Ongelmana olis kun toi mun e30:n pakki rusahtaa kohtuu kovaäänisesti kun laittaa sen päälle, paikallises korjauspuodis sanovat et tän ikästen bemarien tyyppivika tahtoo olla ja et ei ois mitään haittaa ongelmasta... Jotenkin oudolta tuntuu et ei ois mitää haittaa? Ja onko miten kallis potti käydä korjauttamassa liikkeessä toi? :? Viisaammat valistakaa tietämätöntä vähäsen :lol:
Announcement
Collapse
No announcement yet.
318i -89 Pakki rusahtaa
Collapse
X
-
Re: 318i -89 Pakki rusahtaa
Originally posted by OnicleOngelmana olis kun toi mun e30:n pakki rusahtaa kohtuu kovaäänisesti kun laittaa sen päälle, paikallises korjauspuodis sanovat et tän ikästen bemarien tyyppivika tahtoo olla ja et ei ois mitään haittaa ongelmasta... Jotenkin oudolta tuntuu et ei ois mitää haittaa? Ja onko miten kallis potti käydä korjauttamassa liikkeessä toi? :? Viisaammat valistakaa tietämätöntä vähäsen :lol:ex: * E93 335ia -07, F20 116da -15 *
-
-
Re: 318i -89 Pakki rusahtaa
Originally posted by OnicleOngelmana olis kun toi mun e30:n pakki rusahtaa kohtuu kovaäänisesti kun laittaa sen päälle, paikallises korjauspuodis sanovat et tän ikästen bemarien tyyppivika tahtoo olla ja et ei ois mitään haittaa ongelmasta... Jotenkin oudolta tuntuu et ei ois mitää haittaa? Ja onko miten kallis potti käydä korjauttamassa liikkeessä toi? :? Viisaammat valistakaa tietämätöntä vähäsen :lol:
Comment
-
Comment