Tekee koko ajan mutta vain aluksi. Tärisee ehkä noin pari sekunttia ja sitten tasottuu. Eli aluksi väpäjää ja sen jälkeen tasottuu eli on melkeinpä normaali
Tekee koko ajan mutta vain aluksi. Tärisee ehkä noin pari sekunttia ja sitten tasottuu. Eli aluksi väpäjää ja sen jälkeen tasottuu eli on melkeinpä normaali
Lastutus jolla tarkoitus saada komeat lukemat joko lastun myyjän tai ostajan kannalta sisältää helposti rajun vääntöpiikin juuri siellä 2000 korvilla, joten kyllä jyrinöitä tulee. Alaväännön piikkiä kun tasoittaisi suorituskyky tuskin huononisi juurikaan mutta ongelmat vähenisi paljon. Paperilla se näyttäisi kyllä vähän...
Lastutus jolla tarkoitus saada komeat lukemat joko lastun myyjän tai ostajan kannalta sisältää helposti rajun vääntöpiikin juuri siellä 2000 korvilla, joten kyllä jyrinöitä tulee. Alaväännön piikkiä kun tasoittaisi suorituskyky tuskin huononisi juurikaan mutta ongelmat vähenisi paljon. Paperilla se näyttäisi kyllä vähän...
Juurikin näin, mulla karalan ohjelma ja alkaa ahtaa aika tasaseen ei kerralla ja vasta 2000 jälkeen kunnolla..ei säre varmaan enää paikkoja, vanha ohjelma joku kopio ja potki tosiaan alle 2000 kierroksen ja ei muutenkaan pelanu kunnolla.
Eikai tuon kanssa kannata itse enempiä ihmetellä, kun kerran teetit työn korjaamolla ja maksoit siitä. Eli viet auton takaisin sinne ja pyydät tutkimaan mistä tuo johtuu.
Ilmeisestikään remontin jälkeistä koeajoa ei ole suoritettu, jos tuollainen on jäänyt huomaamatta.
Mitä ihmettä.Eihän se pajan vika ole jos asikas laitattaa (lastutettuun?) autoonsa jotain muuta,kuin mitä sinne kuuluu.Sitä paitsi olihan se korjamon mieskin tärinöitä ihmetellyt kirjoituksesta päätellen.
Jos vetopuolen kaikki osat on ehjiä ja oikein kasattuna,niin kyllä se vika on tuossa kytkin/huimapyörä paketissa.Ja sillehän korjaamo ei voi yhtään mitään.Toki itse tarkastaisin moottorin ja vaihteiston kiinnikkeet (kumityynyt),kardaanin kumilimpun sekä ristikot.Sen jälkeen vasta isompia toimenpiteitä tekemään.
Kuka maksaa tutkimiset jos ja kun vika on asiakkaan haluamassa varaosapaketissa joka ei kestänytkään nostettuja tehoja?
Kaksoismassalla se pohjaaminen on paljon miedompaa kun se hakkaa kumeihin. Jousitettu levy kun pohjaa niin metallit siellä hakkaa vastakkain.
Mitä ihmettä.Eihän se pajan vika ole jos asikas laitattaa (lastutettuun?) autoonsa jotain muuta,kuin mitä sinne kuuluu.Sitä paitsi olihan se korjamon mieskin tärinöitä ihmetellyt kirjoituksesta päätellen.
OT:
Äh... Luin ilmeisen huonosti, kun sain käsityksen että kytkin/asetelmapakettikin tuli sieltä korjaamolta...
Jos oli osat itse hommattuna, niin tilannehan on täysin eri. Sama kuin haukkuisi työpaikan kahvinkeittäjän paskan kahvin takia, vaikka on itse vienyt sinne jotain saludoa
Ei pitäis isommin kolista/jyristä ainakaan tämän mukaan.
No ite oon kans tätä ihmetelly ku moni on sanonu et lähes normaalisti toimii tuon kiinteen paketin kanssa. Mut osaisko joku sanoa et mitä sinne kardaaniin kannattais vaihtaa että jyrinä edes hieman hiljenis? tukilaakeri? rättinivel?
Niin ja toisen asian minkä huomasin niin kun lähtee vaikka liikennevaloista paikaltaan liikkeelle, niin jos ei ole tarpeeksi kierroksia niin kytkin tavallaan niinku muljuu, siis vähä vaikia selittää mut tuntuu siltä ku sielä ois joku akseli vähän kierossa. en tiedä sitten et voisko tuo olla kardaaniakseli itessään vähä vääntyny? eli pienillä kierroksilla jos siinä on pikkusen heittoa niin sehän tuntuu heti.
Comment