Announcement

Collapse
No announcement yet.

Teholastu Bmw M3:een!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jerimusi
    Newbiemmer
    • Apr 2009
    • 14
    • HELSINKI

    Teholastu Bmw M3:een!!!

    Moi.Tällaisia kyselisin teiltä tietäviltä että onko teholastun laitosta oikeasti hyötyä vai onko se rahan tuhlausta,minkälaisia toimenpiteitä sen asentaminen vaatii ja missä sen asentaminen pääkaupunki seudulla kannattaisi suorittaa ja paljonko maksaa?!?:think
  • jannmann
    Bimmer Enthusiast
    • Feb 2003
    • 5856
    • Joccis City

    #2
    Originally posted by jerimusi View Post
    Moi.Tällaisia kyselisin teiltä tietäviltä että onko teholastun laitosta oikeasti hyötyä vai onko se rahan tuhlausta,minkälaisia toimenpiteitä sen asentaminen vaatii ja missä sen asentaminen pääkaupunki seudulla kannattaisi suorittaa ja paljonko maksaa?!?:think
    Riippuu nyt mikä M3 sulla on. Kun puhut lastusta, etkä ohjolmoinnista oletan että sulla on e30 M3 eikä e36, e46, e92.

    Ei täällä kukaan mikään meedio ole.
    Aprilia RSV4

    Comment

    • Hammu
      Moderator
      • Nov 2006
      • 3971
      • Nurmijärvi

      #3
      Originally posted by OneAndOnly
      Tässä on vastaustyyli mikä ei ole vielä minulle oikein auennut että mitä näiden vastauksien kirjoittajat ajavat takaa? Eikö foorumin idea ole että annetaan apuja ja neuvoja niitä tarvitseville...
      Jos kysymys on luokkaa "MOI MULLA ON JUTTU MISTÄ MÄ SAAN JUTTUUN JUTTUJA?!!1!?" niin ei voi odottaa vastauksiltakaan mitään kovin erikoista.

      Comment

      • Tylyttäjä
        Bimmer Enthusiast
        • Sep 2007
        • 1412

        #4
        Originally posted by jerimusi
        Vai on netissä muutakin ku pornoa,kas kummaa!

        Autoni on BMW M3 E36 3.0 -95!
        Joku huuhaa -lastu on yhtä tyhjän kanssa, voi mennä joillain alueilla ihan hitusen paremmaksi ja joillain muilla sitten enemmän perseelleen..

        Käytin penkissä mittauttamassa about vakiovessan seokset (ST Motorsissa), eikä seoksissa edes ollut mitään säädettävää.

        Mutta jos nyt on pakko säätää, niin Harinen taitaa olla tällä hetkellä ainoa Suomessa, joka ko. vessan pystyy säätelemään. Eli säätävät penkissä ihan autokohtaisesti ruiskun, sytkän sekä vanokset. Silloin mitä luultavammin saatkin jotain etua! Hinta n. 600e. Olisi tehnyt tuon, jos en olisi vaihtanut autoa M5:een.

        Haulla löytyy tämä:
        Last edited by Tylyttäjä; 14-03-2010, 09:04.
        Current: Modified Subaru WRX Sti '05

        EX: BMW E39 M5
        Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
        Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
        (Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)

        Suzuki GSX-R 1070 K5
        Performance Mods: Lot
        Performance: 200mph/322kph@1mile
        (First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)

        Comment

        • jerimusi
          Newbiemmer
          • Apr 2009
          • 14
          • HELSINKI

          #5
          Kiitos asiallisesta vastauksesta Tylyttäjä.Ja sen verran moderator Hammulle että vastauksesi perusteella näytät jollakin asteella hyväksyvän vittuiluvastaukset jos kysymys on hiukan epäselvä! Ei kovin mairittelevaa!!

          Comment

          • OneAndOnly
            Bimmer Fanatic
            • Jul 2009
            • 441
            • Nurmes

            #6
            Originally posted by Hammu View Post
            Jos kysymys on luokkaa "MOI MULLA ON JUTTU MISTÄ MÄ SAAN JUTTUUN JUTTUJA?!!1!?" niin ei voi odottaa vastauksiltakaan mitään kovin erikoista.
            Kaikkiin kysymyksiin löytyy joku jolle kysymys on selvää pässinlihaa, tällöinkö hän voi kommentoida vaan että "google on keksitty"... Esim. Minulla on auto X käynti on epätasaista seokset on päin prinkkalaa työntää savua ja välillä ei lähde käyntiin? Tähän sinun periaatteella voi vastata että "käytä googlea", koska jollekkin tämä voisi olla sitä selvää "pässinlihaa"
            Tämäkin olisi aika tyhjä foorumi keskustelujen osalta jos kaikki etsisi vastauksensa muualta kuin täältä.

            Mutta se siitä teki vaan mieli avautua asiasta koska itseäni suututtaa suunnattomasti moinen toiminta, eikö voisi vaan olla hiljaa jos ei viestiin keksi muuta kirjoittamista.
            näillä mennään:
            Bmw e46 320d
            Suzuki Hayabusa 1300R

            Ex:
            Volvo XC70 D5 AWD -10
            Volvo V70 D5 -02
            Volvo V70 T5 -98
            VW Taro 2.4D -90 about 80hv
            BMW E39 530dat -02 Powered by Rica 225hv/530Nm
            -----------------------------

            Comment

            • -TM-
              Bimmer Fanatic
              • Dec 2008
              • 208
              • Nurmes

              #7
              tuo toimii eikä ole kyllä hinnallakaan pilattu http://www.octane-styling.fi/product_details.php?p=6484

              Comment

              • Tylyttäjä
                Bimmer Enthusiast
                • Sep 2007
                • 1412

                #8
                Originally posted by -TM- View Post
                tuo toimii eikä ole kyllä hinnallakaan pilattu http://www.octane-styling.fi/product_details.php?p=6484
                Varmasti toimii juu, mutta yleensä ainakin itselläni on ollut tapaa säädättää sekä seokset että sytkä penkissä, jos ne oikeasti haluaa kohdalleen.

                Lastu (valmis ohjelma) kun on aina enemmän tai vähemmän "sinnepäin" juuri sille omalle yksilölle.

                Prätkäpuolella tuo tuli huomattua moneen kertaan; custom-softa on ihan selkeästi parempi (tietty säätäjänkin pitää olla ammattitaitoinen ja hänellä pitää ollqa hyvät laitteet). Valmis softa toimii joillain tyydyttävästi, mutta joillain sitten melko huonosti.. Mutta ei koskaan niin hyvin kuin ammattitaitoisen säätäjän tekemä custom-kartta.
                Current: Modified Subaru WRX Sti '05

                EX: BMW E39 M5
                Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
                Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
                (Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)

                Suzuki GSX-R 1070 K5
                Performance Mods: Lot
                Performance: 200mph/322kph@1mile
                (First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)

                Comment

                • Kaimann
                  Bimmer Enthusiast
                  • Jul 2006
                  • 1214
                  • Karigasniemi

                  #9
                  Originally posted by -TM- View Post
                  tuo toimii eikä ole kyllä hinnallakaan pilattu http://www.octane-styling.fi/product_details.php?p=6484
                  Originally posted by Tylyttäjä View Post
                  Varmasti toimii juu, mutta yleensä ainakin itselläni on ollut tapaa säädättää sekä seokset että sytkä penkissä, jos ne oikeasti haluaa kohdalleen.

                  Lastu (valmis ohjelma) kun on aina enemmän tai vähemmän "sinnepäin" juuri sille omalle yksilölle.

                  Prätkäpuolella tuo tuli huomattua moneen kertaan; custom-softa on ihan selkeästi parempi (tietty säätäjänkin pitää olla ammattitaitoinen ja hänellä pitää ollqa hyvät laitteet). Valmis softa toimii joillain tyydyttävästi, mutta joillain sitten melko huonosti.. Mutta ei koskaan niin hyvin kuin ammattitaitoisen säätäjän tekemä custom-kartta.
                  Tuosta selosteesta mitä tuolla octanen sivuilla on ite ymmärtäisin ,ettei kyseessä ole teholastu. Tuo vain poistais maffin ja nopeusrajoittimen, sekä nostais kierrosrajoitinta vähän ylemmäs(en toki tiiä mitä se vakiona on).
                  Sivuilla ei mainita tehon noususta mitään.
                  "Keskity sinä olemaan se vahtimestari, niin minä keskityn olemaan se maailmanmestari" -Matti Nykänen-

                  Comment

                  • blue325
                    BTCF Member
                    • Apr 2005
                    • 984
                    • Joensuu

                    #10
                    Originally posted by Kaimann View Post
                    Tuosta selosteesta mitä tuolla octanen sivuilla on ite ymmärtäisin ,ettei kyseessä ole teholastu. Tuo vain poistais maffin ja nopeusrajoittimen, sekä nostais kierrosrajoitinta vähän ylemmäs(en toki tiiä mitä se vakiona on).
                    Sivuilla ei mainita tehon noususta mitään.
                    Joo niinhän se tekee ja samalla sotkee seokset käy nimittäin kone rikkaalla tuolla lastulla. Kahta lastua kokeillu ja molemmilla oli hc yli 600 ja kulutus matka-ajossa noin 15-18l/100km et en suosittele noita lastuja
                    Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
                    M3 -94
                    318 is class 2 -94
                    320 -97
                    325 -91
                    325 -84
                    www.zatzy.com

                    Comment

                    • Tylyttäjä
                      Bimmer Enthusiast
                      • Sep 2007
                      • 1412

                      #11
                      Originally posted by blue325 View Post
                      Joo niinhän se tekee ja samalla sotkee seokset käy nimittäin kone rikkaalla tuolla lastulla. Kahta lastua kokeillu ja molemmilla oli hc yli 600 ja kulutus matka-ajossa noin 15-18l/100km et en suosittele noita lastuja

                      Juu, tuo on juuri se mitä tarkoitan.. Että usein näistä lastuista on varsinkin vapareissa enemmän haittaa kuin hyötyä..
                      Last edited by Tylyttäjä; 14-03-2010, 19:52.
                      Current: Modified Subaru WRX Sti '05

                      EX: BMW E39 M5
                      Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
                      Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
                      (Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)

                      Suzuki GSX-R 1070 K5
                      Performance Mods: Lot
                      Performance: 200mph/322kph@1mile
                      (First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)

                      Comment

                      Working...
                      X
                      😀
                      🥰
                      🤢
                      😎
                      😡
                      👍
                      👎