Nyt uskaltaa jopa kirjoitella näistä koska laillisella paikalla pääsi testaamaan, eli poissa liikenteestä.
Vajaa 3km suora, sain paikaltaan sen 225-228 km/h mittariin (tai hudiin) ja sitten piti vetää liinat kiinni jotta pysähtyminen tapahtuisi ennenkuin alkaa erinäiset valomuodostelmat koputella konepeltiä...
Kulku oli tuonne 200 paremmalle puolelle joutuisaa , mutta sitten vitospykälää halusi huudattaa tappiin asti ja sitten, kun kutonen vaihtui sisään, piti jo jarruttaa.
Kone muuttui aika tukkoiseksi tuossa 220 km/h kohdalla, kierrokset 4000+ ja ei enää oikein tehoja, tuntui että seinä vastassa.
Mites te jotka olette saksassa päässeet testailemaan, mitens se jaksaa vetää nopeutta? Itsellä oli kuvitelma että kyllähän tuon pitäisi sinne mittari 240 asti tuolla pätkällä jaksaa vetää , onhan luvattu nopeus siinä 250 nurkilla siis oikeasti, eli mittari 265 tms.
Edittiä: 30tkm ajettu ilmanputsarilla/pa-suodattimella/separaattorilla, ölkät 2tkm sitten. Vois tuon ilmanputsarin vaikka paineilmalla puhdistaa.. Sitten miettiä MAFfia..
Vajaa 3km suora, sain paikaltaan sen 225-228 km/h mittariin (tai hudiin) ja sitten piti vetää liinat kiinni jotta pysähtyminen tapahtuisi ennenkuin alkaa erinäiset valomuodostelmat koputella konepeltiä...
Kulku oli tuonne 200 paremmalle puolelle joutuisaa , mutta sitten vitospykälää halusi huudattaa tappiin asti ja sitten, kun kutonen vaihtui sisään, piti jo jarruttaa.
Kone muuttui aika tukkoiseksi tuossa 220 km/h kohdalla, kierrokset 4000+ ja ei enää oikein tehoja, tuntui että seinä vastassa.
Mites te jotka olette saksassa päässeet testailemaan, mitens se jaksaa vetää nopeutta? Itsellä oli kuvitelma että kyllähän tuon pitäisi sinne mittari 240 asti tuolla pätkällä jaksaa vetää , onhan luvattu nopeus siinä 250 nurkilla siis oikeasti, eli mittari 265 tms.
Edittiä: 30tkm ajettu ilmanputsarilla/pa-suodattimella/separaattorilla, ölkät 2tkm sitten. Vois tuon ilmanputsarin vaikka paineilmalla puhdistaa.. Sitten miettiä MAFfia..
Comment