eli ongelma on keski kierros alueella 2000-3800 rpm kone miettii... kaikki muu ok esim 1000-2000 ei kerkee neulaa seurata ja sama 3800-rajoittajaan... mut miksi toi keski alueen röpellys...olisko vika kaasuläpän anturissa koska imuäänet on vitummoiset tuolloin...eikä edes turboa nokalla ...vielä :wink:
325e modifionti +n70 hp
Collapse
X
-
325e modifionti +n70 hp
Tags: None
-
niin :roll: :roll: :roll:
-
kerroitpa paljon.
Onko tässä nyt "aivan vakio"
325e
Vai se rojekti mitä olet tehnyt?
Seos?
Kaasuläpän voit testaa yleismittarin piipillä.
Piirsinpä tässä promillessa vielä hienon mittaus kuvan
Kuvassa on kaasuläpän liitin ja yleismittarin piikit- 2006 Mustang cabriolet
- Sleekcraft Enforcer 28'
Comment
-
woi w mut oon kännissä niin paljon et jääköön tähän mut vittu joo palataan asiaan
Comment
-
juurikin näin. m20b27. konetta on viel kat (122hv) ja nonkat (125hv). Käsittääkseni tämä kat versiö löytyy E30 keulilta ja tää nonkat löytyypi E28 keulilta.Originally posted by biimer327325e on 2.7 myllyllä oleva 120 hp(?) versioOriginally posted by lozmulle ei oo vieläkään selvinny mikä on 325e..?
Sori en pysty auttamaan mikä moottoriasi vaivaa.. oli vaan pakko päästä pätemään
Comment
-
Kyllä noita katillisia ja ilman löytyy molemmista malleista, sekä E30:stä, että E28:sta.Originally posted by arosuzijuurikin näin. m20b27. konetta on viel kat (122hv) ja nonkat (125hv). Käsittääkseni tämä kat versiö löytyy E30 keulilta ja tää nonkat löytyypi E28 keulilta.Originally posted by biimer327325e on 2.7 myllyllä oleva 120 hp(?) versioOriginally posted by lozmulle ei oo vieläkään selvinny mikä on 325e..?
Sori en pysty auttamaan mikä moottoriasi vaivaa.. oli vaan pakko päästä pätemään
.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
Re: 325e modifionti +n70 hp
Vastaava ongelma oli kerran yhden Hartgen H5 moottorin (M30B35) koneen kanssa ja vika löytyi jakajan pyörijän adapterista. Siinä on pieni tappi joka vastaa nokassa olevaan koloon jotta se on oikeassa asennossa. Tässäpä oli tappi ollut pielessä ja joku vetänyt pultin silti siltapilarin momentilla kiinni sillä seurauksella että tappi oli lytyssä ja tendis poskellaan.Originally posted by m-powereli ongelma on keski kierros alueella 2000-3800 rpm kone miettii... kaikki muu ok esim 1000-2000 ei kerkee neulaa seurata ja sama 3800-rajoittajaan... mut miksi toi keski alueen röpellys
Voin kertoa että vikaa etsittiin ja kauan, Bosch-huolto mukaanlukien. Hätälän Kari sen sitten lopuksi löysi.
Eihän tuo todennäköinen optio ole mutta helppo tarkistaa.
Helpottas kyllä jos kertosit millaisesta moottorista on kyse...
Comment
-
Voi vittu tota mun kuvaa :oops:
No tuotteessa saa aikaan mitä ihmeellisimpiä asioita.
Mutta toivottavasti idea tuli selville.
Mutta tämmönen tuli mieleen
Sillon kun vaihoin ton kaasuläpän 54mm > 60mm
Niin toi mun kone teki ihan samaa. ELi meni ihan vitun laihalle.
Sitten paineita n.0.3 ylöspäin ja toimii- 2006 Mustang cabriolet
- Sleekcraft Enforcer 28'
Comment
-
Jos vaihtaa 2L imusarjaan 325i kaasuläpän eli 51mm tilalle 60mm niin imusarjan ja kaasuläpän väliin jää alareunaan rako josta kone vetää ilmaa ohi ilmamäärämittarin ja siksi se menee laihalle.Originally posted by Wittu_jooSillon kun vaihoin ton kaasuläpän 54mm > 60mm
Niin toi mun kone teki ihan samaa. ELi meni ihan vitun laihalle.
Sitten paineita n.0.3 ylöspäin ja toimii
Comment
-
noo sattuuhan sitä tekeville
täytyypi mennä nostaan bensanpaineita... vedän koko letkun littiin ja käyn koittaan onko mitään hyötyä...
Comment
-
Jos seos on laihalla niin ei se lakkaa toimimasta vaan jollain tietyllä kierrosluvulla, varsinkaan keskialueella. Edelleenkin tarkistaisin sen pyörijän adapterin asennon suhteessa nokka-akseliin, se on kertaalleen todettu viaksi juuri tollaiseen tapaukseen.
Röpeltäminen viittaa tendikseen. Kerropa nyt vihdoin kumminkin mistä moottorista on kyse niin ei tartte arvailla niin montaa asiaa
Comment
-
Autetaan vähän
Mulla teki sillon jossain 4500rpm ton pätkäsyn sillonm20b27 alakerta
kokoonpano on m20b20 kansi hoonattu
325 nokka
325 kaasuläppä ja imusarja
vapari
peltisarja
Ja johtui laihasta seoksesta vaikka saattaa kummalliselta kuullostaa- 2006 Mustang cabriolet
- Sleekcraft Enforcer 28'
Comment
-
:?:Originally posted by JacekJos vaihtaa 2L imusarjaan 325i kaasuläpän eli 51mm tilalle 60mm niin imusarjan ja kaasuläpän väliin jää alareunaan rako josta kone vetää ilmaa ohi ilmamäärämittarin ja siksi se menee laihalle.Originally posted by Wittu_jooSillon kun vaihoin ton kaasuläpän 54mm > 60mm
Niin toi mun kone teki ihan samaa. ELi meni ihan vitun laihalle.
Sitten paineita n.0.3 ylöspäin ja toimii
Ei sinne kyl mitään rakoja mun mielestä jääny
Sai vaan vetää umpeen tyhjäkäynti moottorin reijän ja toiselta puolelta toisen reijän- 2006 Mustang cabriolet
- Sleekcraft Enforcer 28'
Comment
Comment