Announcement

Collapse
No announcement yet.

730 -88 Keittää?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Cronos
    Bimmer Rookie
    • Apr 2010
    • 37
    • Finland

    #16
    Ok..kiitosta, 1 asiaan vielä homma tyssäs:

    Tuo piuhahässäkkä joka kulkee imusarjan päällä muovikotelossa josta menee piuhat suuttimille, senhän on jäätävä konehuoneeseen?, miten ihmeessä suutinten johdot irrotetaan?, oma sorminäppäryys ei ainakaan tuntunut riittävän.
    Ei paskin, mutta huonoimmasta päästä.
    Buick Electra v8 vm. 87, BMW 525ia -89, BMW 730ia -88

    Comment

    • Haju69
      Administrator
      • Nov 2005
      • 16345
      • Leppävirta

      #17
      Originally posted by Cronos View Post
      Ok..kiitosta, 1 asiaan vielä homma tyssäs:

      Tuo piuhahässäkkä joka kulkee imusarjan päällä muovikotelossa josta menee piuhat suuttimille, senhän on jäätävä konehuoneeseen?, miten ihmeessä suutinten johdot irrotetaan?, oma sorminäppäryys ei ainakaan tuntunut riittävän.
      Semmosilla metalli "klipseillä" ne on kiinni, sormi näppäryyttä harjoittaen..
      LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
      E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
      B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10

      Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
      Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
      Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.

      Comment

      • Cronos
        Bimmer Rookie
        • Apr 2010
        • 37
        • Finland

        #18
        Originally posted by Haju69 View Post
        Semmosilla metalli "klipseillä" ne on kiinni, sormi näppäryyttä harjoittaen..
        Jeps niin olikin, ite väsäsin 2 rautalanka tappia pitämään molempia puolia auki niin sai liittimen irti....pikkasen harmoja rassaavaa puuhaa tuo!
        Ei paskin, mutta huonoimmasta päästä.
        Buick Electra v8 vm. 87, BMW 525ia -89, BMW 730ia -88

        Comment

        • Cronos
          Bimmer Rookie
          • Apr 2010
          • 37
          • Finland

          #19
          No nytten kansi oikaistu, ei ollut kannessa halkeamaa vaan pahvi mennyt ja sitten nippuun ja kysymys kuuluu:

          Nokkaa ajottaessahan laitetaan kampiakseli O/T merkkiin jolloin 1 sylinteri YKK:ssa ja ohjekuvassahan nokkapyörän 4:stä pultista kaksi suunnataan pystyyn ylöspäin, siinäpä se, konehan on aikaslailla kallellaan, joten suunnataanko 2 pultin pystylinja nk. vatupassin mukaan pystyyn vaikka kallellaan olevan koneen mukaan hieman kallelleen?

          Kansi on ollut aikaisemminkin näköjään auki ja edellinen kasaaja oli laittanut passin mukaan pystyyn joka mielestäni väärin?

          Jos kasaa linjaan ajatellen että kone olisi pystyssä, silloin 1pytyn imu/pako nokatkin osoittaa tasan hieman levälleen alaspäin, kuten mielestäni pytyn YKK kohdassa kuuluukin.

          Kertokaa m30 koneita kasanneet miten olette itse laittaneet ajoituksen?
          Ei paskin, mutta huonoimmasta päästä.
          Buick Electra v8 vm. 87, BMW 525ia -89, BMW 730ia -88

          Comment

          • Cronos
            Bimmer Rookie
            • Apr 2010
            • 37
            • Finland

            #20
            3 pykälää oli pielessä ajoitus edellisellä kokoonpanolla nyt sitten kunnossa ja ongelmat jatkuu:

            Auto käyntiin ilman termaria ja ilmaamaan keula ilmaan paisarin korkki auki ja termarin kotelon ilmausruuvia auki ja mielestäni ennen täysiä lämpöjä sain hyvinkin ilmat pois järjestelmästä ja sisälle puhaltaa kuumaa nätisti, mutta pikkuhiljaa koneessa lämmöt alkaa taas ylittää puolenvälin ja pysyy pikkasen yli puolenvälin, mutta jos kääntää lämppärin kylmälle nousee koneen lämmötkin, alkaa ihmetyttää. VOISIKO JOHTUA SEURAAVISTA:

            autossa on asennettu e34 m20 koneen syyläri ja yllämainittu "return hose" on viritetty syylärin päältä ilmausruuvireijästä kupariputkella auton omaan letkuun ja sieltä kierroksilla virtas nestettä paisariin eli se ei ole tukossa.
            Syylärin oman paisarin alaletku on tukittu.

            Voisiko tuo syyläri olla liian pieni kooltaan tuolle m30 koneelle?
            Visko toimii mutta on hieman ylhäällä syyläriin nähden, ilman ohjausmuovia.

            Auttaisikohan sähköflektin asennus?

            niin ja vesipumppu on uusi.
            Ei paskin, mutta huonoimmasta päästä.
            Buick Electra v8 vm. 87, BMW 525ia -89, BMW 730ia -88

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎