Announcement

Collapse
No announcement yet.

remontin jälkeistä jyrinää!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jannee11
    Newbiemmer
    • Aug 2006
    • 23
    • Vantaa

    #16
    Originally posted by imei View Post
    Tekeekö muuten koko ajan vai onko satunnaista?
    Tekee koko ajan mutta vain aluksi. Tärisee ehkä noin pari sekunttia ja sitten tasottuu. Eli aluksi väpäjää ja sen jälkeen tasottuu eli on melkeinpä normaali
    BMW 320d Touring -07

    Comment

    • Esal
      Bimmer Enthusiast
      • Mar 2009
      • 1344
      • Lempäälä

      #17
      Originally posted by jannee11 View Post
      Tekee koko ajan mutta vain aluksi. Tärisee ehkä noin pari sekunttia ja sitten tasottuu. Eli aluksi väpäjää ja sen jälkeen tasottuu eli on melkeinpä normaali
      Lastutus jolla tarkoitus saada komeat lukemat joko lastun myyjän tai ostajan kannalta sisältää helposti rajun vääntöpiikin juuri siellä 2000 korvilla, joten kyllä jyrinöitä tulee. Alaväännön piikkiä kun tasoittaisi suorituskyky tuskin huononisi juurikaan mutta ongelmat vähenisi paljon. Paperilla se näyttäisi kyllä vähän...
      *** E53 X5 3.0d 2005 ***

      Comment

      • wmb330d
        Bimmer Rookie
        • Aug 2009
        • 184
        • KS

        #18
        Originally posted by Esal View Post
        Lastutus jolla tarkoitus saada komeat lukemat joko lastun myyjän tai ostajan kannalta sisältää helposti rajun vääntöpiikin juuri siellä 2000 korvilla, joten kyllä jyrinöitä tulee. Alaväännön piikkiä kun tasoittaisi suorituskyky tuskin huononisi juurikaan mutta ongelmat vähenisi paljon. Paperilla se näyttäisi kyllä vähän...
        Juurikin näin, mulla karalan ohjelma ja alkaa ahtaa aika tasaseen ei kerralla ja vasta 2000 jälkeen kunnolla..ei säre varmaan enää paikkoja, vanha ohjelma joku kopio ja potki tosiaan alle 2000 kierroksen ja ei muutenkaan pelanu kunnolla.

        HALVALLA EI SAA HYVÄÄ

        Comment

        • jannee11
          Newbiemmer
          • Aug 2006
          • 23
          • Vantaa

          #19
          Tuo oma nokileka on ainakin ihan täysin vakio eli mun tapauksessa värinät ja tärinät ei johdu lisääntyneestä tehosta.
          BMW 320d Touring -07

          Comment

          • Heguli 31
            BTCF Member
            • Oct 2004
            • 10051
            • KVLA

            #20
            Originally posted by sassi View Post
            Eikai tuon kanssa kannata itse enempiä ihmetellä, kun kerran teetit työn korjaamolla ja maksoit siitä. Eli viet auton takaisin sinne ja pyydät tutkimaan mistä tuo johtuu.
            Ilmeisestikään remontin jälkeistä koeajoa ei ole suoritettu, jos tuollainen on jäänyt huomaamatta.
            Mitä ihmettä.Eihän se pajan vika ole jos asikas laitattaa (lastutettuun?) autoonsa jotain muuta,kuin mitä sinne kuuluu.Sitä paitsi olihan se korjamon mieskin tärinöitä ihmetellyt kirjoituksesta päätellen.
            Jos vetopuolen kaikki osat on ehjiä ja oikein kasattuna,niin kyllä se vika on tuossa kytkin/huimapyörä paketissa.Ja sillehän korjaamo ei voi yhtään mitään.Toki itse tarkastaisin moottorin ja vaihteiston kiinnikkeet (kumityynyt),kardaanin kumilimpun sekä ristikot.Sen jälkeen vasta isompia toimenpiteitä tekemään.

            Comment

            • sassi
              Bimmer Fanatic
              • Apr 2008
              • 412
              • Nivala

              #21
              Originally posted by Cell View Post
              Kuka maksaa tutkimiset jos ja kun vika on asiakkaan haluamassa varaosapaketissa joka ei kestänytkään nostettuja tehoja?
              Kaksoismassalla se pohjaaminen on paljon miedompaa kun se hakkaa kumeihin. Jousitettu levy kun pohjaa niin metallit siellä hakkaa vastakkain.
              Originally posted by Heguli 31 View Post
              Mitä ihmettä.Eihän se pajan vika ole jos asikas laitattaa (lastutettuun?) autoonsa jotain muuta,kuin mitä sinne kuuluu.Sitä paitsi olihan se korjamon mieskin tärinöitä ihmetellyt kirjoituksesta päätellen.
              OT:
              Äh... Luin ilmeisen huonosti, kun sain käsityksen että kytkin/asetelmapakettikin tuli sieltä korjaamolta...
              Jos oli osat itse hommattuna, niin tilannehan on täysin eri. Sama kuin haukkuisi työpaikan kahvinkeittäjän paskan kahvin takia, vaikka on itse vienyt sinne jotain saludoa
              --
              Sassi
              - F10 530d
              - KTM 690 Enduro
              Ex. E90 330d, E46 330d

              Comment

              • jsr85
                Bimmer Enthusiast
                • Jan 2007
                • 1375
                • Oulainen

                #22
                Ei pitäis isommin kolista/jyristä ainakaan tämän mukaan.
                ..pää kumarassa kohti uusia vastoinkäymisiä...

                Comment

                • aak3li
                  Bimmer Rookie
                  • May 2010
                  • 136
                  • Raahe

                  #23
                  Originally posted by jsr85 View Post
                  Ei pitäis isommin kolista/jyristä ainakaan tämän mukaan.
                  No ite oon kans tätä ihmetelly ku moni on sanonu et lähes normaalisti toimii tuon kiinteen paketin kanssa. Mut osaisko joku sanoa et mitä sinne kardaaniin kannattais vaihtaa että jyrinä edes hieman hiljenis? tukilaakeri? rättinivel?
                  Niin ja toisen asian minkä huomasin niin kun lähtee vaikka liikennevaloista paikaltaan liikkeelle, niin jos ei ole tarpeeksi kierroksia niin kytkin tavallaan niinku muljuu, siis vähä vaikia selittää mut tuntuu siltä ku sielä ois joku akseli vähän kierossa. en tiedä sitten et voisko tuo olla kardaaniakseli itessään vähä vääntyny? eli pienillä kierroksilla jos siinä on pikkusen heittoa niin sehän tuntuu heti.

                  Comment

                  Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎