kaverin puolesta kyselen ja autokaan ei ole bmw...
kyseessä siis -07 toyota Aygo 1,0 VVT-i ajettu 70tkm
keverin muija oli kylmällä koneella lähtenyt ja n. kilometrin jälkeen oli alkanut hyytyä ja öljynpainevalo syttyi. ei tietysti tajunnut heti pysähtyä vaan jatkoi matkaa ja muutaman sadan metrin päästä kone niin jumissa, että ei pyörähdä startilla yhtään. ei edes jäähdyttyään.
kysymys kuuluu mikä meni? luulisi tollasen koneen olevan aika varma peli
itse veikkasin että öljypumppu lopettanut pyörimisen ja sitten leiponut laakerit kiinni. lähes uuden vaihtomoottorin saa 1200-1300e, niin tuota tuskin kannattaa edes avata?
kyseessä siis -07 toyota Aygo 1,0 VVT-i ajettu 70tkm
keverin muija oli kylmällä koneella lähtenyt ja n. kilometrin jälkeen oli alkanut hyytyä ja öljynpainevalo syttyi. ei tietysti tajunnut heti pysähtyä vaan jatkoi matkaa ja muutaman sadan metrin päästä kone niin jumissa, että ei pyörähdä startilla yhtään. ei edes jäähdyttyään.
kysymys kuuluu mikä meni? luulisi tollasen koneen olevan aika varma peli

itse veikkasin että öljypumppu lopettanut pyörimisen ja sitten leiponut laakerit kiinni. lähes uuden vaihtomoottorin saa 1200-1300e, niin tuota tuskin kannattaa edes avata?
Comment