Helposti, rohkeesti vaan lämpöä niin hyvin taipuu. Kannattaa tosin ostaa ylimäärästä kalvoa yhteen harjottelu kappaleeseen jos kyseessä ensimmäinen kosketus dinociin, voi olla että ensimmäinen menee harjotellessa
Onnistuu, tosin mulla vasta toisella yrityksellä. Vaikein paikka oli keskipuolan "kuoppa". kannattaa leikata tarpeeksi iso pala ja katsoa, että kuviointi pysyy linjassaan (siis ainakin hiilarikalvossa).
Miten tuon kuopan saa teipattua? Ihan vaan lämmittämälläkö se taipuu sinne alapuolan koloon? Oon tuossa muutamalla hukkapalalla koittanu sitä koloa teipata, mutta ei onnistu millään. Tiedä sitten eikö hiustenkuivaaja anna tarpeeks lämpöä, mutta vaikka lämmittää, että sormet palaa, niin ei vaan taivu.
Miten tuon kuopan saa teipattua? Ihan vaan lämmittämälläkö se taipuu sinne alapuolan koloon? Oon tuossa muutamalla hukkapalalla koittanu sitä koloa teipata, mutta ei onnistu millään. Tiedä sitten eikö hiustenkuivaaja anna tarpeeks lämpöä, mutta vaikka lämmittää, että sormet palaa, niin ei vaan taivu.
Kyllä ihan kuumailmapuhallinta tarvitaan, tarpeeks kun lämmittää niin se menee ihan veteläks ja on helppo painella muotoonsa.
Noniin kuumailmapuhaltimella harjoteltu. Koepala onnistu muutaman yrityksen jälkeen hyvin ja sen jälkeen kokeilin oikealla täyskokosella palalla ja vituiks meni. Ei siis muuta, ku uutta tippiä tilaukseen. Paremmin kyllä taipu kuumailmapuhaltimella, mutta repes sitte, ku veny niin ohueks.
Comment