataan puolta paremmin.
                        Mitä sitä rakentamaan semmosta joka ei ole kerralla hyvä.

                        lisätään vielä että tietenkin olisi paras mahdollinen kombinaatio että voisi ajaa autoa kadullakin ilman että virkavalta vetää herneitä nessuun
                        Last edited by Vertigo; 26-10-2009, 18:53.
                        I Don't Know! I Don't Like It!
                        Nykyiset:
                        E36 328i cöype
                        Exät:
                        Fiat Uno 60ies '93
                        E30 316i
                        E28 520ia
                        Autot jotka hävettää myöntää omistaneensa:
                        Fiat 127
                        Saab 900

                        Comment

                        • S.Kaulaote
                          Bimmer Enthusiast
                          • Mar 2006
                          • 1579
                          • Woikkaalla

                          #13
                          Originally posted by Vertigo View Post
                          mielessä on lähteä rakentelemaan mahdollisesti e30 tai e28 pelkkään kiihdytysajoon. Mahdollisesti bemarin koneella tai isolohko 8-koneella riippuu nyt kumman kopan valitsee. e28 tulisi luultavasti isolohkolla koska tilaa paljon enemmän tuolla konehuoneen puolella.
                          Mutta asiaan niin monet kiihdytysmiehet meinaa että ilman nelilinkkejäkin muka jo pärjäisi kohtuu pitkälle mutta niiden kanssa tietty saa paukun välitettyä rataan puolta paremmin.
                          Mitä sitä rakentamaan semmosta joka ei ole kerralla hyvä.

                          lisätään vielä että tietenkin olisi paras mahdollinen kombinaatio että voisi ajaa autoa kadullakin ilman että virkavalta vetää herneitä nessuun
                          Bmw..Isolohko..4-Linkki!! Mitähän tässä nyt sitte oikeen meinataan tehä..
                          Cars - cheaper than girls and less whining, unless it's a turbo.

                          -49 Mercury LQ4 Twin Turbo
                          -Mitsubishi "runkkari"

                          Comment

                          • Nuke
                            Bimmer Enthusiast
                            • Aug 2008
                            • 1266
                            • Janakkala

                            #14
                            Originally posted by S.Kaulaote View Post
                            Bmw..Isolohko..4-Linkki!! Mitähän tässä nyt sitte oikeen meinataan tehä..
                            vaikuttaa ihan sillisalaatilta.
                            E36 325i -92 Coupe wnb. Gr-F

                            Comment

                            • Cell
                              Bimmer Enthusiast
                              • Jun 2004
                              • 7037
                              • Uusikaupunki

                              #15
                              Näen jo silmissäni: "haluun tehdä sen tästä bemarista koska tää on niin hyvässä kunnossa ettei kannata vaihtaa".

                              Ei maar, ihan tosissaan jos ollaan niin eipä noita hirveesti oo, eikä katukäytössä tule olemaankaan.
                              325i -08
                              i3 REx -17
                              M5 -98 Imolarot
                              535i -90 N/A project (maatumassa)

                              Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05

                              Comment

                              Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎