Omasta poistui aikanaan hetkeksi kun vaihtoi hihnat, tuli tosin takaisin oin 4tkm jälkeen... jos joku kysyy niin orava jäi remmin väliin, siitä vinkasu
-Hämeenlinnan Hinauspalvelu 0400-982944/24H
-Ovien avaukset/Tankin tyhjennykset
-Voimaa.com Ohjelmoinnit
-Vikakoodien lukua/Ohjelmoinnit
-Ilmastointi huolto alkaen 69€
Ei ole sellaista ongelmaa, jota ei raaka voima ja tekninen tietämättömyys ei ratkaisisi.
GMC Topkick C6500 rollback -95
Ford F-350 4X4 Wrecker -97
E46 330xiA -02
Chrysler neon -99
Mulla vikisi ilmastoinnin remmi kokoajan, piti ottaa pois koko remmi ku alko vituttaa. Laakerit tuntus olevan kunnossa, oisko kiristinrulla sitten, että kiristää liikaa tai liian vähän...
E39 525iA - 01, Toyota Avensis 2005 2.0d, Toyota Corolla 2007 1.6, Ex. E30 318i cabrio 3/1992, Ex.E39 530i M-Sport 11/2001, Ex.E39 525iA-01, Ex.E36 325i coupe 4/1994, Ex.Toyota Avensis 2006 2.0d, Ex.Nissan Primera 2.0i 1999, Ex. E39 530da touring 2/2000, Ex. Opel Vectra 2.0 -97, Ex. Toyota Corolla 1.6 -88
Itellä ainakin loppu vikinät ja ryminät kun vaihdoin kiristimen, kiristimen rullan ja ohjainrullan. Ei maksa kovinkaan paljon tarvikkeena ja on nopea vaihtaa kun käyttää viskon irti.
Kesällä vaihdoin vesipumpun ja ohjainrullat. Samalla tuli huomattua että ilmastoinnin remmin kiristin oli jumittunut akseliltaan, joten ilmastoinnin remmi oli koko ajan löysällä. Sen kun herkisteli niin ei oo enään kitissyt.. Voi olla että väljä vesipumppukin oli osasyyllinen..
''No smoke without a fire, but no fire without a diesel''
Onko jollakin tietoa onko tuossa E39 530D laturissa vapaakytkintä vai ei?
Hihnapyörässä se ei ainakaan ole joten jos on niin sitten se on sisäänrakennettu sinne laturiin.
Comment