Announcement

Collapse
No announcement yet.

Active/dynamic drive?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • junkkri
    Bimmer Fanatic
    • Feb 2007
    • 664
    • Järvenpää

    #46
    ihmettelen

    suuresti tuota listaa noista vioista/tomimattomuudesta!!
    Minulla e65 -03 aj 133tkm ja ei mitään vikaa laatikossakaan!!

    Comment

    • MajorDrake
      Bimmer Enthusiast
      • Apr 2006
      • 7518
      • Jyväshyvä

      #47
      Originally posted by junkkri View Post
      suuresti tuota listaa noista vioista/tomimattomuudesta!!
      Minulla e65 -03 aj 133tkm ja ei mitään vikaa laatikossakaan!!

      Samoin minä, mulla on ollu 4 erli E61 dieseliä ko. laatikolla ja olen ajanut niillä yhteensä n. 200 tkm.
      Ei mitään ongelmia laatikon kanssa.

      Kyllähän laatikon saa nykäisemään jos esim. sattuu juuri samalla hetkellä löymään lämän pohjaan kun sattuu vaihtamaan.
      M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
      Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
      Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...

      Comment

      • AlliumPorrum
        Bimmer Fanatic
        • Aug 2005
        • 316
        • Suomi

        #48
        Semmonen kysymys muuten vielä adaptive/dynamic drivestä, että onkohan niitä saanut ollenkaan E60- sarjan nelivetoon?? Ainakaan mobile.de:stä en löytänyt yhtään bemua ko. yhdistelmällä...

        Comment

        • TJJ
          Bimmer Enthusiast
          • Jun 2003
          • 7591
          • Jyväskylä

          #49
          Originally posted by AlliumPorrum View Post
          Semmonen kysymys muuten vielä adaptive/dynamic drivestä, että onkohan niitä saanut ollenkaan E60- sarjan nelivetoon?? Ainakaan mobile.de:stä en löytänyt yhtään bemua ko. yhdistelmällä...
          Ei ole saanut, eikä saanut myöskään aktiiviohjausta. Eli neliveto pitää valitettavasti unohtaa noiden takia. Sama ongelma aktiiviohjauksen kanssa on myös nelivetoisissa E9x malleissa.
          E39 528iA

          Comment

          • AlliumPorrum
            Bimmer Fanatic
            • Aug 2005
            • 316
            • Suomi

            #50
            Originally posted by AlliumPorrum View Post
            Onkos tuo Sport alusta muuten kovin kova/epämukava? Itse arvostan mukavuutta, mutta Sport malli kiinnostaisi kyllä ulkoasunsa puolesta kovasti.
            Niin olikos muuten kellään muulla kommentia tähän? Noin niinkuin vertailupohjaksi; E60 M-Sport alusta on minun makuuni aivan kauhea kivireki, ja vakiokin on kyllä vähän siinä ja siinä.

            Tuossa E65:ssa lienee tosiaan aina Sport alustan yhteydessä myös Dynamic Drive, joka antaa varmaakin jonkun verran lisää mukavuutta kun jousten ei kuitenkaan tartte olla ihan *niin* jämäkät kuin ilman sitä.

            Comment

            • crssfd
              Newbiemmer
              • Jan 2010
              • 13
              • Vantaa

              #51
              Originally posted by E38 View Post
              Mun auto meni liikkeen kautta kaverille joka vaihto A8:sta E65:een. A8 oli kuulemma pelittänyt hyvin ja odotti samaa E65:sta... ei voinut kuin toivottaa onnea. Ehkä olin tekohengittänyt autoa tarpeeksi pajalla, että toimisi vaikka vuoden
              OT

              Googlailin adaptive driven ja dynamic driven eroja niin eksyin vanhaan topicciin ja huomasin kommenttisi.

              Auto oli tosiaan reilu pari vuotta mulla (mikään auto ei ole ollut itseasiassa niin pitkään mulla käytössä) ja hyvin pelitti. Moottorivaloa sytytteli välillä, toinen pakokaasuanturi oli kai vähän likainen ja taka-airbagi valo syttyi joskus, muutamasti piti nollata pois. Jarrutkin pelitti koko ajan hienosti, ensimmäisen omistuskuukauden aikana jarrut tuntui soikeille mutta ajankanssa ne korjaantui ja pysyi kunnossa

              Mutta kyllä siitä kuittikasasta tuli monelle mainutta mitä edellinen omistaja oli autoon laittanut rahaa, kuitteja taisi olla n.7000e eurolla puolentoistavuoden aikaväliltä. Oha se ihan mielenvikasta.

              Seiskan jälkeen auto vaihtui D3 A8:iin, siitä alkoi Audiviha, etupää kolisi kylmänä, akku ei latautunut, kattoluukku aukeili itsestään yms yms. Mihinkään ei meinaa löytyä korjausta, muutenkun vaihtamalla kaiken uusiin. D2 korinen A8 oli taas todella laadukas.

              Nyt 05 E65 käytössä, tosin varusteita ei ole comfort istuimien lisäksi ja siksi hakusessa facelift seiska kunnon varustepläjäyksellä. Nykyisessä yksilössä resonoi kojelauta todella vittuimaisesti, tulee mieleen ihan A8. Lopputulos on kuitenkin että paskojahan noi kaikki autot on mistä löytyy ominaisuuksia ja varusteita, toiset enemmän, toiset vähemmän
              -05 E65 730d
              Ex -02 E65 735

              Comment

              • E38
                Bimmer Fanatic
                • Feb 2005
                • 269
                • HKI,TKU

                #52
                Originally posted by crssfd View Post
                OT

                Googlailin adaptive driven ja dynamic driven eroja niin eksyin vanhaan topicciin ja huomasin kommenttisi.

                Auto oli tosiaan reilu pari vuotta mulla (mikään auto ei ole ollut itseasiassa niin pitkään mulla käytössä) ja hyvin pelitti. Moottorivaloa sytytteli välillä, toinen pakokaasuanturi oli kai vähän likainen ja taka-airbagi valo syttyi joskus, muutamasti piti nollata pois. Jarrutkin pelitti koko ajan hienosti, ensimmäisen omistuskuukauden aikana jarrut tuntui soikeille mutta ajankanssa ne korjaantui ja pysyi kunnossa

                Mutta kyllä siitä kuittikasasta tuli monelle mainutta mitä edellinen omistaja oli autoon laittanut rahaa, kuitteja taisi olla n.7000e eurolla puolentoistavuoden aikaväliltä. Oha se ihan mielenvikasta.

                Seiskan jälkeen auto vaihtui D3 A8:iin, siitä alkoi Audiviha, etupää kolisi kylmänä, akku ei latautunut, kattoluukku aukeili itsestään yms yms. Mihinkään ei meinaa löytyä korjausta, muutenkun vaihtamalla kaiken uusiin. D2 korinen A8 oli taas todella laadukas.

                Nyt 05 E65 käytössä, tosin varusteita ei ole comfort istuimien lisäksi ja siksi hakusessa facelift seiska kunnon varustepläjäyksellä. Nykyisessä yksilössä resonoi kojelauta todella vittuimaisesti, tulee mieleen ihan A8. Lopputulos on kuitenkin että paskojahan noi kaikki autot on mistä löytyy ominaisuuksia ja varusteita, toiset enemmän, toiset vähemmän
                OT

                Löysin ihan sattumoisin tämän topicin. Välillä käy mielessä, että mitenköhän vanhojen autojeni nykyisillä omistajilla menee... ja tietysti etenkin sillä E65:lla. Kun taaksepäin sitä autoa muistelee ja niitä korjauksia niin olihan se todella mielenvikasta. Kiva kuulla että ne Brembon levyt sitten alko ajan kanssa pelaamaan. Ne makso mun muistaakseni reilusti alle tontun!

                Joo mielenvikast todella mutta tällä kaverilla on käynyt vielä paskempi flaksi ja 16k€ on mennyt ilmon mukaan tekohengittämiseen = selvisin siis vähällä? http://www.nettiauto.com/bmw/735/5135126

                Olin aika pitkään samaa mieltä että 2000-luvulla tehdyt autot on ihan kertakäyttöp@skaa mutta sitten löysin Porschen. E65:n vaihtui liikkeessä Cayenneen joka on toiminut 3.5 vuotta kuin junan vessa (autossa on nyt 136tkm mittarissa). Porsche myöntää autoillensa 10 vuotiaaksi asti Porsche Approved -jatkotakuun ja tämä meillä on ollut kokoajan, vaikka sille ei ole ollut mitään käyttöä (takuu maksaa tähän malliin 1100€ / vuosi). Maasturi saa välillä kovaakin käsittelyä mutta "patarautaa" oleva 3000kg:n mötikkä on kuin tankki.

                Tämän vuoden jälkeen autoomme ei saa enään takuuta ja ilman sellaista en vain suostu enään elämään = auto vaihtuu uudempaan Cayenneen tai Panameraan. Myös Possun huoltaminen toimii HKI:ssä hienosti = palvelu on henkilökohtaista ja moitteetonta. Ajan saa yleensä 3-4 päivän päähän jos on jotain akuuttia.

                Jos porukoilla menee hermot Audin, BMW:n tai MB:n lippulaivojen kanssa niin suosittelen tutustumaan Stuttgartin tekeleeseen.
                Last edited by E38; 21-03-2013, 14:28.
                Autotalli:
                -07 Lexus GS300
                -96 Mercedes-Benz SL320
                -79 Wartburg 353W Tourist
                -66 Cadillac Coupe De Ville


                Ex: BMW E65/735i, E38/728iA, E36/328Ci

                Comment

                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎