kestävyydestä
Jenkkisaitilta olen lukenut, että pojat on valtameren toisella puolen ajaneet M52B28 pannuilla ihan kiitettäviä määriä. Useampikin kirjoittelija on ajanut 1/2 miljoonan kilometrin molemmin puolin. Ja nämä ilman isompia ongelmia. Tottakai ko. pannun tyyppiviat on täytynyt korjata, mutta nehän koskevat "apulaitteita". Itse ainakin käsitän sen niin että itse moottori on kestävä jos ei kantta tarvitse avata...?
Niin ja samat jenkit ovat ajaneet myös v8:llaan aika huimia määriä, eikä niiden pannut ole levinneet 200tkm jälkeen. Eikä myöskään vaihteistot... :wink:
Jenkkisaitilta olen lukenut, että pojat on valtameren toisella puolen ajaneet M52B28 pannuilla ihan kiitettäviä määriä. Useampikin kirjoittelija on ajanut 1/2 miljoonan kilometrin molemmin puolin. Ja nämä ilman isompia ongelmia. Tottakai ko. pannun tyyppiviat on täytynyt korjata, mutta nehän koskevat "apulaitteita". Itse ainakin käsitän sen niin että itse moottori on kestävä jos ei kantta tarvitse avata...?
Niin ja samat jenkit ovat ajaneet myös v8:llaan aika huimia määriä, eikä niiden pannut ole levinneet 200tkm jälkeen. Eikä myöskään vaihteistot... :wink:
Comment