Elikkäs,moottorina m50b25 turbo joka torstaina pitäisi mennä penkkiin säädättämään loppuun,mutta nyt pukkaa lämpöongelmaa ihan tosissaan etenkin näillä kuumilla keleillä, ilmaus tehty pariin kertaan alipaineella ja pullon kanssa mutta edelleen lämmöt nousevat toiseksi viimeisen viivan ja punarajan väliin myös pikatie ajossa.
Auto puhaltaa lämmintä hyttiin hyvin,ei hukkaa nestettä,uusi painekorkki,termostaatti kunnossa,kiertovesipumppu poistettu(rikki),uusi syyläri ja letkut ei vuoda ja uusi imevä sähköflekti löytyy.
Onko nyt kuitenkin kysymys sytytysennakosta/seossuhteesta joka huonolla palamisella nostaa moottorin käyntilämpötilaa?
Tunerstudiosta katsoessa tyhjäkäynnillä ~750-800rpm ennakko on noi 12-13astetta.
Auttakaa miestä mäessä,torstai lähestyy..
Auto puhaltaa lämmintä hyttiin hyvin,ei hukkaa nestettä,uusi painekorkki,termostaatti kunnossa,kiertovesipumppu poistettu(rikki),uusi syyläri ja letkut ei vuoda ja uusi imevä sähköflekti löytyy.
Onko nyt kuitenkin kysymys sytytysennakosta/seossuhteesta joka huonolla palamisella nostaa moottorin käyntilämpötilaa?
Tunerstudiosta katsoessa tyhjäkäynnillä ~750-800rpm ennakko on noi 12-13astetta.
Auttakaa miestä mäessä,torstai lähestyy..
Comment