Elikkäs tällainen ongelma on, että mittarin mukaan kone käy tosi kuumana, vaikka kuinka rauhallisesti ajaa. Lämmöt on punasella oikeestaan koko ajan -mittarin mukaan- . Auto on vuosimallia -90 ja kone se M21. Eli kyse on siitä, etten tuohon lämpömittariin enää luota, koska "käteen" kone tuntuis ihan normaalilta, vedet ja öljyt on puhtaat(jos ois kansipahvi rikki) ja mittarin anturin olen jo uusinu, sekä termostaatti on uus. Nestettä ei oikeestaan ole hukkunu. Painetta tuntuis kyllä jäähd. järjestelmässä olevan aika paljon, mut niin kai tuossa kuuluukin olla (kait 1,5bar). Mahtaiskohan kukaan tietää, tai viittiä mitata, minkälaisia arvoja siitä lämpömittarin anturin liittimistä saa koneen ollessa normaalilämmin, että tietäs onko se mittari rikki.
Ja sitten tietysti jos joku tietää ko. ongelman olevan "tyypillistä" tuolle koneelle, niin kertomaan vaan! Mun järki ei vaan oikein sulata sitä, että ne lämmöt olis muka oikeesti korkeella, kun kaikki vaikuttas olevan muuten kunnossa.
Ja sitten tietysti jos joku tietää ko. ongelman olevan "tyypillistä" tuolle koneelle, niin kertomaan vaan! Mun järki ei vaan oikein sulata sitä, että ne lämmöt olis muka oikeesti korkeella, kun kaikki vaikuttas olevan muuten kunnossa.
Comment