Kysytyynpä nyt uudemman kerran, kun ei toi katin toiminta ole kovin selkeää...Katoin arkistosta vanhoja juttuja, mutta ei oikein yksimielisyyttä tuntunut olevan, että missä vika on. Noita 20 km 5000 rpm ajamista en kyllä oikein pidä korjauksena...Saattaa mennä niinkin läpi, mutta silloin kyllä jossain on ongelmaa. :roll:
Elikkäs kone on siis m20b25, ja päästöarvot olivat seuraavat:
co 0,83/0,71
HC 222/168
lambda 1,25
co2 10,20/10,80
o2 5,3/4,9
ja joo, putkessa on reikä änkkärissä, joka vaihdetaan tänään, eli siitä toi korkea happiarvo... Autosäädössa sanoi, että ihan kuin siellä ei olisikaan kattia, eli se olisi paskana!? :| Autoliike, josta ostin auton lupaili korjata vian, mutta kun katin hinta selvisi (yli 900€) ehdottivat jotain yleismallin kattia (150€), joka pitää hitsata kiinni putkeen!?
Kommentteja siis kiitos, eli voiko olla muuta vikaa kuin katti, ja tekeekö tuolla tarvikekatilla mitään!?
Elikkäs kone on siis m20b25, ja päästöarvot olivat seuraavat:
co 0,83/0,71
HC 222/168
lambda 1,25
co2 10,20/10,80
o2 5,3/4,9
ja joo, putkessa on reikä änkkärissä, joka vaihdetaan tänään, eli siitä toi korkea happiarvo... Autosäädössa sanoi, että ihan kuin siellä ei olisikaan kattia, eli se olisi paskana!? :| Autoliike, josta ostin auton lupaili korjata vian, mutta kun katin hinta selvisi (yli 900€) ehdottivat jotain yleismallin kattia (150€), joka pitää hitsata kiinni putkeen!?

Kommentteja siis kiitos, eli voiko olla muuta vikaa kuin katti, ja tekeekö tuolla tarvikekatilla mitään!?
Comment