Announcement

Collapse
No announcement yet.

Liikkeelle lähdössä "hakkaa"..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • e34m62
    Bimmer Rookie
    • Nov 2004
    • 62

Foorumeissa on perinteisesti yhtä monta diagnoosia kuin on kirjoittajiakin.
    Vikaa on 100% varmuudella mahdoton sanoa luetun perusteella.

Jos et ole itse varma etkä pysty vikaa määrittämään, käy näyttää sitä Laakkosella ja kerro tarinas. Pätevä asentaja (niitäkin sielä on pari..) kertoo sulle vian ja ota se kirjallisena. Tuskin edes joudut mitään maksamaan ja vaikka jotain joutuisit voit periä aiheutuneet kulut suoraan hyvältä ystävältäsi autokauppiaalta.

Tolla dokumentilla vaadit auton korjaamista myyjän piikkiin tai kaupan purkua.

-Hauskaa reklamointia!

Comment

• tihuovin
      Bimmer Enthusiast
      • Dec 2003
      • 1422
      • Oulu

Olen samaa mieltä kuin edellinen kirjoittaja, jos ko. "korjaamo" ei ole valtuutettu BMW huoltoliike, en ottaisi heidän lausuntoaan kuuleviin korviini. Koska tekevät "yhteistyötä", on heillä monesti myös muitakin yhteisiä intressejä joten lausunnotkin ovat "yhteneviä".

Hae asiasta lausunto BMW diileriltä/valtuutetusta huoltoliikkeestä ja varmasti se on erilainen kuin noiden kahden kutaleen. Tuskimpa uusissa tai edes kohtuullisesti ajetuissakaan moista ongelmaa esiintyy eli tuskine ne "kaikki" käyttäytyy kuten sinun autosi.

t: Timo

Comment

• Jussipoika
        Bimmer Rookie
        • Sep 2004
        • 31
        • Tampere

Kävin tänään ko. autoliikkeessä ja pyysin itse "päällikön" ajelulle. Onneksi auto ravisti ja paukutti oikein huolella. Pienen vänkäämisen jälkeen he suostuivat kustantamaan korjauksen. Toivon, että asia olisi nyt sitten tässä ja lisä kiemuroita ei tämä homma enää saisi..

Katsotaan mitä sieltä on sitten rikki..

Comment

• Jussipoika
          Bimmer Rookie
          • Sep 2004
          • 31
          • Tampere

Vastaan vanhaan.. Testasimpa tuota kertomaanne keinoa kytkimen "polttamisesta", auttoi kummasti. Loppu hakkaukset kuin seinään. Lopulta kytkin kuitenkin uusittiin autokaupan laskuun!

Kiitokset vastauksista!

Comment

Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎