Moi.Tällaisia kyselisin teiltä tietäviltä että onko teholastun laitosta oikeasti hyötyä vai onko se rahan tuhlausta,minkälaisia toimenpiteitä sen asentaminen vaatii ja missä sen asentaminen pääkaupunki seudulla kannattaisi suorittaa ja paljonko maksaa?!?:think
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Teholastu Bmw M3:een!!!
Collapse
X
-
Originally posted by jerimusi View PostMoi.Tällaisia kyselisin teiltä tietäviltä että onko teholastun laitosta oikeasti hyötyä vai onko se rahan tuhlausta,minkälaisia toimenpiteitä sen asentaminen vaatii ja missä sen asentaminen pääkaupunki seudulla kannattaisi suorittaa ja paljonko maksaa?!?:think
Ei täällä kukaan mikään meedio ole.Aprilia RSV4
-
-
Originally posted by OneAndOnlyTässä on vastaustyyli mikä ei ole vielä minulle oikein auennut että mitä näiden vastauksien kirjoittajat ajavat takaa? Eikö foorumin idea ole että annetaan apuja ja neuvoja niitä tarvitseville...
Comment
-
-
Originally posted by jerimusiVai on netissä muutakin ku pornoa,kas kummaa!
Autoni on BMW M3 E36 3.0 -95!
Käytin penkissä mittauttamassa about vakiovessan seokset (ST Motorsissa), eikä seoksissa edes ollut mitään säädettävää.
Mutta jos nyt on pakko säätää, niin Harinen taitaa olla tällä hetkellä ainoa Suomessa, joka ko. vessan pystyy säätelemään. Eli säätävät penkissä ihan autokohtaisesti ruiskun, sytkän sekä vanokset. Silloin mitä luultavammin saatkin jotain etua! Hinta n. 600e. Olisi tehnyt tuon, jos en olisi vaihtanut autoa M5:een.
Haulla löytyy tämä:
Last edited by Tylyttäjä; 14-03-2010, 09:04.Current: Modified Subaru WRX Sti '05
EX: BMW E39 M5
Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
(Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)
Suzuki GSX-R 1070 K5
Performance Mods: Lot
Performance: 200mph/322kph@1mile
(First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)
Comment
-
-
Originally posted by Hammu View PostJos kysymys on luokkaa "MOI MULLA ON JUTTU MISTÄ MÄ SAAN JUTTUUN JUTTUJA?!!1!?" niin ei voi odottaa vastauksiltakaan mitään kovin erikoista.
Tämäkin olisi aika tyhjä foorumi keskustelujen osalta jos kaikki etsisi vastauksensa muualta kuin täältä.
Mutta se siitä teki vaan mieli avautua asiasta koska itseäni suututtaa suunnattomasti moinen toiminta, eikö voisi vaan olla hiljaa jos ei viestiin keksi muuta kirjoittamista.näillä mennään:
Bmw e46 320d
Suzuki Hayabusa 1300R
Ex:
Volvo XC70 D5 AWD -10
Volvo V70 D5 -02
Volvo V70 T5 -98
VW Taro 2.4D -90 about 80hv
BMW E39 530dat -02 Powered by Rica 225hv/530Nm
-----------------------------
Comment
-
-
tuo toimii eikä ole kyllä hinnallakaan pilattu http://www.octane-styling.fi/product_details.php?p=6484
Comment
-
-
Originally posted by -TM- View Posttuo toimii eikä ole kyllä hinnallakaan pilattu http://www.octane-styling.fi/product_details.php?p=6484
Lastu (valmis ohjelma) kun on aina enemmän tai vähemmän "sinnepäin" juuri sille omalle yksilölle.
Prätkäpuolella tuo tuli huomattua moneen kertaan; custom-softa on ihan selkeästi parempi (tietty säätäjänkin pitää olla ammattitaitoinen ja hänellä pitää ollqa hyvät laitteet). Valmis softa toimii joillain tyydyttävästi, mutta joillain sitten melko huonosti.. Mutta ei koskaan niin hyvin kuin ammattitaitoisen säätäjän tekemä custom-kartta.Current: Modified Subaru WRX Sti '05
EX: BMW E39 M5
Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
(Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)
Suzuki GSX-R 1070 K5
Performance Mods: Lot
Performance: 200mph/322kph@1mile
(First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)
Comment
-
-
Originally posted by -TM- View Posttuo toimii eikä ole kyllä hinnallakaan pilattu http://www.octane-styling.fi/product_details.php?p=6484Originally posted by Tylyttäjä View PostVarmasti toimii juu, mutta yleensä ainakin itselläni on ollut tapaa säädättää sekä seokset että sytkä penkissä, jos ne oikeasti haluaa kohdalleen.
Lastu (valmis ohjelma) kun on aina enemmän tai vähemmän "sinnepäin" juuri sille omalle yksilölle.
Prätkäpuolella tuo tuli huomattua moneen kertaan; custom-softa on ihan selkeästi parempi (tietty säätäjänkin pitää olla ammattitaitoinen ja hänellä pitää ollqa hyvät laitteet). Valmis softa toimii joillain tyydyttävästi, mutta joillain sitten melko huonosti.. Mutta ei koskaan niin hyvin kuin ammattitaitoisen säätäjän tekemä custom-kartta.
Sivuilla ei mainita tehon noususta mitään."Keskity sinä olemaan se vahtimestari, niin minä keskityn olemaan se maailmanmestari" -Matti Nykänen-
Comment
-
-
Originally posted by Kaimann View PostTuosta selosteesta mitä tuolla octanen sivuilla on ite ymmärtäisin ,ettei kyseessä ole teholastu. Tuo vain poistais maffin ja nopeusrajoittimen, sekä nostais kierrosrajoitinta vähän ylemmäs(en toki tiiä mitä se vakiona on).
Sivuilla ei mainita tehon noususta mitään.Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
M3 -94
318 is class 2 -94
320 -97
325 -91
325 -84
www.zatzy.com
Comment
-
-
Originally posted by blue325 View PostJoo niinhän se tekee ja samalla sotkee seokset käy nimittäin kone rikkaalla tuolla lastulla. Kahta lastua kokeillu ja molemmilla oli hc yli 600 ja kulutus matka-ajossa noin 15-18l/100km et en suosittele noita lastuja
Juu, tuo on juuri se mitä tarkoitan.. Että usein näistä lastuista on varsinkin vapareissa enemmän haittaa kuin hyötyä..Last edited by Tylyttäjä; 14-03-2010, 19:52.Current: Modified Subaru WRX Sti '05
EX: BMW E39 M5
Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
(Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)
Suzuki GSX-R 1070 K5
Performance Mods: Lot
Performance: 200mph/322kph@1mile
(First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)
Comment
-
Comment