Announcement

Collapse
No announcement yet.

325tds lämmityslaite

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Bemyy
    Bimmer Fanatic
    • Feb 2003
    • 333
    • LAHTI

325tds lämmityslaite

Käsittääkseni autossa on lisäkiertopumppu lämppärille. Onko pumppu samassa paketissa missä on sähköiset venttiilit lämppärille?Onko kellään tietoa mitä maksaa kyseinen pumppu.

Arvelisin että pumppu on sökö, koska tyhjäkäynnillä auto ei puhalla lämmintä kunnolla, kun lähtee liikkeelle tai antaa kierroksia niin tulee selvästi lämpimämpää ilmaa sisään. Raitisilma suodatin on puhdistettu.

Kiitos tiedoista etukäteen.
  • Kyytsis
    Bimmer Enthusiast
    • Mar 2003
    • 3472
    • Helsinki

Re: 325tds lämmityslaite

Originally posted by Bemyy
    Käsittääkseni autossa on lisäkiertopumppu lämppärille. Onko pumppu samassa paketissa missä on sähköiset venttiilit lämppärille?Onko kellään tietoa mitä maksaa kyseinen pumppu.

Arvelisin että pumppu on sökö, koska tyhjäkäynnillä auto ei puhalla lämmintä kunnolla, kun lähtee liikkeelle tai antaa kierroksia niin tulee selvästi lämpimämpää ilmaa sisään. Raitisilma suodatin on puhdistettu.

Kiitos tiedoista etukäteen.
    Pumppua voit yrittää testata siten, että pyydät kaveria kääntelemään lämmittimen säädintä täysin kylmälle ja pois kun itse kuuntelet konehuoneessa että kuuluuko mistään releen naksetta. Yleensä pumpusta lähtee ihan havaittava surina.

Comment

• sivulti
      BTCF Member
      • Oct 2003
      • 151
      • Helsinki

itellä hajos just ko osa (moottorin ja pumpun välistä tuli nesteet pihalle) ja jos se on sama ku 525:ssa niin Laakkosella se makso 140 egee (Hella)ja olis löytynyt heti hyllystä, eli on vissiin muillakin ollu saman suuntaisia ongelmia.
      Onko pumppu samassa paketissa missä on sähköiset venttiilit lämppärille
      Mulla on ainaki ja todella mukavassa paikassa (vasemmalla rintapellissä).
      Ite ratkasin asian niin et otin koko sydeemin veke ja laitan takas ku kohtuu hintanen toimiva pumppu löytyy (itse asias tarvin vaan muovi kuvun joka erottaa moottorin pumpust).
      T:Timppa
      E34:sen osia http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=15373

Comment

Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎