Terve! Mitäköhän mahtavat olla oranssit boksit (5x3cm) E36:sen konehuoneessa kummallakin puolella siinä etutolppien kohdalla?? Kyseessä on siis 320i vuodelta 93. Alkoi tässä vaan mietityttämään et mikä virka niillä on...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Oranssit boksit konehuoneessa
Collapse
X
-
Uskallatko kokeilla?BMW M5 3.8 -92 Mitt Volleder
EX:Ford Fiesta 1.1 8V -89 | BMW 525 24V -91 | Opel C kadett -76
"Ei Riemulla Rajaa, Ku Bemarilla Ajaa"
Comment
-
-
Systeemi mittaa siis kumpaakin arvoa erillisinä tiettyyn rajaan asti. Tämän raja-arvon ylityttyä, niiden summa on laukaiseva tekijä. Toinen arvo voi siis kompensoida summassa toista. Eli molempien raja-arvojen pitää joka tapauksessa ylittää tietty taso jotta "laukaisualueelle" päästään. Tämän jälkeen aika ja kiihtyvyys voivat olla epäsuhdassa kuten tilanne on törmäysnopeuden muuttuessa(kiihtyvyys kasvaa ajan lyhetessä jne). Tällä pyritään siis ehkäisemään juuri vasaraniskun tms. tahaton laukaisu. Vanhat mekaaniset systeemit eivät tätä huomioineet jolloin mm.kova nyrkinisku ratin keskiöön riitti laukaisemaan bagin tai kova nykäisy turvavyöstä laukaisi vyönkiristimen. Mitä uudempi systeemi, sitä pomminvarmempi se on. vm-93 e36:n systeemi on se kivikaudesta seuraava, joten itsekkään en kovin innokkaasti "vasartaisi" tunnistimien ympärillä. Tosin jos tunnistimet ovat korissa kiinni, on riski olematon, mutta mikäli ne ovat irroitettu roikkumaan johdoissaan maalauksen tai korjauksen takia, on laukeamisriski jo varsin suuri mikäli se saa "vastapallon" esim.sisälokarista.
Comment
-
Comment