eipä ollutkaan ketju hypännyt vaan oli kampiakselilta ulompi kiila eli mikä pitää hihnapyörää ja trikkeri pyörää kohdallaan mennyt poikki. eli trikkeripyörä metsässä ja sytytys pielessä ja koska siinä trikkeri pyörällä on se ot merkki niin luulin jaon olevan pielessä kun ei merkit täsmänny. mut parin paivän päästä sais kiilan ja tiivisteet niin pääsee kokeilemaan. on vaan aika kovilla se kiila jos etupäästä pidetään kiinni kampiakselin pulttia kiristäessä koska tuskin sitä muuten mikään saisi poikki kun ei niin paljon luulisi laturin ja pumppujen ahistavan. että olisiko viisaampi pitää takaa kiinni?
m5 3.6 jakopää
Collapse
X
-
Originally posted by BASTARD View Posteipä ollutkaan ketju hypännyt vaan oli kampiakselilta ulompi kiila eli mikä pitää hihnapyörää ja trikkeri pyörää kohdallaan mennyt poikki. eli trikkeripyörä metsässä ja sytytys pielessä ja koska siinä trikkeri pyörällä on se ot merkki niin luulin jaon olevan pielessä kun ei merkit täsmänny. mut parin paivän päästä sais kiilan ja tiivisteet niin pääsee kokeilemaan. on vaan aika kovilla se kiila jos etupäästä pidetään kiinni kampiakselin pulttia kiristäessä koska tuskin sitä muuten mikään saisi poikki kun ei niin paljon luulisi laturin ja pumppujen ahistavan. että olisiko viisaampi pitää takaa kiinni?
Ei se kiristyksestä hajoa, ja etupää on ainoa oikea paikka kiinnipitämiseen.325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
Originally posted by Cell View PostSe kiila menee paskaksi kun pultti löystyy ja kiila joutuu kantamaan dampperin kuorman, ei siis minkään apulaitteen vaan vääntövärähtelyn vaimennuksesta johtuvan. Mutu-tuntumalta peruja heinähattujen remonteista kun ei ole kiristetty kunnolla tai jätetty venyvä pultti vaihtamatta.
Ei se kiristyksestä hajoa, ja etupää on ainoa oikea paikka kiinnipitämiseen.e30 m20 328 cäbi 532hv/608nm 1bar...
Comment
-
Originally posted by tepabmw View Postois kiva nähdä tollainen kansi,mikä on vääntynyt niin paljon että ketjukin on lähtenyt vääntymisen johdosta venymään...Kesämiina: E39 M5 S/C
Talvimiina: E70 X5 530sd
Comment
-
Originally posted by Purni View PostNiin ne tuolla korjaamolla väittivät. Ehtihän se auto olla siel melkein 6kk korjauksessa. Ketjun kun vaihtoivat niin ei jako enää hyppinyt. Ja ennen kannen vääntymistä auto kävi ja kukkui.-Tepan Paja-
Veikkola city
0405203098
Maalaustyöt yli 25v kokemuksella
Comment
-
tehtiin järeestä kulmaraudasta työkalu etupäähän mikä pultattiin kolmella pultilla kiinni ja se maata vasten ja sit semmosella metrin varrella olevalla avaimella pultti kiinni. kestihän tuo vääntää ja kyllä tulee aika tiukkaan 60n+60+90ast. ja nyt käy ja kukkuu. nyt olis erikoistyökalu kaupan jos joku tarviie30 m20 328 cäbi 532hv/608nm 1bar...
Comment
Comment