Joo mulla on tommonen -85 E30 320i M20B20 moottorilla alunperin ollu 316 m10.. Kun ostin auton nii autossa ei ollu mitää vikaa 2 viikkoo toimi hemmetin hyvin,mut sitte yht äkkiä hyyty ja sammu.Noh nyt auto on amiksella ja yritetään ettiä vikaa...Uuttapuolaa oon kokeillu,sit tulpat/tulpanjohot vaihtanu.Virranjakan kannen ja pyörittäjän..mutta ei tuu kipinää.Startatessa puola rupeaa kuumenemaa kumpikin uusi ja vanha kuumeneepi Pitäskö alkaa kattomaa uusia sähköjä siihe autoo ku katottii,et kunno räpellykset on siinä sokeripala liitoksia ja teipillä piuhoja yhistelty.ku itse en tiiä, et onko se sähköissä vai jossain osassa se vika ku kummiskin toimi toi auto noilla sähköillä ja nyt en tiiä.Mikä siinä vois olla vikana Oisko kellää neuvoja??:think Oisko kellää 320i sähkökaaviota,nii voi yrittää kattoo niitä?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Ei tuu kipinää ja puola kuumee
Collapse
X
-
Motronic vai l-jet? Niissä kytkennöissähän se vika kuitenkin on.
Faqista löytyy kaaviot.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
-
-
oisko se i-jet en oikee ymmärrä noista tommonen laatikko löytyy sieltä ainakin hanskalokerosta,et voisko se vika olla tossa? --> http://www.tav-autoverwertung.de/sho...09-1-287-724-9
Comment
-
-
Originally posted by bimmerboy92 View Postoisko se i-jet en oikee ymmärrä noista tommonen laatikko löytyy sieltä ainakin hanskalokerosta,et voisko se vika olla tossa? --> http://www.tav-autoverwertung.de/sho...09-1-287-724-9
Comment
-
-
no sillon se "anturi" on huoltoa varten mistä mittaavat moottorin kierrosluvun...eli ei vaikuta käyntiin mitenkään.joteski kuulostaa nuo teippi ja sokrupalaliitännät erittäin mahollisilta vian kohteilta.e39 ///m5
e38 740i talvirassina
e36 320i taxi (suljetun?)alueen penkanlevitin
ex e36 325 coupe
ex e30 320i
ex e30 325 ix
ex e30 323i
ex e30 324d
ex e30 318i
ex 3x e30 316
Comment
-
Comment