Announcement

Collapse
No announcement yet.

m3 lasikuitu kylkipullistuksia asentaneet..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Rockford
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2004
    • 8028
    • Pinsiö

    #16
    ------------
    Last edited by Rockford; 30-01-2010, 01:41.
    -Dodge Charger -73
    -Mercedes-Benz GLK
    -VW Transporter

    Comment

    • afafaf
      Bimmer Enthusiast
      • Nov 2004
      • 1144
      • Tornio

      #17
      hinkkaväristä

      tarttuuko tuo hinkkaväri tohon celcoat pintaa vain hiomalla pinnan karkeeksi,vai pitääkö siihen löydä jotain mönjää ensin?

      ALKAA MENEEN USKO TUOSTA KOKO PASKASTA....

      enpä ois alkanu koko leikkiin,jos olisin hokannu kuinka per.. kova homma nuo kyljet on tuonne istuttaa,et niistä saa ees hyvät....

      kädet reagoi allergisesti tuolle lasikuitu pölylle..ja vit... muutenki...prkle tulipa avauduttua..

      Comment

      • Rockford
        Bimmer Enthusiast
        • Apr 2004
        • 8028
        • Pinsiö

        #18
        Originally posted by afafaf View Post
        tarttuuko tuo hinkkaväri tohon celcoat pintaa vain hiomalla pinnan karkeeksi,vai pitääkö siihen löydä jotain mönjää ensin?
        Aivan normaalisti. Usein näkee näitä Karjala-lätsien tuninkkeja, jossa kuitupuskurit ja täynnä kauttaaltaan gelcoatin värisiä pisteitä. Tämä ei niinkään johdu kiveniskuista, vaan puhtaasti hutiloidusta pohjatyöstä.

        Geeli nimittäin on suhteellisen kovaa matskua ja pitää huolellisesti hioa kauttaaltaan. 120-180:lla päästelet huolella esim. epäkeskolla ja käsin. Menee hienosti mataksi, kun ajan kanssa koneella hioskelee - käsin tietenkin hieman ikävempää hioa, joten vie enemmän aikaa tuo lopputulos. Tuohon perään normisti 2K-hiontaväri.
        Last edited by Rockford; 16-07-2010, 21:34.
        -Dodge Charger -73
        -Mercedes-Benz GLK
        -VW Transporter

        Comment

        • afafaf
          Bimmer Enthusiast
          • Nov 2004
          • 1144
          • Tornio

          #19
          Originally posted by Rockford View Post
          Aivan normaalisti. Usein näkee näitä Karjala-lätsien tuninkkeja, jossa kuitupuskurit ja täynnä kauttaaltaan gelcoatin värisiä pisteitä. Tämä ei niinkään johdu kiveniskuista, vaan puhtaasti hutiloidusta pohjatyöstä.

          Geeli nimittäin on suhteellisen kovaa matskua ja pitää huolellisesti hioa kauttaaltaan. 120-180:lla päästelet huolella esim. epäkeskolla ja käsin. Menee hienosti mataksi, kun ajan kanssa koneella hioskelee - käsin tietenkin hieman ikävempää hioa, joten vie enemmän aikaa tuo lopputulos. Tuohon perään normisti 2K-hiontaväri.

          taas tyhmiä kysymyksiä...

          mites toimin,hioin auton 240.llä ympäri,oli niin mandariini tuo vanha maalipinta ,nyt jostain kulmista kurkistaa vähän kirkas pelti,pitääkö nuo paikat maalata ennen hinkkaväriä vai voinko surutta vetää hiontavärin yli..ruostuuko se heti huomenna

          Comment

          • BMWJUKKA
            Bimmer Rookie
            • Jul 2007
            • 136
            • Uusimaa

            #20
            Originally posted by afafaf View Post
            taas tyhmiä kysymyksiä...

            mites toimin,hioin auton 240.llä ympäri,oli niin mandariini tuo vanha maalipinta ,nyt jostain kulmista kurkistaa vähän kirkas pelti,pitääkö nuo paikat maalata ennen hinkkaväriä vai voinko surutta vetää hiontavärin yli..ruostuuko se heti huomenna
            Käy hakee maaliliikkeestä happoväriä vaikka sprayna ja suihkuta sitä KEVYT HARSO paljaiden peltien päälle. Ja muistakaa hapon päälle ei voi kitata eikä happoa hioa.

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎