Announcement
Collapse
No announcement yet.
Ilmamassamittarin puhdistus
Collapse
X
-
Originally posted by leed View PostMercedes-Benz C300eT Business AMG '23 CO2 13g/km | 275Nm/litre
Z3 Roadster 2.8 '98 isoäidin yk-bemari CO2 225 g/km | 98Nm/litre
ALPINA B10 V8 Touring #152 '99 CO2 320 g/km | 104Nm/litre
Land Rover Discovery Series II V8i '01 CO2 397 g/km | 86Nm/litre
Porsche 911 Turbo '01 CO2 309 g/km | 156Nm/litre
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa - / Long live VaasaConnection & Team -Helsingby Tallit-
-
-
Joo. Kyllä tällä varmaan lisää elinvuosia (lue. päiviä) saadaan lisää.
Tosin jos pikku takkuamista rupee omassa koslassa ilmenee niin testaukseen crc menee.
edit. mitähän jos tuon anturin asentaa hiemankin väärään asentoon takaisin?!
Taitaa käydä samainen tehojen häviäminen kuin likaisessa maffissa.
Originally posted by Carbonfiber View PostJuu no jos on mittaria vaihtamassa muutenkin niin ei tolla ainakaan paljoa menetä, mut oon kyl sitä mieltä, et on toi vähän "virittelyä". Ennenhän sytystulppiakin putsattiin vaihtamisen sijaan.Last edited by leed; 24-11-2009, 13:56.
Comment
-
-
Ainakin e39 m5:ssa puhdistaminen auttaa ainakin jossainmäärin, riippuen maffin iästä. Itse tein juuri samoin kuin tuossa ohjeessa ja samalla puhdistusaineellakin, eroa en itse huomannut kska maffit olivat suht uudet muutenkin. Täältä btcf:llä myös teropa teki saman operaation ja taisi mainita siitä olleen jotain hyötyäkinM550d
Comment
-
-
Kyllähän toi auttaa. Itselläni M43 kone alkoi viime keväänä hyytyä ja sytytteli moottorin vikavaloa. Syyllinen oli juurikin tuo IMM. Ostin purkin tuota CRC:n tavaraa ja puhdistin mittarin juurikin samanlailla kuin tuossa ohjeessa ja sen jälkeen ei (vielä) ole ongelmia ollut. Useita tuhansia kilometrejä kuitenkin jo sen jälkeen ajeltu. Paskaa siellä oli ihan silminnähden joten puhdistus oli paikallaan. Eikä tuon puhdistaminen nyt mitään rakettitiedettä ole jos joku sitä pelkää joten ei muuta kuin puhdistelemaan!
Comment
-
Comment