Announcement

Collapse
No announcement yet.

Montana vs. Nappa sisustat

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • josh
    Bimmer Rookie
    • Oct 2009
    • 100
    • Eura

Montana vs. Nappa sisustat

Onkos noilla E39 nahkasisustoilla jotain sävyeroja? eli esim. musta Montana ja musta Nappa -verhoilu?
    Olisi siis tarkoitus laittaa Nappa point-verhoillut istuimet eteen niin ajattelin että meniskö takapenkiksi perusnahkapenkki mustana..
  • buksin-1
    Bimmer Enthusiast
    • Dec 2003
    • 4592
    • Keski-Pohjanmaa

Ei värieroja, mutta materiaalieroja kyllä on, nappa on pehmeämpi ja sileämpi kun taas Montana kovempi ja pinta on karhea.
    Vikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
    Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
    SISUSTAT modaukset

Comment

• josh
      Bimmer Rookie
      • Oct 2009
      • 100
      • Eura

Okei, kuvista vaan olen katsonut että Montana näyttäis vähän harmaammalta.

Comment

• T3
        BTCF Member
        • Oct 2003
        • 8530
        • Karhe

Originally posted by buksin-1 View Post
        Ei värieroja, mutta materiaalieroja kyllä on, nappa on pehmeämpi ja sileämpi kun taas Montana kovempi ja pinta on karhea.
        Tarkoittaako tuo mahdollisesti sitä, että Montana olisi paremmin "kulutusta kestävä", kuin Nappa? Vai onko noilla käytännön eroja?
        .

Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja

Comment

• buksin-1
          Bimmer Enthusiast
          • Dec 2003
          • 4592
          • Keski-Pohjanmaa

Originally posted by T3 View Post
          Tarkoittaako tuo mahdollisesti sitä, että Montana olisi paremmin "kulutusta kestävä", kuin Nappa? Vai onko noilla käytännön eroja?
          Omassa käytössä on ollut molempia Nappa joustaa ja on liukas eikä rypyt jää taas montanaan rypyt jää helpommin (kuskin penkki) ja niiden kohdalla lähtee maalit pinnasta.
          Vikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
          Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
          SISUSTAT modaukset

Comment

• T3
            BTCF Member
            • Oct 2003
            • 8530
            • Karhe

Originally posted by buksin-1 View Post
            Omassa käytössä on ollut molempia Nappa joustaa ja on liukas eikä rypyt jää taas montanaan rypyt jää helpommin (kuskin penkki) ja niiden kohdalla lähtee maalit pinnasta.
            OK, kiva saada todellista käytännön tietoa. Olen tekemässä kauppoja autosta, jossa on Nappa-lederit ja siksi vaan kysyin.

Onkos noilla hoitoaineilla nahan suhteen eroja? Pitääkö Nappalle tms. olla jokin omansa, vai käykö kaikille sama?
            .

Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja

Comment

• Havis
              Bimmer Enthusiast
              • Aug 2004
              • 1835
              • Kotona/Poissa

Originally posted by T3 View Post
              OK, kiva saada todellista käytännön tietoa. Olen tekemässä kauppoja autosta, jossa on Nappa-lederit ja siksi vaan kysyin.

Onkos noilla hoitoaineilla nahan suhteen eroja? Pitääkö Nappalle tms. olla jokin omansa, vai käykö kaikille sama?
              Kaikille pintanahkalaaduille pitäis käydä samat aineet. Ite käytän satulasaippuaa ja valjasrasvaa.

Siis nahkaverhoilun hoitoon, en muuten

Mokkanahka ja nupukki on sitte eri asia.
              "Kyllä kunnossa oleva Bemari on hieno peli. Harmi että epäkuntoinenkin bemu on sen verran hyvä ettei aina edes tiedä että jossain on vikaa"

E60 523iA -08

Comment

• Antti O
                Bimmer Enthusiast
                • May 2005
                • 6935
                • N/A

Väittäisin myös näin mutuna että nappalederit on olleet kalliimmat.
                Montana on ollut se "perusnahka". Minulla on E46 325i sedanissa Montana schwarz ja cabrioletissa Nappa inkblau/schwarz.

Comment

Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎