Announcement

Collapse
No announcement yet.

318i -89 Pakki rusahtaa

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Onicle
    Bimmer Fanatic
    • Sep 2004
    • 409

318i -89 Pakki rusahtaa

Ongelmana olis kun toi mun e30:n pakki rusahtaa kohtuu kovaäänisesti kun laittaa sen päälle, paikallises korjauspuodis sanovat et tän ikästen bemarien tyyppivika tahtoo olla ja et ei ois mitään haittaa ongelmasta... Jotenkin oudolta tuntuu et ei ois mitää haittaa? Ja onko miten kallis potti käydä korjauttamassa liikkeessä toi? :? Viisaammat valistakaa tietämätöntä vähäsen :lol:
    E31 850 -91
    EX: E36 325i -93 Coupé
    EX: E30 318i - 89
  • insp
    BTCF Member
    • Sep 2002
    • 827
    • Iittala

Re: 318i -89 Pakki rusahtaa

Originally posted by Onicle
    Ongelmana olis kun toi mun e30:n pakki rusahtaa kohtuu kovaäänisesti kun laittaa sen päälle, paikallises korjauspuodis sanovat et tän ikästen bemarien tyyppivika tahtoo olla ja et ei ois mitään haittaa ongelmasta... Jotenkin oudolta tuntuu et ei ois mitää haittaa? Ja onko miten kallis potti käydä korjauttamassa liikkeessä toi? :? Viisaammat valistakaa tietämätöntä vähäsen :lol:
    Pakki ei oo tietääkseni synkronoitu, mutta kyseinen ongelma vaivaa ainakin silloin jos kytkin ei mene kunnolla pohjaan. Eli vaikka itse poljin menee, niin kytkin ei..
    ex: * E93 335ia -07, F20 116da -15 *

Comment

• crockett
      BTCF Member
      • Aug 2002
      • 1295
      • Ilomantsi

Kokeile laittaa joku muu vaihde ensin ja sitten vasta pakki. Mulla ei rusahda, kun noin tekee ja kytkin on kunnossa

*e30 cabriolet*
      *Hailuksi*
      *ex e30 325i m50*
      *ex e30 5/88 pics*
      Ostan e30 osaa

Myytävänä e30 osaa

Comment

• SledgeHammer82
        Bimmer Enthusiast
        • Aug 2004
        • 1651
        • Pk-seutu

Re: 318i -89 Pakki rusahtaa

Originally posted by Onicle
        Neloskoneisissa kun ei ole synkronoitua pakkia saattaa rusahdella, mutta ei kuutosissa. Nojoo ja itse ongelmaan, niin kytkimeenhän tuo viittaa, oletko tarkastanut, että nesteitä on tarpeeksi? Luistaako kytkin? Onko polkimen liike lyhentynyt? Onko sulla kaljatölkki kytknpolkimen alla?

Comment

• Onicle
          Bimmer Fanatic
          • Sep 2004
          • 409

Joo kiitos neuvoista, pitää joku päivä kunhan kerkee niin kattoo vähän tarkemmin tota . itse auto on ollut vasta niin vähän aikaa minulla että en oo huomannu kyl tos kytkimes muutosta ja näppituntumalta ei pitäis luistaa toi kytkin... :|
          E31 850 -91
          EX: E36 325i -93 Coupé
          EX: E30 318i - 89

Comment

• pönde
            Bimmer Rookie
            • Feb 2004
            • 49

Rusahdus johtuu siitä ku sitä ei oo synkronoitu, ja ainaki ohjekirjassa sanotaan että kytkintä pitäs pitää pohjassa noin 5 sekuntia ennen pakin kytkemistä päälle. Mulla ainaki pelittää noin.

Comment

Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎