Announcement

Collapse
No announcement yet.

ONGELMA!!318i

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sirkus
    Bimmer Enthusiast
    • Sep 2004
    • 2195
    • kaustinen

    #16
    Missäs kohtaa tuo ruisku sitten muuttuu ku bmwclub finland sivuilla mainitan et m40 318i olis esitelty 87 ja siinä ois motronic ja m10 318i ei mainittu ku k-jetillä meillä oli 85 318i ja siinä oli k-jet
    Chrysler 300c crd touring 2010
    Daily driver
    Chevrolet Silverado 2500HD Duramax -08
    Man cave on wheels
    Chevrolet Camaro -71 LS 6.0 twin turbo /4L80E
    Built not bought
    V8, only juice&milk come in 2 litres

    Kawasaki zzr1100 fighter


    Ex: E46 330xd -04, E60 545i -04, E39 528i -96, E60 530i -03, E38 740d -01, E39 530d -02, E38 750i -98, E30 325e -85 ja E32 730i -88

    Comment

    • ozi
      BTCF Member
      • Nov 2004
      • 268
      • .

      #17
      Väliaikatietoja: auto ei käynnisty--->huoltoon ja sytytyksen ohjausboksi vaihtoon. auto toimii hetken ja sammuu. outoo lähtee käyntiin mut jos antaa kaasua millinkin ni sammuu..
      No turbo shit - just real shit
      e92 335i

      Comment

      • dunkelblau
        Bimmer Enthusiast
        • Nov 2003
        • 1151
        • Uusimaa

        #18
        Merkkiliikkeeseenkö?
        "Se on sitä bemaristin elämää, kuuntelet päivittäin asiantuntevia lausuntoja siitä miten rumia, huonoja, ruostuvia yms. nämä ovat. Asiantuntijalausunnot tulevat usein sellaisten ihmisten suusta, jotka eivät ole edes omistaneet bemaria, saatika sitten ajaneet, mutta heidän tietolähteiden (Essonbaari) luotettavuutta ei missään tapauksessa saa kiistää..." Laxa 25-06-2007

        Comment

        • Kyytsis
          Bimmer Enthusiast
          • Mar 2003
          • 3472
          • Helsinki

          #19
          Originally posted by ozi
          Väliaikatietoja: auto ei käynnisty--->huoltoon ja sytytyksen ohjausboksi vaihtoon. auto toimii hetken ja sammuu. outoo lähtee käyntiin mut jos antaa kaasua millinkin ni sammuu..
          Kaasuläpänasentoanturi (katso lisätietoja hakutoiminnolla) tai ilmamäärämittari sökö.

          Comment

          • reddewil
            Bimmer Enthusiast
            • Aug 2003
            • 3015
            • West Coast

            #20
            Originally posted by dunkelblau
            Merkkiliikkeeseenkö?
            Tässä mun ruiskuvehkeessä on kasarissa jotain vikaa, voittex kattoo?! Nim.5 hyppyä maksanu 3 hypänny.... säästäkää vanhaa!
            ...

            Comment

            • Japi
              Bimmer Fanatic
              • Aug 2003
              • 276
              • Espoo

              #21
              Originally posted by sirkus
              Missäs kohtaa tuo ruisku sitten muuttuu ku bmwclub finland sivuilla mainitan et m40 318i olis esitelty 87 ja siinä ois motronic ja m10 318i ei mainittu ku k-jetillä meillä oli 85 318i ja siinä oli k-jet
              Siellä on virhe. L-Jet tuli muistaakseni 3/84 alkaen 318i malliin.
              Tai sitten mullakin on vuotta uudemmassa L-jetin osilla toteutettu K-Jetti :lol:

              Täältä yksi lisä-ääni Kyytsiksen vastaukselle, kovasti kuulostaisi syypäältä vikaan.
              "Ei ole sellaista mekaanista ongelmaa, jota raaka voima ja tietämättömyys eivät ratkaise"
              -Tuntematon
              ex-E30 318i -87
              droF Mondeo STW (eka ja vika...)

              Comment

              • ozi
                BTCF Member
                • Nov 2004
                • 268
                • .

                #22
                tuota... autosta olikin loppunu bensa.. mutta ongelmat jatkuu silti... viimeksi vaihdoin tulpanjohdot ja sen haitarikumin ilm.määr.mittarista ruiskuun... auto nykii edelleen ja pätkii ja ampuu putkee (on tulpanjohdot oikein).. voiko tankissa olla kosteutta...? miten sen saa pois... :?:
                No turbo shit - just real shit
                e92 335i

                Comment

                • Touring
                  Bimmer Enthusiast
                  • Dec 2002
                  • 1310
                  • Järvenpää

                  #23
                  Katsohan missä kunnossa on nyt se uus jakaja ja pyörijä. Teitkö jakajalle muuta kun vaihdoit kannen ja pyörijän.
                  Since 1997: 318i -85, 325ix taxi -89, 325i -87, 316i touring -88, 320i taxi -87, 316i -88, 323i touring -96, Alpina B6 -92, 325i coupe -92, 320i -91, 520i touring -92, 315 -83, 320 -81, 728i -85, 323i -81, 316i -90, 325i touring -89, 320d -99, 528ia touring -97, 323i -82, 730ia -91, 320d touring -00, 325 taxi -89, 120d -05, 320i touring -95, 520i touring -98, 325i cab -01.
                  Garage: Z3 coupe, 318d touring-08 & 320d touring -04

                  Comment

                  • ozi
                    BTCF Member
                    • Nov 2004
                    • 268
                    • .

                    #24
                    kyl ne iha hyväs kunnos o... enkä muuta tehny...kosteutta tankis...?
                    No turbo shit - just real shit
                    e92 335i

                    Comment

                    • kotkavaara arttu
                      Bimmer Rookie
                      • Mar 2004
                      • 142
                      • Rauma

                      #25
                      318i

                      Sitä vaan ihmetteelin, että jos olet ottanut ruisku vehkeestä kylmä/ryyppy suuttimen pois. Ja tukkinut suuttimen reijän, niin miten sulla voi olla kokoajan ryyppy päällä??? Voin olla väärässä, mutta tietääkseni kylmäkäynnistyksessä boxi vähentää imuilmaa ja antaa lisä hörpyn kyseisellä lisä suuttimella.
                      Fuck the fuel economy! Sulzer & Sumitomo

                      Comment

                      Working...
                      X
                      😀
                      🥰
                      🤢
                      😎
                      😡
                      👍
                      👎