Pakoputken etu vaimennin alkaa olla siinä jamassa että helpompi vaihtaa kun ruveta ruosteeseen hitsaamaan. Eli rälläkällä pönttö pois ja uusi tilalle. Saisko siihen hyvät pörinät jos siihen laittais jonkimmoisen teho pöntön? Putkisto on ihan vakio.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
pörinäpöntöt
Collapse
X
-
Re: pörinäpöntöt
Originally posted by only BMWPakoputken etu vaimennin alkaa olla siinä jamassa että helpompi vaihtaa kun ruveta ruosteeseen hitsaamaan. Eli rälläkällä pönttö pois ja uusi tilalle. Saisko siihen hyvät pörinät jos siihen laittais jonkimmoisen teho pöntön? Putkisto on ihan vakio.
-
-
Kyllä, auto on E30 ja siinä on vain 1,6 moottori. Ei köyhällä varusmiehellä vielä voi varaa olla uudempaan ja tehokkaampaan, kuten itselläsi varmaan on. Autolla on kyllä teini rassin maine, mutta minulle se on hyvä ensiauto jolla pääsee luotettavasti paikasta A paikkaan B. Siinä ei ole mitään hävettävää vaikka auto onkin E30 316i.
Comment
-
-
Originally posted by only BMWNiin ja jäi vielä sanomatta, että olen myymässä tätä "teinirassia" ja pikku pörinät putkessa peittäisi hyvin pientä venttiilinakutusta ja toisi tehon tunnetta kun juuri ajokortin saanut amis poika tulee suu vaahdossa ostamaan tämän upean ja tehokkaan teinirassin.
Villelle pussillinen pisteitä nappiin osuneesta arvauksesta :lol:E39 520iA -02
Comment
-
-
Originally posted by only BMWKyllä, auto on E30 ja siinä on vain 1,6 moottori. Ei köyhällä varusmiehellä vielä voi varaa olla uudempaan ja tehokkaampaan, kuten itselläsi varmaan on. Autolla on kyllä teini rassin maine, mutta minulle se on hyvä ensiauto jolla pääsee luotettavasti paikasta A paikkaan B. Siinä ei ole mitään hävettävää vaikka auto onkin E30 316i.
Olipahan vain mielestäni aika oleellinen tieto, se putki kun on siellä tekemässä muutakin kuin vain siirtämässä kaasua paikasta toiseen. Itse laittaisin etupöntöiksi vaikka tarvikemallisen vakiopöntön ja hakisin ne äänet sitten läpivirtaavalla takapöntöllä. Ei pääse meteli kasvamaan liian kovaksi.
t.Ville
Comment
-
-
Laita suora putken pätkä sen etupöntön tilalle niin tehot tuplaantuu ja äänet o komiat.
Mutta nyt asiallisia vastauksia. Riittääkö pelkän etu pöntön vaihto pörinöihin vai vaatiiko se molempien pönttöjen vaihdon sekä avaramman putken? Ei ole tarkoitus hirveitä ääniä saada vaan ihan vaan pikkusen.
Vai tyydynkö vaihtamaan vaan ihan perus walkkerssin.
Comment
-
-
Itse laittaisin etupöntöiksi vaikka tarvikemallisen vakiopöntön ja hakisin ne äänet sitten läpivirtaavalla takapöntöllä. Ei pääse meteli kasvamaan liian kovaksi.
Tälläisia läpivirtaavia pönttöjä ei ilmeisesti saa ihan tavallisista varaosa kaupoista? Mitä maksaa ja mistä?
kiinnostaako katsastusmiestä tälläiset hommat? entä vaikuttaako se moottorin käyttäytymiseen mitenkään?
Comment
-
-
Originally posted by only BMWTakapönttö kun on ihan hyvässä kunnossa niin ei viitsisi siihen vaihtaa mitään. Etupönttö pitää joka tapauksessa vaihtaa uuteen. Mitä eroa tulee jos sen läpivirtaavan pöntön vaihtaa eteen eikä taakse?
Tälläisia läpivirtaavia pönttöjä ei ilmeisesti saa ihan tavallisista varaosa kaupoista? Mitä maksaa ja mistä?
kiinnostaako katsastusmiestä tälläiset hommat? entä vaikuttaako se moottorin käyttäytymiseen mitenkään?
Bemarin vakioputket on aika hyviä, putkea kovasti vaihtamalla luultavammin huonontaa moottorin ominaisuuksia kuin parantaa niitä. Se putkihan on suunniteltu siten että pakopulssit putsaisivat sylinterit mahdollisimman tehokkaasti palokaasuista. Siinä hommassa etupöntöt on kriittisemmässä asemassa kuin takapöntöt, jotka ovat enemmänkin äänenvaimentimia.
Comment
-
-
kannattaa varmaan pysytellä ihan std osissa sen nelos koneen putken kanssa! tahtoo olaa vähä sillee et nelos koneen pörinä kannattaa tappaa kaikkien mahdollisuuksien mukaan! kutoskoneeseenhan ei saa ruhia ääniä tekemälläkään varsinkaan jos muutokset on alotettu oikeasta päästä=ahtimen asennus!
Comment
-
-
Originally posted by lepomieskannattaa varmaan pysytellä ihan std osissa sen nelos koneen putken kanssa! tahtoo olaa vähä sillee et nelos koneen pörinä kannattaa tappaa kaikkien mahdollisuuksien mukaan! kutoskoneeseenhan ei saa ruhia ääniä tekemälläkään varsinkaan jos muutokset on alotettu oikeasta päästä=ahtimen asennus!"Suck my dick!"
-Ron Jeremy
Comment
-
-
putkea kovasti vaihtamalla luultavammin huonontaa moottorin ominaisuuksia kuin parantaa niitä. Se putkihan on suunniteltu siten että pakopulssit putsaisivat sylinterit mahdollisimman tehokkaasti palokaasuista. Siinä hommassa etupöntöt on kriittisemmässä asemassa kuin takapöntöt, jotka ovat enemmänkin äänenvaimentimia.
Comment
-
Comment