Announcement

Collapse
No announcement yet.

DPF vaihdettu, regenerointi ei lähde käyntiin

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Nettipepe
    Bimmer Enthusiast
    • Aug 2004
    • 1341
    • Kajaani

    #16
    530:en omistajat kertokaa, mutta eikös nuo lämmöt viittaa kuitenkin pieneen termostaattivikaan?
    Kaveri vaihtoi termarit 530dajan ja heti oli poltto alkanut ruksutella....

    Myöskin kajaanilaisena voin sanoa, että kajaanissa ei kaupunki ajoa voi ajaa niin hitaasti etteikä regenerointi käynnistyisi!
    Jotain muuta vikaa autossa pitää olla ettei regenerointi käynnisty

    Ainakin minun 320:en käryää kaupungin läpi ajettaessakin joskus siihen malliin että poltto on ollut käynnissä
    F30 320xia
    Ex E90 325da
    Ex E90 320da
    Ex E46 330D

    Comment

    • Nettipepe
      Bimmer Enthusiast
      • Aug 2004
      • 1341
      • Kajaani

      #17
      530:en omistajat kertokaa, mutta eikös nuo lämmöt viittaa kuitenkin pieneen termostaattivikaan?
      Kaveri vaihtoi termarit 530dajan ja heti oli poltto alkanut ruksutella....

      Myöskin kajaanilaisena voin sanoa, että kajaanissa ei kaupunki ajoa voi ajaa niin hitaasti etteikä regenerointi käynnistyisi!
      Jotain muuta vikaa autossa pitää olla ettei regenerointi käynnisty

      Ainakin minun 320:en käryää kaupungin läpi ajettaessakin joskus siihen malliin että poltto on ollut käynnissä
      F30 320xia
      Ex E90 325da
      Ex E90 320da
      Ex E46 330D

      Comment

      • HBD
        Bimmer Fanatic
        • Aug 2003
        • 269
        • Hämeenlinna

        #18
        tässä itsellä tutkinnassa faijan 530d ´06, missä tuli particle filter failure teksti ruutuun taas tänään. Luin koodit ja nuo 480A ja 481A sieltä löytyi. Auton moottorilämmöt nousivat parhaimmillaan 80 asteeseen, ajossa näytti pyörivän kuitenkin 77-79 välillä. Pitäisikö normilämmöt olla 90 paremmalla puolella?

        Faija kertoi ajaneensa pari tankillista nyt vain kaupunkipätkää lähinnä, ei mitään pitkää reissua takana. Auttaisiko tuo pakkogenerointi mistä jossain ketjussa puhuttiin ja pari kunnon matkalenkkiä asiaan yhtään, vai meneekö dpf vaihtoon rautaputken kanssa?
        BMW 530 xd
        Porsche 911
        MB C123 230ce

        Comment

        • HTK12
          BTCF Member
          • Jul 2011
          • 10941
          • Joensuu

          #19
          Originally posted by HBD View Post
          tässä itsellä tutkinnassa faijan 530d ´06, missä tuli particle filter failure teksti ruutuun taas tänään. Luin koodit ja nuo 480A ja 481A sieltä löytyi. Auton moottorilämmöt nousivat parhaimmillaan 80 asteeseen, ajossa näytti pyörivän kuitenkin 77-79 välillä. Pitäisikö normilämmöt olla 90 paremmalla puolella?

          Faija kertoi ajaneensa pari tankillista nyt vain kaupunkipätkää lähinnä, ei mitään pitkää reissua takana. Auttaisiko tuo pakkogenerointi mistä jossain ketjussa puhuttiin ja pari kunnon matkalenkkiä asiaan yhtään, vai meneekö dpf vaihtoon rautaputken kanssa?
          Aika kylmänä käy ottaen huomioon kuinka lämmintä on. Eli termari jumppaa luvassa. Jos ne lämmöt saa pysymään yli 75, niin testeri kiinni, polttopyyntö päälle ja koodien nollausta kunnes poltto pysyy päällä. Termarit vaihtoon sitten mahdollisimman pian, niin ei toista samaa ongelmaa.
          e39 540iA E85

          Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
          Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
          Retrofit ym. koodaukset (BMW)
          Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
          INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
          Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎