Minkälainen uudempi teknikka ois raadin mielestä järkevintä tuollaiseen vanhaan CS bemariin ja ennen kaikkea suomen lainsäädäntöjen puitteissa mahdollista että saa vielä kilpiin? Koitin käyä konttorillakin kyselemässä moista, mutta siellähän oli tietenkin joku untamo töissä ja eipä se oikein alkanu aukemaan siellä..
Tehtaaltahan tuota on tullut moottoreilla
2800 CS 2788 cm3 127 kW (170 hv) @ 6000 r/min 235 Nm @ 3700 r/min
3.0 CS 2986 cm3 134 kW (180 hv) @ 6000 r/min 255 Nm @ 3700 r/min
3.0 CSi 3153 cm3 151 kW (203 hv) @ 5600 r/min 286 Nm @ 4200 r/min
Sekä ratakäyttöön
3.0 CSL (3.2) 254 kW (340 hv) @ ? r/min ? Nm @ ? r/min
3.0 CSL (3.5) 331 kW (430 hv) @ ? r/min ? Nm @ ? r/min
Nuita ratakäyttöön tarkoitettujahan on ollut esim. saksassa ihan rekisteröitynä. Ajatuksissahan tietenki ois että nuo ratamallit ois tyypitettyjä ja sitä kautta uudempaa M tekniikkaa ois mahdollista laittaa, että sais vielä ihan kilpien väliin. Nuita 3.5 on tehty ihan viralisilla runkonumeroilla kummiskin ilmeisesti 167 kpl :think
Tehtaaltahan tuota on tullut moottoreilla
2800 CS 2788 cm3 127 kW (170 hv) @ 6000 r/min 235 Nm @ 3700 r/min
3.0 CS 2986 cm3 134 kW (180 hv) @ 6000 r/min 255 Nm @ 3700 r/min
3.0 CSi 3153 cm3 151 kW (203 hv) @ 5600 r/min 286 Nm @ 4200 r/min
Sekä ratakäyttöön
3.0 CSL (3.2) 254 kW (340 hv) @ ? r/min ? Nm @ ? r/min
3.0 CSL (3.5) 331 kW (430 hv) @ ? r/min ? Nm @ ? r/min
Nuita ratakäyttöön tarkoitettujahan on ollut esim. saksassa ihan rekisteröitynä. Ajatuksissahan tietenki ois että nuo ratamallit ois tyypitettyjä ja sitä kautta uudempaa M tekniikkaa ois mahdollista laittaa, että sais vielä ihan kilpien väliin. Nuita 3.5 on tehty ihan viralisilla runkonumeroilla kummiskin ilmeisesti 167 kpl :think
Comment