525 91vm. Autoon vaihdettu edellisen omistajan toimesta koko kytkin setti ja samalla todettu että kaksoismassavauhtipyörä on väljä. tämän jälkeen ajettu noin 2000tkm ja vaihteet meni hienosti päälle Eikä kertaakaan ole rusahtanu. ja nyt on vaihdettu kunnossa oleva käytetty vauhtipyörä, ja nyt 1 ja pakki menee heikoiten päälle ja pakki pakkaa rusahtaa. 1 +2 Pitää ihmeellisesti "painaa" sisään. keppi kyllä heiluu Siihen malliin että väljää on Mutta ei Tehnyt noin Ennen operaatiota. Ajatuksia? kylmälläkään ei ollut Ennen vaikutusta ... täytyneekö puslia alata vielä vaihtamaan Itse tuohon Vaihde hässäkkään? short shift samantien? Onko se hyvä arkiajos? ... ettei Käy laatikon päälle jos oikein kepittää....
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Vaihteiden kytkeytyminen heikkoa rempan jälkeen?
Collapse
X
-
Mikä kytkimen koko 228mm vai 240mm
Originally posted by sukram View Post525 91vm. Autoon vaihdettu edellisen omistajan toimesta koko kytkin setti ja samalla todettu että kaksoismassavauhtipyörä on väljä. tämän jälkeen ajettu noin 2000tkm ja vaihteet meni hienosti päälle Eikä kertaakaan ole rusahtanu. ja nyt on vaihdettu kunnossa oleva käytetty vauhtipyörä, ja nyt 1 ja pakki menee heikoiten päälle ja pakki pakkaa rusahtaa. 1 +2 Pitää ihmeellisesti "painaa" sisään. keppi kyllä heiluu Siihen malliin että väljää on Mutta ei Tehnyt noin Ennen operaatiota. Ajatuksia? kylmälläkään ei ollut Ennen vaikutusta ... täytyneekö puslia alata vielä vaihtamaan Itse tuohon Vaihde hässäkkään? short shift samantien? Onko se hyvä arkiajos? ... ettei Käy laatikon päälle jos oikein kepittää....
Tosin teksistäsi lukien sinulla voi olla vaihdevivustoissa jokin väärin asenettu tai pois paikaltaan joko myös simmiprikat pois yms.
Comment
-
-
Kuinka muuten tuon kytkimen työsylinterin kanssa toimitaan kun se irroitetaan? Huomasin vain ku jarrunestettä oli lähtenyt noin 4mm säiliöstä... olisko sinne jääny ilmaa tms? :thinkKaikki kuntoon?? Pura, putsaa, voitele, kokoa.:think
-Fiat 128-Ford Taunus 2,0-Pontiac Firebird SE 5,0-BMW 740-Volvo 960-Nissan sunny 1,6 BMW 525 e34 Audi 100 2,6 V6 Ford Mondeo MK3 2,5 V6
Comment
-
-
Originally posted by Laakeri View PostMinä veikkaan, että se painelaakeria painavan vivun toinen pää on irti paikaltaan ja viput on sen takia vinossa eikä paina asetelmaa kunnolla pohjaan. --> kytkin jää päälle ja vaihteet menee huonosti päälle
Nyt on vaihdettu öljyt ja kaikki kepin puslat ja vähä parani mut kyl joskus 1 laittaa ikävästi hanttiin Auttaisko uusi työsylinteri jos vanha on vähä kulahtanu eikä paina tarpeeks? Polkimessahan mitää säätöä ei ole?Kaikki kuntoon?? Pura, putsaa, voitele, kokoa.:think
-Fiat 128-Ford Taunus 2,0-Pontiac Firebird SE 5,0-BMW 740-Volvo 960-Nissan sunny 1,6 BMW 525 e34 Audi 100 2,6 V6 Ford Mondeo MK3 2,5 V6
Comment
-
-
Originally posted by sukram View PostEli uusiks koko homma??
Nyt on vaihdettu öljyt ja kaikki kepin puslat ja vähä parani mut kyl joskus 1 laittaa ikävästi hanttiin Auttaisko uusi työsylinteri jos vanha on vähä kulahtanu eikä paina tarpeeks? Polkimessahan mitää säätöä ei ole?
Kannattaa koittaa ilmata kytkin. jos on ilmaa ja kytkin ei irroita kunnolla niin vaikeasti menee vaihteet päälle. Myös mahdollista että työsylinterin tiivisteet vuotaa joka selittäs myös nesteen vaipumisen. :think
Comment
-
-
Kytkintä ilmattu, ei vaikutusta. Taidanpa vielä koittaa kääntää vaihdekepin toisinpäin ku siinähän on 2 sellaista kurvia jos se olisikin väärinpäin mut epäilenpä.. realOEM kuvan mukaan se kyl olis oikein päin.. Sit työsylinteri vaihtoon...:thinkKaikki kuntoon?? Pura, putsaa, voitele, kokoa.:think
-Fiat 128-Ford Taunus 2,0-Pontiac Firebird SE 5,0-BMW 740-Volvo 960-Nissan sunny 1,6 BMW 525 e34 Audi 100 2,6 V6 Ford Mondeo MK3 2,5 V6
Comment
-
Comment