Announcement

Collapse
No announcement yet.

525i -92, lämppäriongelma

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Leka
    BTCF Member
    • Sep 2003
    • 7701
    • Vilppula

    #16
    Originally posted by Cell View Post
    Taitaa itekkin joutua kennoremppaan vkl, nuo kuvat loi uutta uskoa, hyvä linkki
    Joo, glykoli tuoksahdellut jo yli vuoden, kai sitä vois pikkuhiljaa tuhon omaankin alkaa tiivisteitä vaihtelemaan... Ei tuo nyt niin hankala homma ole, puhelimessakin kerran on tullut neuvottua kuinka puretaan ja kasataan.

    Tuossa vielä yksi juttu aiheesta. Koneella saattaa olla joku artikkeli lisää.
    sigpic

    BMW E34 535 -92 -Dodge Challenger conv. 451 -71


    Comment

    • Bmw 730 e32
      Bimmer Rookie
      • Sep 2009
      • 84
      • kotona:)

      #17
      Kennonvaihto myös e32 edes

      Jep,samal lail huurustuu ja haisee glykoli. Pystyyköhä noit tiivisterenkaita tiivistää vai pitäkö ostaa uuvet ja mistä?? Seurataan mielenkiinnolla:think

      Comment

      • Axum
        Bimmer Enthusiast
        • Jun 2004
        • 4416
        • Kuopio

        #18
        Originally posted by Bmw 730 e32 View Post
        Jep,samal lail huurustuu ja haisee glykoli. Pystyyköhä noit tiivisterenkaita tiivistää vai pitäkö ostaa uuvet ja mistä?? Seurataan mielenkiinnolla:think
        Uudet marmoritiskiltä.
        - E30 325i M52B28TU Cabriolet
        - E39 528ia
        - KUOPION PUTKIMIEHET -team
        - BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa -

        Puretaan 520ia -97
        https://www.btcf.fi/forum/showthread...72#post4199572

        Comment

        • jumbo
          Bimmer Enthusiast
          • Jun 2005
          • 6603
          • Lappeenranta

          #19
          Mie vaihoin puoltoistavuotta sitten e34 kennon, oli muistaakseni siemens merkkinen. Ainakin behr tms. Olisi ollut paljon helpompi vaihtaa, aika paljon se purattaa keskikonsolia ja kaikki hilppeet kojelaudan keskiosasta. Jos vaan mahdollista niin ei kannata irroittaa niitä putkia mitkä tulee kennolle, sieltä konehuoneenpuoleisista letkuista. Vaan pyrkiä vaan vänkäämään niitä sivulle ja asentamaan uusi kenno vahoille putkille. Itse revin ne putketkin pois kun kennon mukana tuli uudet, niin jopas vain oli hankalaa saada ne taas sopimaan tulipellistä läpi ja kiinni kennoon Kannattaa selvittää mi kämerkkinen kenno autossa siis on, sen behrin saa vaihdettu lähes purkamatta mitään. Realoemistä vaan kattelemaan
          M550d

          Comment

          • Incarnated
            Bimmer Fanatic
            • Aug 2008
            • 450
            • Seinäjoki

            #20
            Joo se putkien asettelu on kans kohtalaisen hanurista. Valeon kenno taitaa olla se helpoin vaihtaa, itellä ainaki oli kahella ruuvilla semmonen muoviläppä vaan edessä ja sen takaa putket yhellä laipalla kennossa. Pirun ahdasta se oli sieltä pois saada mutta ei tarvinnu purkaa koko helahoitoa kuitenkaan...Tämä kaikki siis olettaen ettei noita valeoita ole montaa mallia

            http://incarnated.pp.fi linkit kuntoon BMW->bmw

            Comment

            • aikamatkaaja
              Bimmer Fanatic
              • Nov 2009
              • 601
              • Pori

              #21
              mulla tuo sama ongelma täysin ja vielä lisäksi on että puhaltaa aluksi lämmintä jokapuolelta, mutta kun hetken ajanut niin puhaltaa pelkkää kylmää joka puolelta paitsi tuulilasille...
              ja välillä kun ajelee niin lakkaa toimimasta kokonaan puhallus 1-3tasoilla, mutta 4-tasolla toimii..

              osaisiko joku tähän auttaa..
              e61 525i -05 & e23 732i -84

              Ex: e60 545i, e39 540i, e39 m5, e65 730d, e28 528i, e61 535d, e39 535i m-sport -00 imolarot, e36 325 cab, e38 740ia -96, e46 330ci -00..

              Comment

              • Salakka
                Bimmer Fanatic
                • May 2006
                • 359
                • Lappeenranta, PARAS OLLA !

                #22
                lämppäri

                On PALJON hankalampiakin autoja purkaa kenno... Tuohan on oikeestaan hyvä asia vaan tarkastella ja korjata samalla muutakin konsolin alueelta mitä ei kuitenkaan oo tullut kunnolla katottua... mankan johdotus, palaneet polttimot, keskikonsolin siivoaminen jne...

                Useita purkanut ja laitellut ... Pakkasessa aina niin kivaa...
                SoftRoader

                EX:iä USEITA niin bemareita kuin naisiakin...

                Comment

                • M40 Power
                  Bimmer Fanatic
                  • Aug 2006
                  • 584
                  • Turun seutu

                  #23
                  Eïlisen puolella tuli sit sen verran purettua et tuli kenno näkyviin, ja vuotanuhan se oli ku seula. No, huomenna uutta metsästämään, ainakin salon motonetissa näytti 1kpl olevan...

                  Ja mulla tosiaan on tuo behr - merkkinen kenno, eli 2 putkee päädyssä+1 edessä.

                  Mites toi jo aiemmin mainittu ongelma, vasemmalle ei tuu yhtä lämmintä kun oikeelle, johtuuku pelkästään viallisesta vesiventtiilistä?
                  EX: E30, E34, E36, E36 compact

                  Nyk. -99 320D

                  Comment

                  Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎