ainakin aiemmin ake:lla oli sellainen käytäntö asioihin että jos laitetaan jonkun tietyn BMW:n mallin moottori niin täytyy myös vaihtaa sitä mallia vastaava akselisto, jarrut ja voimansiirto. eli jos laitetaan m3 moottori niin täytyy olla samat jarrut ja akselistot ja voimansiirto kuin m3 mallissa. huolimatta siitä menisikö tehot ja iskutilavuus noiden prosenttisääntöjen mukaan. näin siis oli ainakin aiemmin!!!
eli jos aletaan muuttaa tiettyä mallia vastaavaksi niin kaikki täytyy muuttaa!
jos moottori oli peräisin jonkun muun mallisarjan vehkeestä niin silloin sovellettiin tehojen yms mukaan. mutta jos samasta mallisarjasta niin täytyi muuttaa vastaavaksi. kannattaa kysyä asiaa ake:lta ja katsastusasemalta missä meinaa katsastaa!
eli jos aletaan muuttaa tiettyä mallia vastaavaksi niin kaikki täytyy muuttaa!
jos moottori oli peräisin jonkun muun mallisarjan vehkeestä niin silloin sovellettiin tehojen yms mukaan. mutta jos samasta mallisarjasta niin täytyi muuttaa vastaavaksi. kannattaa kysyä asiaa ake:lta ja katsastusasemalta missä meinaa katsastaa!
Comment