Announcement

Collapse
No announcement yet.

320/328 ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jacek
    Bimmer Fanatic
    • Nov 2004
    • 552
    • Helsinki

    #31
    Originally posted by Doni
    Tähän mennessä ollaan mietitty M20b25 mäntien käyttämistä ja männät tietysti sorvin kautta.

    Mutta jos Jacek sanoi että M50b28 koneen männissä on amme, niin miten ne soveltuisi sitten tuohon projektiin? M50b28 männät olisi kevyemmät. Tippuuhan M20b25 mäntien paino aika paljon, kun sorvaa männän tasaiseksi ja alahelmaa pois.

    Ja budejtti kasvaa.
    Ei kun mä olin väärässä, ei siinä ole ammetta. Ainoastaan M50B25 männässä on amme.

    Sen tiedän 2 rakennetun koneen perusteella että M52B28 kampiakseli, 130mm veivit ja modatut M20B25 männät on toimiva yhdistelmä.

    Budjetti kasvaa mutta mitäs mä sanoin sulle kun puhuttiin siitä 3,5L koneesta ? :nanaa:
    (M3 + M3) - M5 = M1 ?

    Osia myytävänä

    http://www.btcf.fi/foorumi/viewtopic.php?t=35796

    Comment

    • Doni
      Moderator
      • Sep 2004
      • 2842
      • Kyrsälä

      #32
      Originally posted by Jacek

      Ei kun mä olin väärässä, ei siinä ole ammetta. Ainoastaan M50B25 männässä on amme.

      Sen tiedän 2 rakennetun koneen perusteella että M52B28 kampiakseli, 130mm veivit ja modatut M20B25 männät on toimiva yhdistelmä.

      Budjetti kasvaa mutta mitäs mä sanoin sulle kun puhuttiin siitä 3,5L koneesta ? :nanaa:
      Eli pysytään M20B25 männissä.

      Kyllä se budjetti kasvais sen 3.5L myötä kans Senki joutuis puhaltaa heti.
      Rengastyöt, Huollot, Korjaukset, Vikakoodit pääkaupunkiseudulla

      Comment

      • Jacek
        Bimmer Fanatic
        • Nov 2004
        • 552
        • Helsinki

        #33
        Originally posted by Doni
        Eli pysytään M20B25 männissä.

        Kyllä se budjetti kasvais sen 3.5L myötä kans Senki joutuis puhaltaa heti.
        Ellei löydetä sopivasti M52B28 mäntiä ja saada selvyys siihen että niiden puristuskorkeus sopii tohon. Epäilen kyllä että niistä saa vaan toimivan vaparin.

        Pitkä veivi olis hyvä, varsinkin kun helmaa pitää lyhentää ettei kulmasta tulisi niin jyrkkä mutta kaikkea ei voi saada.

        Tokihan sä sen 3,5L myös puhaltaisit mutta sen vois leimata alkuperäisenä 3,2L 745i Turbomoottorina ilman suurempia taisteluja mutta onhan M20 paljon kevyempi ja helpompi toteuttaa, joskohta vähän kalliimpi.
        (M3 + M3) - M5 = M1 ?

        Osia myytävänä

        http://www.btcf.fi/foorumi/viewtopic.php?t=35796

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎